Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten on mahdollista että ihan kaikilla tuntemillani ihan kauheilla naisilla on poikaystävät..

Vierailija
07.03.2020 |

Tai ainakin fwb, tai liuta satunnaispanoja tms. Samalla monella mies tutulla jolla on asiat kunnossa ei taas ole ketään. Ja asiat kunnossa tarkoittaa että käyvät töissä, hyväkäytöksisiä, enkä näe että ulkonäössä olisi vikaa jne.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismi on bitch

Vierailija
2/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän ihmisiä voi pakottaa rakastumaan mieheen, "jolla kaikki hyvin". Sitä kemiaa pitää olla. Ja panokavereita tietty löytyy. Se ei ole naiselle homma eikä mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autismi on bitch

Sekin vain miehille. Naisille se ei ole este parisuhteelle.

- ap

Vierailija
4/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niillä kauheilla naisilla on kauheat poikaystävät. Sinä et vaan näe niiden poikaystavien kauheutta.

Vierailija
5/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he ovat kivaa seuraa eivätkä pidä muita ihmisiä kauheina

Vierailija
6/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän ihmisiä voi pakottaa rakastumaan mieheen, "jolla kaikki hyvin". Sitä kemiaa pitää olla. Ja panokavereita tietty löytyy. Se ei ole naiselle homma eikä mikään.

Näillä panokaveri naisilla olisi kyllä tarjolla miehiä jotka haluaisivat parisuhteeseen heidän kanssaan, mutta kyseiset naiset tykkäävät enemmän biletys ja seksiä monen eri miehen kanssa meiningistä. Ja nämä naiset eivät ole mitään kaunottaria. Ei todellakaan.

Vierailija
7/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niillä kauheilla naisilla on kauheat poikaystävät. Sinä et vaan näe niiden poikaystavien kauheutta.

Ei kyllä välttämättä pidä paikkaansa. Itse taas olen tehnyt huomioita, että niillä pahimmilla bitch naisilla on monesti kiltti ja niitä palvova poikaystävä, jota ne tossuttaa mennen tullen. Hyvällä ulkonäölla saa paljon anteeksi ja huonoakin käytöstä sallitaan.

Vierailija
8/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että miehet panevat niitä kauheita naisia, koska miehille kelpaa mikä vaan.

Eihän tällaista tarvitse edes kysyä.

Vierailija
9/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä panokaveri naisilla olisi kyllä tarjolla miehiä jotka haluaisivat parisuhteeseen heidän kanssaan, mutta kyseiset naiset tykkäävät enemmän biletys ja seksiä monen eri miehen kanssa meiningistä. Ja nämä naiset eivät ole mitään kaunottaria. Ei todellakaan.

Ja asia kuuluu sinulle, koska...? Rumakin nainen saa bilettää ja panna juuri niin paljon kuin haluaa.

Vierailija
10/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset on kauheita vain sinun mielestä

Vierailija
11/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun luonne. Ne sun "kivat" kaverit ja sinä olette vastenmielisiä qusipäitä.

Miksi naisen pitäisi haluta PARISUHDE? Koska sinä haluat, etkä edes tiedä mitä se sinulta vaatisi. Vuosien psykoterapiaa ja luonteenmuokkausta.

Vierailija
12/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä välttämättä pidä paikkaansa. Itse taas olen tehnyt huomioita, että niillä pahimmilla bitch naisilla on monesti kiltti ja niitä palvova poikaystävä, jota ne tossuttaa mennen tullen. Hyvällä ulkonäölla saa paljon anteeksi ja huonoakin käytöstä sallitaan.

Eli mies on läheisriippuvainen tai muuten tottunut tyytymään siihen mitä saa kunhan edes jotain saa.

Vierailija
13/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he ovat kivaa seuraa eivätkä pidä muita ihmisiä kauheina

Nojaa, jos tykkää alhaisen tason jutuista. Eli kiroilua, riitoja, draamaa, jne. Ja kyllä ovat hyvin kritisoivia miesten suhteen vaikka itse ovat mitä ovat. Mutta kun on varaa olla niin on varaa...

Vierailija
14/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se vaan menee. Nyt en jaksa esittää kauheaa ja vaikeaa naista ja siksi ei ole yhtään miestä. Heti jos vedän kaamea bitch vaihteen päälle niin minulle ilmestyy haaremi. Miehet kai pitää nöyryyttämisestä ja huonosta kohtelusta, epävakaudesta ja draamasta. Muuta selitystä en keksi. 

Vierailija
15/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava 54-vuotias, aivan kauhea, hirveä ja inhottava nainen, enkä halua parisuhdetta.

On paljon kivempi olla vapaa ja päättää asioistaan itse ilman ap:n tyyppistä kiviriippaa.

Ja kyllä, minulla on seksikumppani. Hän on naimisissa oleva mies ja varmaan täyttää ap:n mielessä alfan kriteerit, koskapa hänellä on naisia kaksin kappalein.

Hän ei ole ääliö, kuten i n c e l eillä on tapana olla. Oletankin että tyhjä pää on se suurin syy eräiden miesten tippumiseen kisasta ulos alkumetreillä.

Vierailija
16/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on läheisriippuvainen tai muuten tottunut tyytymään siihen mitä saa kunhan edes jotain saa.

No toki voi olla näinkin. Tai sitten mies on tyytyväinen kun on kaunis nainen tai ei tiedä paremmasta ja sietää huonoa käytöstä, koska kuvittelee, että kaikki naiset on samanlaisia. Syitähän voi olla monia miksi sietää huonoa käytöstä.

Vierailija
17/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa kateelliselta. Onko muilla kivaa ja sulla ei? No voi harmi, yritä tehdä asialle jotain muutakin kui toisten arvostelu. Et vaikuta kovin mukavalta itsekään.

Vierailija
18/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta palvova ja tossutettava mies on hyvä poikaystävä. Ei sano mitään, vaikka olisi paha olla. Mielipiteitä ei ole. Ok, no minusta tuollainen on kamala poikaystävä.

Vierailija
19/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava 54-vuotias, aivan kauhea, hirveä ja inhottava nainen, enkä halua parisuhdetta.

On paljon kivempi olla vapaa ja päättää asioistaan itse ilman ap:n tyyppistä kiviriippaa.

Ja kyllä, minulla on seksikumppani. Hän on naimisissa oleva mies ja varmaan täyttää ap:n mielessä alfan kriteerit, koskapa hänellä on naisia kaksin kappalein.

Hän ei ole ääliö, kuten i n c e l eillä on tapana olla. Oletankin että tyhjä pää on se suurin syy eräiden miesten tippumiseen kisasta ulos alkumetreillä.

Tää on just esimerkki siitä mistä puhun. Siis puuttuu vaan että sulla olisi ihan kunnollisia komeita miehiä tarjolla myös (ja varmaan onkin mutta jätit mainitsematta). Valitsit kuitenkin sen varatun alfan koska alhaisen tason naisella ei ole moraalia.

- ap

Vierailija
20/31 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa kateelliselta. Onko muilla kivaa ja sulla ei? No voi harmi, yritä tehdä asialle jotain muutakin kui toisten arvostelu. Et vaikuta kovin mukavalta itsekään.

Enpä nyt tiedä kateellinen. Itse en koskisi kyseisiin naisiin tikullakaan.

Kunhan vaan ihmettelen. Ei tuollaisen pitäisi olla mahdollista kun naisia ja miehiä kerran on suunnilleen yhtä paljon.

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi