Luoja yksin tietää, olen YRITTÄNYT ymmärtää matematiikkaa osaamattomia, mutta EN PYSTY heitä arvostamaan. EN PYSTY.
Sqrt(i) = a + bi. Määritä reaaliset kertoimet a ja b.
Etkö edes tähän kykene?
Maire
Kommentit (15)
Kylä pena on ny niin polleena kun on oppinut toisen asteen yhtälön ratkaisukaavan. On tämäkin paikka yrittöö päteä😂
Okei. Ole sitten pystymättä. Ei heiluta minua suuntaan tai toiseen. T. Nainen joka sai ehdot matikasta aikoinaan, eikä ymmärrä siitä vieläkään mitään.
En, ehkä ne olisi pitänyt minulle opettaa tai minun olisi ne pitänyt jostain kaivaa esiin.
Minusta paljon suurempi vajavaisuus ihmisessä on käsitys, joka on pienellä lapsella, se minkä minä tiedän ja osaan on kaikkien tieto ja taito.
No, kuka ymmärtää mitäkin ja kaikkea ei tarvitse ymmärtääkkään.
Vierailija kirjoitti:
Joss me aletaaan vertaamaan sun ja mun muistiaaa ja havaintojen tekemistä niiin häviät sata nolla siinä kohtaa. Mä en pysty edes menemään minnekkkään kun aivot kuormittuu adhd aivoisssani.
Kun tuliiin 6vuottta sitte tännne niin pystyn sanatarkasti esiim muistamaaan asioita niiiiltä ajoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joss me aletaaan vertaamaan sun ja mun muistiaaa ja havaintojen tekemistä niiin häviät sata nolla siinä kohtaa. Mä en pysty edes menemään minnekkkään kun aivot kuormittuu adhd aivoisssani.
Kun tuliiin 6vuottta sitte tännne niin pystyn sanatarkasti esiim muistamaaan asioita niiiiltä ajoilta.
delmoonte.
Matematiikassa on numeroita, tuo on siansaksaa 😂
Oletko Maire muutenkin yksinkertainen?
Höpsö, ei mielikuvitusnumeroita ole olemassa.
Toivottavasti voit muuten hyvin♥️
Maire, kyllä sinä olet ihan hyvä ihminen. Kelpaat tuollaisena
Ei se tunneälynkään puute varsinainen brassailun aihe ole.
Minä taas en pysty arvostamaan ihmisiä, jotka eivät hallitse nettikeskustelun perusperiaatteita, kuten a) älä trollaa ja b) älä huuda.
Vierailija kirjoitti:
Maire, kyllä sinä olet ihan hyvä ihminen. Kelpaat tuollaisena
Älä höpötä. Maire ei kelpaa, ja niin se vain on.