Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä olen ihan pas ka ja elämä mennyt ohi aikoja sitten joten mitä järkeä enää missään

Vierailija
07.03.2020 |

kun vaikka on ehkä elossa niin ei kumminkaan elä, pelkkä tyhjä kuori joka on sisäisesti täysin pas ka ja kuo llu, pelkkää vihaa katkeruutta ja itsensä vihaamista pää täynnä, minusta ei ole enää mihinkään työhön ja sosiaalisesti olen täysin vammanen ja kömpelö, fyysisesti olen rikki minulla ei ole mitään elämää vaan tuijotan kun elämä menee ohi ja kerään vihaa ja muuta itseeni siinä samalla.

Loppusanat on täysin vammanen jälkeenjäännyt luuseri jona pysyn koko tulevan hyvin lyhyen loppuelämän joka tuskin kestää vuoden loppuun, tai edes kesään asti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en usko, että väkisin hymyily auttaa ketään. Tämä maailma tarvitsee myös kyynisiä synkistelijöitä. Jos sen verran saa joka päivä uteliaisuutta pidettyä yllä, että haluaa vielä nähdä huomisen, niin hyvä.

Vierailija
22/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvä elämä sinusta on?

Ei uskalla sanoa ettei ala nauraminen, ivailu tai alapeukutus tai muu niillä ajatuksille.

ap

Niin, no, täällä takuulla saa kaikesta negapeukkua. Mä en naura, arvostus suuri kaikkea pohdiskeltua näkemystä kohtaan, vaikka eri mieltä olisinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kovin surullinen olo puolestasi. Olet arvokas. Olisitpa vielä pieni lapsi, jonka voisin ottaa syliin, jolle antaa kauniita katseita ja lauseita, jonka vierellä kulkea, jotta nyt tietäisit sen.

Vierailija
24/24 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia, aina on toivoa! Kuulostaa ehkä kliseeltä, mutta yritä löytää ilon rippeitä jokaiseen päivään. Hae apua. Luo kontakteja. Kuuntele hyvää musiikkia, tai tee jotain muuta mistä saat iloa.