Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri sanoi, että hänen elämänsä on ollut täynnä vastoinkäymisiä

Vierailija
07.03.2020 |

kun kysyn miksi, niin kuulemma syynä huonot välit sisaruksen kanssa ja tämän taholta kuuluneet toistuvat tappouhkaukset ja fyysinen väkivalta. Voiko tuollaista sanoa todelliseksi vastoinkäymiseksi? Kaverin elämässä on kuitenkin kaikki muuten hyvin, on terveyttä, työtä jne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla nyt vähintään tuon verran on

Vierailija
2/8 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi AV-käyttäjille satelee tappouhkauksia? No, toisaalta ymmärettävää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia joutua sisaruksen hakkaamaksi eikä varsinkaan kuulla tappouhkauksia häneltä. Kyllä nuo ovat ihan oikeita vastoinkäymisiä.

Vierailija
4/8 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,  mulla on koulutus, työ, terveys ja perhe vastoinkäymisistä huolimatta.

Vierailija
5/8 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No,  mulla on koulutus, työ, terveys ja perhe vastoinkäymisistä huolimatta.

Mitä vastoinkäymisiä? selvennä?

Vierailija
6/8 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, just.

Itse olen kokenut lapsena kiusaamista tai oikeammin sanottuna vammoja tuottanutta fyysistä väkivaltaa, aikuisena sairastumisen monivuotiseen masennukseen, fyysisen pitkän sairauden, josta seurasi kyvyttömyys opiskella ja opiskelujen loppuminen, tulipalon, työttömäksi joutumisen, vanhempieni kuoleman, avioeron, siskon kuoleman. Tässä muutamia vastoinkäymisiä.

Täytyy silti sanoa, että jos olisin saanut tappouhkauksia perheenjäseneltä ja sielä useampaan kertaan, niin tuo voittaisi todennäköisesti kaikki kokemani vastoinkäymiset. Perheenjäsenten olettaa normaaleissa tapauksissa olevan edes haittaamatta elämää, jos ei läheisyyttä, tukea, iloa ja apua löydy. Ei ole normaalia saada perheenjäseniltä tappouhkauksia.

Ihmisellä voi myös olla vatoinkäymisiä, vaikka hän olisi kuinka kaunis, fiksu ja rikas. Vaikka hänellä olisi omaisuutta, ystäviä ja rakkaita sukulaisia. Vaikka hänellä olisi työ, huippukoulutus ja terveys.

Vierailija
7/8 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap määrittelee vastoinkäymisen?

Yleensähän vastoinkäymisistä  pääsee ylitse tavalla tai toisella: Esim. työttömyys: Kouluttautuu toiselle alalle tai opettelee elämään minimituloilla, ja pyrkimään nauttimaan ilmaisista huveista.

Vierailija
8/8 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia vastoinkäymisiä sinulla sitten on, jos nuo eivät mielestäsi ole mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi