Olen 34v mies, ja minulla on takana 1,5v vastentahtoinen selibaatti.
Nykyään ei vain enää saa seksiä mistään. Kokeiltu on nopeat ja hitaat lähestymiset, netti, baari, tutut.
Itse olen 185cm/90kg, salilla treenattu vartalo, lyhyet ja siistit hiukset sekä parta, komea naama ja tyylikäs pukeutuminen.
Alkaa pikku hiljaa nakertamaan tämä!
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos et lähestyisi naisia ns. muna edellä, vaan toiveissa parisuhde?
Minua kiinnostaa parisuhde vain yhden naisen kanssa, mutta hän ei halua sitä minun kanssani.
Siksi etsin vain seksiseuraa.ap
Oletko ajatellut käydä maksullisella?
Maksullisella käyntihän on tuomittu alimpaan helvettiin enemmistön naisista toimesta.
Juurihan täällä oli ketju, missä nainen meinasi lopettaa alkaneen suhteen siksi, koska mies oli joskus menneisyydessä käynyt maksullisella.
Olette te kyllä ristiriitaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se taas tuskin olisi reilua niitä naisia kohtaan, jotka luulevat miehen etsivän parisuhdetta, mutta onkin p***un perässä...
Jep. Palstan naisten mukaan miehen pitäisi kusettaa naisia saadakseen seksiä.
Pitäisi uskotella haluavansa parisuhdetta, vaikka haluaisi vain seksiä.Sitten se huijattu nainen tulee tänne itkemään kuinka miehet ovat sikoja.
Olen tuon alkuperäisen lainatun kommentin kirjoittaja. En tarkoittanut että pitäisi kusettaa haluavansa parisuhdetta, vaan ehdotin asennemuutosta niin, että seksiseuran sijaan todella etsisi parisuhdetta eikä pelkkää seksiä.
1,5 vuotta. Onko toi jonkun mielestä ihan kohtuuttoman paljon? Voi kyynel.
Oletko varma, että näytät hyvältä vain äitisi ja sinun mielestä? Muut ovat eri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa parisuhde vain yhden naisen kanssa, mutta hän ei halua sitä minun kanssani.
Maksullisella käyntihän on tuomittu alimpaan helvettiin enemmistön naisista toimesta.
Juurihan täällä oli ketju, missä nainen meinasi lopettaa alkaneen suhteen siksi, koska mies oli joskus menneisyydessä käynyt maksullisella.Olette te kyllä ristiriitaisia.
Mutta tämä kyseisen aloittaja ei edes halua koskaan parisuhdetta, joten silloinhan se on ihan sama vaikka kävisi maksullisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se taas tuskin olisi reilua niitä naisia kohtaan, jotka luulevat miehen etsivän parisuhdetta, mutta onkin p***un perässä...
Pitäisi uskotella haluavansa parisuhdetta, vaikka haluaisi vain seksiä.Sitten se huijattu nainen tulee tänne itkemään kuinka miehet ovat sikoja.
Olen tuon alkuperäisen lainatun kommentin kirjoittaja. En tarkoittanut että pitäisi kusettaa haluavansa parisuhdetta, vaan ehdotin asennemuutosta niin, että seksiseuran sijaan todella etsisi parisuhdetta eikä pelkkää seksiä.
Ei se olisi mikään asennemuutos, vaan feikkausta. Jos ei halua parisuhdetta, niin ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan täällä oli ketju, missä nainen meinasi lopettaa alkaneen suhteen siksi, koska mies oli joskus menneisyydessä käynyt maksullisella.Olette te kyllä ristiriitaisia.
Niin, ajatella että meillä jokaisella voi olla eri mielipide asiaan eikä ollakaan yhtä ja samaa massaa. Eikä voi varmaksi sanoa sitäkään, että onko näitä kommentteja täällä kirjoittamassa naiset vai miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän helvettiä?
Jos oot ollu tuon ajan myös itsetyydyttämättä, niin nostan hattua. Jos et, niin suosittelen kuitenkin koittamaan. Muutaman viikon kuluttua ei edes tee enää mieli niin paljon ja energiansa voi käyttää muuhun hyödyllisempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se olisi mikään asennemuutos, vaan feikkausta. Jos ei halua parisuhdetta, niin ei halua.
Asennemuutos tapahtuu asenteita muuttamalla. Sitä tarkoitin.
Mutta nyt ap:n kirjoitusten perusteella tätä ei tarvitse enää miettiä kun kävi jo selväksi että hän haluaa vain sen yhden tai ei ketään.
Ihan hyvin voit olla komea, en epäile. Oon kanssa tässä sinkkuna ollessa huomannut, että ei ole kovin helppoa löytää seksiseuraa saatika parisuhdetta, paljon on ihan tuuristakin kiinni. Edellisestä kerrasta taitaa olla jo yli 2 vuotta ja esim. yhdenillanjuttuihin suhtaudun kyllä ihan positiivisesti, ei oo vaan tullut sopivia ihmisiä vastaan. Jokasella baarireissulla on kyllä kiinnostuneita ollut mutta ei sellasia joiden kanssa oisi itse halunnut tai sitten muuten vaan ollut jotenkin huono tilanne. Tää ei oo pelkästään miesten ongelma vaikka semmonen käsitys tuntuu monella (lähinnä miehillä?) olevan. t. nainen 26 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän helvettiä?
Mitä tarkoitat? Mikä oli epäselvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tämä kyseisen aloittaja ei edes halua koskaan parisuhdetta, joten silloinhan se on ihan sama vaikka kävisi maksullisella.
Onko käynyt mielessä, että ehkä aloittaja itsekään ei halua alentua maksullisilla käyntiin?
Vierailija kirjoitti:
et ole oikeasti sitten komea.
Jos mies on oikeasti komea niin kyllä naiset lähestyvät, tekevät tuttavuutta tai ainakin pyrkivät elehtimään sen mukaisesti että tulisit jutuille. Tietennä myös luonne merkitsee paljon. Harvassa on ne komeat miehet joista melkein kaikki naiset tuntuvat olevan kiinnostuneita. Ja taas toisaalta jos on karismaa niin se komistaa. Mene ja tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Todella moni taikinanaamainen vätys luulee että on komea. Näitä tulee tinderissä jatkuvasti vastaan.
Miehet eivät tajua että joku ~1% miehistä on kasvoiltaan komeita. Muista voi tykätä persoonan ominaisuuksien jne. takia mutta ei sen takia että vain olisi komea. Ja siihen ei pumpatut hulk-lihakset vaikuta.
Nyt on kyllä rima korkealla. Lasket komeiksi ilmeisesti vain miesmallit. Naisista tietysti kauniita on 50%.🙄
Selibaattihan on myös masturbaation poissulkeva miestä karaiseva tila.
Annan neuvon:
Saat sen mistä luovut.
Ap, tuu tänne! Olen itsekin puutteessa ja seura kelpaisi. Missäs asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on oikeasti komea niin kyllä naiset lähestyvät, tekevät tuttavuutta tai ainakin pyrkivät elehtimään sen mukaisesti että tulisit jutuille. Tietennä myös luonne merkitsee paljon. Harvassa on ne komeat miehet joista melkein kaikki naiset tuntuvat olevan kiinnostuneita. Ja taas toisaalta jos on karismaa niin se komistaa. Mene ja tiedä.
Naisille oikeasti komea mies = brad pitt tasoa (eli noin 0,05% miehistä)
Siinä syy miksi naiset sanovat ettei komeita miehiä juuri ole; kriteerit ovat aivan mielikuvituksellissa sfääreissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille oikeasti komea mies = brad pitt tasoa (eli noin 0,05% miehistä)
Siinä syy miksi naiset sanovat ettei komeita miehiä juuri ole; kriteerit ovat aivan mielikuvituksellissa sfääreissä
Kyllä
Pitäisi uskotella haluavansa parisuhdetta, vaikka haluaisi vain seksiä.
Sitten se huijattu nainen tulee tänne itkemään kuinka miehet ovat sikoja.