Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini- ikäisten tyttöjen keppihevosratsatus

Vierailija
07.03.2020 |

Mitäs mieltä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että harvinaisen tervehenkinen harrastus: Kehittää niin mielikuvitusta, kädentaitoja kuin liikkumista ja sosiaalisuutta. Ollaan monen ikäisten kanssa, ketään ei jätetä pois rahan takia. Voi harrastaa yksin ja yhdessä,kotona, pihalla, koulussa tai isommissa tapahtumissa.

Vertaapa jääkiekkoon: Askarteleeko jääkiekkoilijat varusteita? Selviääkö itse lähiharrastupaikkaan, vai istuvatko kuljetuksen ajan? Rohkaiseeko olemaan eri ikäisten kanssa? Otetaanko kaikki mukaan peliin, ja rohkaistaan niitä ei-vielä, tai ei -koskaan osaajia? Meneekö vanhempien rahat, vai riittääkö pelaajien omat taskurahat välineiden hankkimiseen? Voiko harrastaa olohuoneessa? Omassa huoneessa? Metsässä?

Vierailija
22/38 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisiakin keppihevosratsastajia on. Kodin kuvalehdessä haastateltiin kerran 24-vuotiasta keppihevosratsastajaa.

Ja onko se pallon tai kiekon perässä juokseminen/luisteleminen yhtään sen aikuismaisempaa? Ei ole, mutta kun niiden lajien harrastajat ovat pääasiassa miespuolisia, kenellekään ei tulisi mieleenkään kritisoida miesten tekemisiä.

Joo. On ihan sama juttu kuin jääkiekko. Niin juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samantapaista kuin cosplay. Eli itse tehdään asuja ja proppeja, jotka tässä tapauksessa ovat keppihevosia. Sitten vaan mielikuvitus valloilleen! Ihan huippua!

Vierailija
24/38 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinkuttavatko keppihevostelevat teinitytöt sitä keppiä vasten alapäätään? Eli onko kyseessä oikeasti ns. liikunnallinen tapa masturboida?

Ajattelpa vain jääkiekon suojia. Eikö alasuojat olekin vain masturbointia varten? Niissähän laitetaan kalleudet suojien sisään. Lisäksi se jääkiekko on kontaktilaji. Kyllä varmaan tuntuu mukavalta tulla toisen taklaamaksi, kun saa "hierontaa". Jääkiekosa yleinen mylviminen kertoo myös tuosta nautinnosta.

Vierailija
25/38 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä menee vielä 10 vuotta ja kukaan ei enää pidä tuota outona.

Vierailija
26/38 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä harrastus. Tytöt ja naiset ovat fyysisesti aktiivisia ja sosiaalisesti aktiivisia. 

Suurin osa pojista ja miehistä ei saa tarpeeksi liikuntaa eikä sosiaalisia kontakteja. Istuvat tietokoneen ääressä tai telkkarin ääressä yksin. 

Vierailija
27/38 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nauroin kun Ruotsissa sikäläinen poliisi piti jonkun rasismitilaisuuden valloittajien suosimalla alueella ja siellä poliisi ajatteli että keppihevostelu tuo heitä lähemmäs näitä ulkkareita. Siellä sitten mies poliisit keppihevostelu. Mua nauratti.

Löytyy youtubista.

Vierailija
28/38 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nähnyt videoita ja täytyy kyllä arvostaa kuin korkeelle monet hyppii. Itse en pystyis loikkimaan ilmankaan sitä keppiä niistä yli.

Huutista. Kuinka muodottamaksi lä.skiksi pitää itsensä syödä ettei pääse parinkymmenen sentin korkeudella olevan riman yli. Puhumattakaan, että pitää muita jotka sen tekevät arvossaan. Säälittävää.

Vierailija
29/38 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nähnyt videoita ja täytyy kyllä arvostaa kuin korkeelle monet hyppii. Itse en pystyis loikkimaan ilmankaan sitä keppiä niistä yli.

Huutista. Kuinka muodottamaksi lä.skiksi pitää itsensä syödä ettei pääse parinkymmenen sentin korkeudella olevan riman yli. Puhumattakaan, että pitää muita jotka sen tekevät arvossaan. Säälittävää.

Ennätys oli joku 1,5 metriä.

Vierailija
30/38 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Eihän niissä ole mitään ikärajaa. Minua vaan harmittaa kun näitä keppihevostyttöjä (ja miksei poikiakin) pilkataan ihan urakalla niin aikuisten kuin lastenkin suunnalta. Itse muistan kun jossain 2010 eräs 6-luokkalainen tyttö meni kouluun keppihevosella ja tosi monet lapset alkoivat nauraa ja nimitellä. Toivottavasti ei lopettanut harrastusta ilkeilijöiden vuoksi!

Vierailija
31/38 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin noin 15v tyttö kaverinsa kanssa harrastaa, hassun näköistä kun meikit naamassa ja nahkatakit päällä painelee menemään :D Mutta ei kai tuollainen harrastus sulje pois sitä että on on  kiinnostunut ulkonäöstään,

Vierailija
32/38 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu. Elämässä tulee nauttia omista jutuistaan vaikka kaikki ei niitä ymmärrä.

Vierailija
33/38 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tärkeä syy teinitytöille on harrastuksessa että saavat ns luvan kanssa kovaa keppiä haaroihinsa? Nimim Miettinyt asiaa

Vierailija
34/38 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tärkeä syy teinitytöille on harrastuksessa että saavat ns luvan kanssa kovaa keppiä haaroihinsa? Nimim Miettinyt asiaa

Pitäiskö sun keksiä jotain muuta ajateltavaa välillä? Joo, kaikilla meistä tulee kaikenlaisia juttuja mieleen, mutta ihan kaikkea ei tarvitse kirjoittaa toisten luettavaksi. Jotkut jutut voi pitää itselläänkin.

Vierailija
35/38 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella lapsellinen harrastus. Sopii alle 10-vuotiaille. Teini-ikäisten pitäis alkaa aikuistua, kypsyä ja lopettaa leikkiminen. Jos hyppiminen kiinnostaa niin alottaa oikean ratsastuksen, seiväs- tai korkeushypyn.

Vierailija
36/38 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinkuttavatko keppihevostelevat teinitytöt sitä keppiä vasten alapäätään? Eli onko kyseessä oikeasti ns. liikunnallinen tapa masturboida?

Mikä sua oikein vaivaa? Aikuinen ihminen ja kommentoit tämmöstä pedokamaa.

Vierailija
37/38 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua oikein vaivaa? Aikuinen ihminen ja kommentoit tämmöstä pedokamaa.

Mikä ihmeen selvänäkijä-Sirpa sä luulet olevasi?

Vierailija
38/38 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella lapsellinen harrastus. Sopii alle 10-vuotiaille. Teini-ikäisten pitäis alkaa aikuistua, kypsyä ja lopettaa leikkiminen. Jos hyppiminen kiinnostaa niin alottaa oikean ratsastuksen, seiväs- tai korkeushypyn.

Olet väärässä. Leikkiminen on monella tapaa terveellistä ja aikuistenkin pitäisi leikkiä ja leikitellä enemmän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme