Onko kukaan eronnut kolmen lapsen isä löytänyt
uutta kumppania vielä kun lapset olleet pieniä tai koulu-ikäisiä? Kannattaako erota, jos on monta lasta?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Löytyy, jos on etäisä, jolla lapset mahdollisimman vähän. Lähi-isällä vaikeampaa.
Ja vaikka löytyykin joku, niin se on eri asia kestääkö suhde. Se kyllä kestää, jos isä huolehtii itse lapsistaan, kasvatta, hoitaa ja viihdyttää, ja kantaa vastuun 100 %:sti. Ei yhtään vastuuta äitipuolelle.
Koskaan ei kannata erota sen vuoksi, että etsii jotain parempaa. Eroaminen lapsiperheessä kannattaa vain oman pahoinvoinnin vuoksi.
Samaa tulin kirjoittamaan. Älä edes ajattele, että saisit lapsesi uuden naisen huolehdittavaksi.
Ei varmasti ole helppoa. Ei tuollaisessa tilanteessa rahatkaan riitä naisten tapailuun. Tai ehkä jos on oikein rikas.
No ainakin mun tietämäni tapaus löysi hyvinkin äkkiä uuden vaimon. Lapset hänellä koko ajan, eikä haitannut.
Jos on komea ja hyvä koulutus niin voi löytyä.
Itsellä on koulutus, mutta muuten olen aika tavis. Eipä ole ollut halukkaista naisista jonoa oven takana. Elämä on pääasiassa lasten tapaamista, töitä ja elareitten maksamista. Kunhan vanhimmat tulevat täysi-ikäisiksi, niin voin haistattaa pitkät sille noita-akalle joka kuvitteli elämänsä olevan parempaa ilman minua.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin mun tietämäni tapaus löysi hyvinkin äkkiä uuden vaimon. Lapset hänellä koko ajan, eikä haitannut.
Elämässä tapahtuu ihmeitä. Mutta sellaista ei kannata odottaa.
Löytyy, jos on etäisä, jolla lapset mahdollisimman vähän. Lähi-isällä vaikeampaa.
Ja vaikka löytyykin joku, niin se on eri asia kestääkö suhde. Se kyllä kestää, jos isä huolehtii itse lapsistaan, kasvatta, hoitaa ja viihdyttää, ja kantaa vastuun 100 %:sti. Ei yhtään vastuuta äitipuolelle.
Koskaan ei kannata erota sen vuoksi, että etsii jotain parempaa. Eroaminen lapsiperheessä kannattaa vain oman pahoinvoinnin vuoksi.