Tunnetko ketään joka ei ole koskaan seurustellut?
Tulipahan vain mieleen, kun mietin omaa elämääni.
En siis ole koskaan seurustellut.
Jos tunnet millaisia he ovat?
Minkä ikäisiä?
Kommentit (26)
Tunnen. Nainen, 53-vuotias.
Joku saattaisi tunnistaa hänen nimensä, sillä hän on tehnyt useita tietokirjoja.
Minä, 32v nainen. Vuodet 20-30 olin optimistinen, tein töitä, opiskelin yliopistossa, treenasin kovaa. Sain kuitenkin osakseni vain pakkeja ja torjuntaa, tajusin lopulta että jään ikuisesti yksin ja perheettä, motivaatio katosi enkä enää näe mitään pointtia olla ihmisten ilmoilla tai edes käydä töissä.
Tunnen useita ihmisiä, jotka eivät ole koskaan seurustelleet. Suurin osa miehiä ja ikähaarukka 25 - 40 v.
Vain yksi tuntemistani ikisinkuista on nainen (30 v) ja hänellä on ollut fuckbuddy-tyyppisiä kundikavereita. Vaikea sanoa, onko tuollainen tapailu jo "seurustelua".
Vierailija kirjoitti:
Mies, ikää n. 30, heikohko itsetunto, oli ehkä kiinnostunut minusta muttei saanut kysyttyä suoraan. Töissä pärjäävä mutta vähän alko-ongelmaa.
Mitäs olet tehnyt asialle? Tissutellut yksin kotona? Etsi itsellesi terapeutti ja ala hoitaa itsetunto-ongelmaa. Et tarvitse edes mitään lähetettä, voit etsiä terapeutin itsekin. Itse tein niin. Nyt olen ollut jo 12 vuotta naimisissa hyvän miehen kanssa ja lapsikin ehdittiin pyöräyttää, vaikka minä olin jo 37 v., kun mentiin yhteen.
Päälle 30 mies. Todella mukavaa seuraa kunhan rohkenee vaa puhua. Mut suurimmaksi osaks on ihan hiljaa ja vetäytyneenä yksin syrjässä.
Puheesta paistaa välillä vahva katkeruus siitä kun on kokematon