Miks miehet ihailette kulmuneita
Kun nainen ottaa paidan pois, ne mitä todennäköisemmin roikkuvat puoleen väliin napaa.
Kommentit (35)
Ei muijan kulmunit roiku ja sitä paitsi roikkuvat voi olla oikein kiihottavat.
Katsokaa netistä michele james.
Miehet on sellasia kulmunapäitä. Sen takia.
Isotissisenä nauratti aloitus😂
Omakohtainen kokemus isoista rinnoista versus miehet.
Eivät isot rinnat välttämättä roiku, riippuu rakenteesta ym. Itse olen nelikymppinen, imettänyt lapset ja mulla on huomattavan isot rinnat ihan luomusti enkä voi kyllä pahalla tahdollakaan sanoa, että ne roikkuvat. Hiukan ehkä laskeutuneet. Minulla on paljon tiivistä rauhaskudosta (mammografia) eikä laihtuminenkaan auta siihen juuri mitään, että pienenisivät. Melko raskaat kantaa, mutta koska olen liikunnallinen ollut aina, niin toistaiseksi olen niitä jaksanut. Ainut hyvä puoli niissä on, että miehet ovat niihin hulluina ja sekin on joskus tympeä ja huono asia.
Kyllä me katsotaan peppukin. Oikeastaan sehän se vasta katsotaankin.
Vierailija kirjoitti:
Eivät isot rinnat välttämättä roiku, riippuu rakenteesta ym. Itse olen nelikymppinen, imettänyt lapset ja mulla on huomattavan isot rinnat ihan luomusti enkä voi kyllä pahalla tahdollakaan sanoa, että ne roikkuvat. Hiukan ehkä laskeutuneet. Minulla on paljon tiivistä rauhaskudosta (mammografia) eikä laihtuminenkaan auta siihen juuri mitään, että pienenisivät. Melko raskaat kantaa, mutta koska olen liikunnallinen ollut aina, niin toistaiseksi olen niitä jaksanut. Ainut hyvä puoli niissä on, että miehet ovat niihin hulluina ja sekin on joskus tympeä ja huono asia.
Toki onnekkaita poikkeuksia on 👍
Itsellä tiivis ja painava kudos ja roikkuvat paljon. Huvittaa joskus kun joku noita toljottaa että voi kun tietäisi millaiset säkit ovat, niin toljotus loppuisi siihen.
Koska rinnat on kauniit, pehmeät ja lämpimät. Niitä on kiva hyväillä käsin ja suulla ennenkuin siirtyy sinne alemmas 😉
Entäs jos on pienet rinnat ja nekin roikkuu. Niin roikkuu monilla ystävilläni, vaikka tissiä ei ole kuin B tai C kupin verran.
Ah kulmunoiduin juuri reisilleni.
Valtiolliset Kulmunit, heranJesta!
Sitten kun tissit roikkuu sopivasti niin ei ole tarvetta enää katsetta nostaa ollenkaan kun kaikki näkemisen arvoinen on valmiiksi siinä samassa tasossa.
Siihen ne tärkeimmät asiat naisessa kulmunoituu.
Zinc
Tissit ovat lähellä sydäntä.
Zinc
Olen nätti nainen ja pienet B-kupin rinnat, hyvän malliset. Kun olimme lenkillä menneenä kesänä, minua ja miestäni vastaan tuli vaalea ei edes kaunis nainen, jolla oli isot rinnat ja pomppivat paidan alla. Mies ei saanut katsettaan irti naisen etumuksesta eikä kuullut mitään 20 minuuttiin. Vieläkin ottaa päästä. Nainen hymyili ylimielisesti, varmaan huomasi mieheni tuijotuksen.
Vierailija kirjoitti:
Tissit ovat lähellä sydäntä.
Zinc
Tämä on fakta !
Zinc
Hihi ;)
Herrrrrkulliset!