Onko Martinin ainoa meriitti tähän asti että on nainen ja nuori
Kommentit (6)
Onhan Martin Simpsoneiden suosikkihahmo, joten miksikäs ei...?
Lähinnä kyllä.
Se mikä unohdetaan kertoa on, että häntähän ei ole valittu Suomen pääministeriksi. Hän on pääministeri koska tehtävään 'valittu' mies sössi asiansa.
Minun on kovin vaikea nähdä tuossa mitään varsinaista saavutusta. Tietenkin kansanedustajaksi pääseminen on suhteellisen vaikeaa, eli se on ihan oikea ansio. Onnistunut ainakin höynäyttämään riittävän paljon ihmisiä - sitähän politiikka tätä nykyä on.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä kyllä.
Se mikä unohdetaan kertoa on, että häntähän ei ole valittu Suomen pääministeriksi. Hän on pääministeri koska tehtävään 'valittu' mies sössi asiansa.
Minun on kovin vaikea nähdä tuossa mitään varsinaista saavutusta. Tietenkin kansanedustajaksi pääseminen on suhteellisen vaikeaa, eli se on ihan oikea ansio. Onnistunut ainakin höynäyttämään riittävän paljon ihmisiä - sitähän politiikka tätä nykyä on.
Toisaalta, Teuvo Hakkarainen on myös kansanedustaja. Eli sellaiseksikin voi päätyä ilman mitään poliittista kompetenssia. Teuvo varmaan huumorilla, Sanna ehkä ulkonäöllä ja sukupuoleensa vetoamalla.
Martina Aitolehti? On se jotain ohjelmia juontanut ja ollut tosi-tv:ssä. Ja nykyään kai tienaa ihan hyvin jollain sometouhulla.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä kyllä.
On sillä ihan kunnioitettava cv, jos vertaan vaikka omaani. Jos siis nyt puhutaan Sanna Marinista. Otsikosta ei oikein saa selvää.
Onko tämä se Martin Aitolehti? Eikös se ole mies?