Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri mätsäsi ihastukseni kanssa tinderissä

Vierailija
07.03.2020 |

Olin kaverille kertonut hänestä ja kuinka kiinnostunut hänestä olen. Ollaan vasta tapailu/tutustumistvaiheessa mutta nyt tämä on jäänyt vaivaamaan minua... jos tämä juttu syvenee en haluaisi, että tapaavat livenä muutenkin häiritsee nyt tieto siitä, että mies mätsäsi hänen kanssaan

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö katkaista välit myös kaveriin?

Vierailija
2/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaan ppoikki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olette vasta tapailuvaiheessa niin ei tuossa mitään ongelmaa olle. Ette te ole keskustelleet ja sopineet olevanne tapailematta muita. Ei pidä olettaa vaan puhua asioita ääneen.

Vierailija
4/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran olette vasta tapailuvaiheessa niin ei tuossa mitään ongelmaa olle. Ette te ole keskustelleet ja sopineet olevanne tapailematta muita. Ei pidä olettaa vaan puhua asioita ääneen.

Joo tapaillaan vasta, mutta en olisi halunnut tietää että flirttailee kaverilleni

Vierailija
5/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tapaillaan vasta, mutta en olisi halunnut tietää että flirttailee kaverilleni

Et olisi halunnut tietää vai et olisi halunnut että flirttailee. Siinä on iso ero.

Vierailija
6/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et olisi halunnut tietää vai et olisi halunnut että flirttailee. Siinä on iso ero.

No en kumpaakaan :D mutta tiedostan kyllä että kaveri on nätti ja miehet hänestä kiinnostuvat. En nyt vaan olisi halunnut tietää, että se oma ihastus lähestyy kaveriani

Vierailija
7/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tuo kaveri, en olisi mätsännyt kaverin ihastuksen kanssa. Ihan sama, vaikkei vielä kunnollista suhdetta olisikaan. Mulle riittäisi tieto, että kaveri on ihastunut siihen.

Vierailija
8/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paska kaveri sulla. Valitse kaveripiirisi paremmin.

Vierailija
9/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä parempia kavereita saa? Olen koko ikäni törmännyt tällaisiin ihmisiin :( en jaksa enää, parempi kai olisi sitten olla yksin

Vierailija
10/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kevyesti kuitenkin tapailette, jos kerran mies on vielä Tinderissä. Eikö se häiritse, kaveri vain?

Vierailija
11/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeet syö hitaat.

Vierailija
12/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder<3

Vierailija
13/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ilmeisesti ole kovin ihastunut sinuun, kun on edelleen haku päällä. Itse varmaan päästäisin miehen tuossa vaiheessa tinderöimään ihan rauhassa.

Vierailija
14/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia omista suunnitelmista ei kannata kertoa liian tarkasti kavereille, ei rakkaus- eikä työasioissa.

Vierailija
15/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Pääset parista haljusta tyypistä. Harmi että nyt kävi näin. Löydät parempia ystäviä ja kivan miehen <3

Vierailija
16/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen tätä. Tuo toiminta kertoo kaverista kaiken tarvittavan.

Vierailija
17/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ootte vasta tapailleet, niin ei silloin vielä poisteta tinder-profiilia, sä et tiedä vaikka tykkäys olisi annettu ennen teidän tapailua. Se on erikoista, että sun kaveri tykkäsi tästä herrasta, vaikka tiesi tapailustanne? Vai oliko vaan kokeilu tuleeko mach? Jos oli, niin miehen tykkäys on voitu antaa vaikka vuosi sitten.

Vierailija
18/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ilmeisesti ole kovin ihastunut sinuun, kun on edelleen haku päällä. Itse varmaan päästäisin miehen tuossa vaiheessa tinderöimään ihan rauhassa.

Ties vaikka tulisi ihana vuosisadan rakkaustarina sen kaverin kanssa.

Vierailija
19/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ootte vasta tapailleet, niin ei silloin vielä poisteta tinder-profiilia, sä et tiedä vaikka tykkäys olisi annettu ennen teidän tapailua. Se on erikoista, että sun kaveri tykkäsi tästä herrasta, vaikka tiesi tapailustanne? Vai oliko vaan kokeilu tuleeko mach? Jos oli, niin miehen tykkäys on voitu antaa vaikka vuosi sitten.

Heh. Erehdyin kerran hehkuttamaan kaverilleni Tinderistä löytämääni kivaa miestä, jonka kanssa olin tapailuasteella. Pian sen jälkeen kuulin toisen tuttuni kautta, että tämä (varattu) kaverini oli yllättäen liittynyt Tinderiin. Kysyin oliko mätsännyt tämän miehen kanssa mutta väitti ettei. Huomasin kuitenkin että hän alkoi puhella hyvin saman tapaisia juttuja, joita tämä mies oli minulle jutellut. Mies halusikin sitten puskista lopettaa tapailun kanssani, mitä ihmeellisimmin perustein, vaikka olimme jo sopineet jatkosta.

Oli aika helppo laskea 1+1.

Vierailija
20/27 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää muisto on ajalta ennen Tinderiä, mutta sopii hyvin tähänkin. Kaverin kanssa kiinnostuttiin samasta miehestä ja toisistamme tietämättä alettiin tapailla tätä. Kun selvisi, että tapailemne samaa miestä, molemmat lopettivat tapailusuhteen. 20 vuotta myöhemmin olemme emme enää kavereita, vaan hyviä ystäviä. Missä mies on ja mitä tekee...ei hajuakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi