Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan eronnut kolmen lapsen isä löytänyt

Vierailija
07.03.2020 |

uutta kumppania vielä kun lapset olleet pieniä tai koulu-ikäisiä? Kannattaako erota, jos on monta lasta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy, jos on etäisä, jolla lapset mahdollisimman vähän. Lähi-isällä vaikeampaa.

Ja vaikka löytyykin joku, niin se on eri asia kestääkö suhde. Se kyllä kestää, jos isä huolehtii itse lapsistaan, kasvatta, hoitaa ja viihdyttää, ja kantaa vastuun 100 %:sti. Ei yhtään vastuuta äitipuolelle.

Koskaan ei kannata erota sen vuoksi, että etsii jotain parempaa. Eroaminen lapsiperheessä kannattaa vain oman pahoinvoinnin vuoksi.

Vierailija
2/8 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy, jos on etäisä, jolla lapset mahdollisimman vähän. Lähi-isällä vaikeampaa.

Ja vaikka löytyykin joku, niin se on eri asia kestääkö suhde. Se kyllä kestää, jos isä huolehtii itse lapsistaan, kasvatta, hoitaa ja viihdyttää, ja kantaa vastuun 100 %:sti. Ei yhtään vastuuta äitipuolelle.

Koskaan ei kannata erota sen vuoksi, että etsii jotain parempaa. Eroaminen lapsiperheessä kannattaa vain oman pahoinvoinnin vuoksi.

Samaa tulin kirjoittamaan. Älä edes ajattele, että saisit lapsesi uuden naisen huolehdittavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole helppoa. Ei tuollaisessa tilanteessa rahatkaan riitä naisten tapailuun. Tai ehkä jos on oikein rikas.

Vierailija
4/8 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti löytävän jo ennen eroa...

Vierailija
5/8 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti jos on tarpeeksi rahaa.

Vierailija
6/8 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin mun tietämäni tapaus löysi hyvinkin äkkiä uuden vaimon. Lapset hänellä koko ajan, eikä haitannut.

Vierailija
7/8 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on komea ja hyvä koulutus niin voi löytyä.

Itsellä on koulutus, mutta muuten olen aika tavis. Eipä ole ollut halukkaista naisista jonoa oven takana. Elämä on pääasiassa lasten tapaamista, töitä ja elareitten maksamista. Kunhan vanhimmat tulevat täysi-ikäisiksi, niin voin haistattaa pitkät sille noita-akalle joka kuvitteli elämänsä olevan parempaa ilman minua.

Vierailija
8/8 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin mun tietämäni tapaus löysi hyvinkin äkkiä uuden vaimon. Lapset hänellä koko ajan, eikä haitannut.

Elämässä tapahtuu ihmeitä. Mutta sellaista ei kannata odottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi