Mies ja jatkuva kosiminen.
Minulla on ihana, hyvä mies. Meillä on kaikki hyvin. Lapsi. Asunto. Auto. Koira. Työt. Rakkautta. Intohimoa. Mutta. Hän kosii jatkuvasti. Tarkoitan ainakin kerran vuodessa. Vaikka olen jo pian 10 vuotta vastannut "noo katsellaan" eli antanut pakit. Nyt mua huolestuttaa, koska hänellä on taas se "the kosintailme" päällä. Hän suunnittelee meille retkiä ja ravintolakäyntejä, joista jo joudun kieltäytymään. Ennen hän on kosinut aina jossain "the kosintapaikassa". Nyt mä joudun jatkuvasti pelkää, että milloin hän kosii kotona. Mitä mä keksin, jos se ykskaks polvistuu mun eteeni? Mä en enää jaksa antaa pakkeja. Alanko kirkuu että kuukautiset alkoi ja juoksen vessaan? Mua stressaa olla jatkuvasti varpaillaan tämän asian takia varpaillaan. Elän koko ajan sellaisessa jännityksessä, että pelkään pian itse kosivani kohta, mitä en tietenkään halua.
Kommentit (8)
Oletko kieltänyt häntä kosimasta? Josko se auttaisi.
No kannattaisko vastata jotain muuta kuin "katsellaan". Voisit esim. kertoa, että et halua naimisiin. Voisit myös kertoa, miksi. Kai sulla jokin syy on.
Jospa puhuisit puolisosi kanssa ja kertoisit, ettet halua naimisiin.
Oisko sellainen rehellinen keskustelu aiheesta mitään?
"Noo katsellaan" kuulostaa toiveesta että kosi uudelleen myöhemmin vielä en tiedä.
Kerro miehellesi ettet halua ikinä hänen kanssaan naimisiin ja luulen että kosimiset loppuu siihen.
Voi sinua raikkaan. Onko paikkakunnallasi turvakotia?
Sitä on näemmä katseltu Rillit huurussa.