miten on mahdollista että ihan kaikilla tuntemillani ihan kauheilla naisilla on poikaystävät..
Tai ainakin fwb, tai liuta satunnaispanoja tms. Samalla monella mies tutulla jolla on asiat kunnossa ei taas ole ketään. Ja asiat kunnossa tarkoittaa että käyvät töissä, hyväkäytöksisiä, enkä näe että ulkonäössä olisi vikaa jne.
Kommentit (31)
On miestyyppi, jota viehättää räväkät bitchit. Joko he ovat samanlaisia itsekin tai sitten pitävät dominoivista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niillä kauheilla naisilla on kauheat poikaystävät. Sinä et vaan näe niiden poikaystavien kauheutta.
Ei kyllä välttämättä pidä paikkaansa. Itse taas olen tehnyt huomioita, että niillä pahimmilla bitch naisilla on monesti kiltti ja niitä palvova poikaystävä, jota ne tossuttaa mennen tullen. Hyvällä ulkonäölla saa paljon anteeksi ja huonoakin käytöstä sallitaan.
Joo, muutama noista onkin päätynyt sellaisen kunnollisen miehen kanssa parisuhteeseen. Ja ei tuota pysty selittämään sillä että ovat kaunottaria, kun eivät sitä ole.
Olen pistänyt merkille, että vaikka miehistä joku nainen olisi ärsyttävä (yleensä kropaltaan ookoo mutta vaikkapa kauhea kaakattaja) niin kuitenkin salaa himoitsevat. Sitten tällainen nainen luonnollisesti kerää myös kaikki aloitteet alkoholihuuruisemmissa kesteissä. Joten eipä ihme, että näillä aina löytyy miehiä kun elin tekee päätökset.
Vierailija kirjoitti:
On miestyyppi, jota viehättää räväkät bitchit. Joko he ovat samanlaisia itsekin tai sitten pitävät dominoivista naisista.
Joo, mutta sitten myös noi tuntemani kauniit ja kiltitkin naiset ovat parisuhteissa.
Eli mistä se epäsuhta johtuu että niin moni miestuttu on sinkku siitäkin huolimatta että heidän oma taso vaikutta hyvältä ja heidän rima on todella alhaalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta sitten myös noi tuntemani kauniit ja kiltitkin naiset ovat parisuhteissa.
Eli mistä se epäsuhta johtuu että niin moni miestuttu on sinkku siitäkin huolimatta että heidän oma taso vaikutta hyvältä ja heidän rima on todella alhaalla?
No tottakai on myös miestyyppi, jota viehättää kauniit ja kiltit naiset. Tuliko sulle yllätyksenä, että miehetkin ovat erilaisia eivätkä toistensa klooneja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu omista havainnoistasi. Oikeasti kun heteronainen alkaa parisuhteeseen, myös heteromies saa parisuhteen.
Meitä yksinäisiä kivoja naisia on pilvin pimein. Te vain ette näe meitä kun päässänne on jo se mantra, "kaikilla naisilla on satoja miehiä tarjolla, kukaan nainen ei ole yksin". Sitten havainnoitte vain niitä seurustelevia naisia ja tadaa, teorianne on todistettu.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja se vaan menee. Nyt en jaksa esittää kauheaa ja vaikeaa naista ja siksi ei ole yhtään miestä. Heti jos vedän kaamea bitch vaihteen päälle niin minulle ilmestyy haaremi. Miehet kai pitää nöyryyttämisestä ja huonosta kohtelusta, epävakaudesta ja draamasta. Muuta selitystä en keksi.
Kierrän kyllä sinunkaltaisen ihmisen kaukaa. Siihen on syynsä: Terve itsetunto/kunnioitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja se vaan menee. Nyt en jaksa esittää kauheaa ja vaikeaa naista ja siksi ei ole yhtään miestä. Heti jos vedän kaamea bitch vaihteen päälle niin minulle ilmestyy haaremi. Miehet kai pitää nöyryyttämisestä ja huonosta kohtelusta, epävakaudesta ja draamasta. Muuta selitystä en keksi.
Kierrän kyllä sinunkaltaisen ihmisen kaukaa. Siihen on syynsä: Terve itsetunto/kunnioitus
Mä en kanssa ymmärrä tuota että mitä kamalampi nainen niin sitä enemmän vientiä. Joillakin tuntemillani ei ole sisäistä eikä ulkoista kauneutta ja miehet vaan jaksaa yrittää.
Yliarvioit miehet (ja itsesi) ja aliarvioit naiset (ehkäpä vain ulkonäön perusteella).
Todellisuudessa suurin osa on ns. samantasoisten kanssa.
Toki joillakin niillä on ihan kauheat poikaystävät. Mutta se on heidän ihan oma valinta. Ihan kunnolliset mukavat miehet kun ovat myös olleet kiinnostuneita heistä. Enkä näe että nuo olisivat vähemmän komeita tai muuta syytä hylätä ne.