Olen 34v mies, ja minulla on takana 1,5v vastentahtoinen selibaatti.
Nykyään ei vain enää saa seksiä mistään. Kokeiltu on nopeat ja hitaat lähestymiset, netti, baari, tutut.
Itse olen 185cm/90kg, salilla treenattu vartalo, lyhyet ja siistit hiukset sekä parta, komea naama ja tyylikäs pukeutuminen.
Alkaa pikku hiljaa nakertamaan tämä!
Kommentit (49)
Oletpa saanut ikäviä kommentteja. Toivon, että löydät mitä etsit. Naisiakin on erilaisia ja eri elämäntilanteissa.
Aloittajalta puuttuu karisma. Sitä joko on tai sitten ei.
Itse en ole kummoisenkaan näköinen enkä kokoinen, mutta naista saan niin paljon kuin haluan. Se johtuu karismastani.
Aloittaja on hidas. Ton ikäisenä olin ollut jo 7 vuotta naimisissa.
En ala edes lukemaan ketjua läpi mutta naiset ei sitä tunnu ymmärtävän ikinä että miehenä seksin saaminen on aivan eri asia kuin naisille ja huomiosta joutuu kilpailemaan
Minkä ikäluokan naisia yrität?
34v on jo sen ikäinen, että omanikäisten ja nuorempien naisten keskuudessa toi ”pelkän” seksin haluaminen on täysin turn-off eli iän puolesta sulta odotetaan jo enemmän.
Komeus ei siis ole tässä se oleellisin juttu, vaan juurikin tuo ikä, sillä 34v mies on omanikäisten ja nuorempien naisten silmissä perhemies tai vähintään vakaa parisuhdemies.
Seksimies ton ikäinen on vain (reilusti) vanhemmille naisille, eli niiltä pitäisi irrota.
Tai sitten joku omanikäinen tai vähän vanhempi hiljattain eronnut nainen jolla on jo ne lapset yms., mutta ei halua juuri nyt parisuhdetta sen tuoreen eron vuoksi.
N27
taisin vielä tuossa iässä saada vielä neitsyttäkin yllättäen, joten yrittänyttä ei laiteta
Baariinkaan ei voi yksin mennä