Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri mätsäsi ihastukseni kanssa tinderissä

Vierailija
07.03.2020 |

Olin kaverille kertonut hänestä ja kuinka kiinnostunut hänestä olen. Ollaan vasta tapailu/tutustumistvaiheessa mutta nyt tämä on jäänyt vaivaamaan minua... jos tämä juttu syvenee en haluaisi, että tapaavat livenä muutenkin häiritsee nyt tieto siitä, että mies mätsäsi hänen kanssaan

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on käyny usein noin, ja en tiedä onko kyse ollu siitä että se mun tuttu/kaveri on menny iskemään sitä miestä tarkotuksella, vaai sitte tää mies sitä naista :'DDDDDDDDDDDDDDD

Melkeen aina on jääny epäselväks tapahtumien todellinen kulku ja aatellu nois tilanteis et aika pieni maa, ja miettiny että millaset kilarit tollaset naiset sais, jos mä menisin panemaan niiden miehiä ;DDDDD

Vierailija
22/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on käyny usein noin, ja en tiedä onko kyse ollu siitä että se mun tuttu/kaveri on menny iskemään sitä miestä tarkotuksella, vaai sitte tää mies sitä naista :'DDDDDDDDDDDDDDD

Melkeen aina on jääny epäselväks tapahtumien todellinen kulku ja aatellu nois tilanteis et aika pieni maa, ja miettiny että millaset kilarit tollaset naiset sais, jos mä menisin panemaan niiden miehiä ;DDDDD

Miks ihmeessä sä "naurat"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panoksi sinä vain kelpaatkin

Vierailija
24/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin minkäänlaiset kilarit. Jos mies paljastuisi niin heikoksi, että tuosta vaan kuka tahansa "menee panemaan", luultavasti ovat vain onnellisia että pääsivät eroon.

Vierailija
25/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ilmeisesti ole kovin ihastunut sinuun, kun on edelleen haku päällä. Itse varmaan päästäisin miehen tuossa vaiheessa tinderöimään ihan rauhassa.

Jos miestä alkaa kaduttaa, takaisin on turha enää kitistä. Varsinkaan sen jälkeen kun on kokeillut kaveria muutaman kerran.

Vierailija
26/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on selkäänpuukottajia.

Vierailija
27/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on selkäänpuukottajia.