Tunnetko ketään joka ei ole koskaan seurustellut?
Tulipahan vain mieleen, kun mietin omaa elämääni.
En siis ole koskaan seurustellut.
Jos tunnet millaisia he ovat?
Minkä ikäisiä?
Kommentit (26)
Itseni tunnen. Ehkä muitakin, mutta enpä ole tullut ajatelleeksi tunnenko sellaisia vai en.
Mies, ikää n. 30, heikohko itsetunto, oli ehkä kiinnostunut minusta muttei saanut kysyttyä suoraan. Töissä pärjäävä mutta vähän alko-ongelmaa.
On mulla eräs miespuolinen ystävä joka ei ole koskaan seurustellut. Hän on nykyään 41v.
Hänessä ei ole mitään "vikaa ",on vähän nörtti tosin. Mutta ei ole peräkammarin poika. Asuu omillaan ja käy töissä. Ei ole aiheesta koskaan keskusteltu. Hänellä on kyllä naispuolisia ystäviä paljon.
Joku saattaisi epäillä hom*utta, mutta sekään ei ole oikein uskottavaa. Täällä Helsingissä ja meidän kaveripiirissä sellaista ei tarvitse häpeillä tai piilotella.
Nyt on alkanut vähän erakoitua, mutta niinhän monet lopettaa baarissa juoksemisen kun tulee ikää.
En tunne, mutta tunnen aika vähän ihmisiä muutenkin. Ennen se olin minä itse, mutta löysin parisuhteen 28-vuotiaana. Tällä hetkellä olen taas sinkku.
M31
Minä. Normaali työssäkäyvä nainen. Ikää 36.
Lisäksi ainakin kaksi muuta. Normaaleja työssäkäyviä aikuisia hekin.
Tunnen. Olen satavarma, ettei ole koskaan edes suudellut. Nainen 5-kymppinen.
2 ystävää. Toinen 50, toinen 48 v, naisia.
Hyvin urakeskeisiä kumpikin.
Toinen on mökillä kaikki lomat ja toinen matkustaa.
Veljeni, +30. Äärimmäisen arka ja ujo. Olemattomat sosiaaliset taidot.
Itseni ja viisi kaveriani. Kaikilla meillä ikähaarukka 28-40 ikävuoden välillä.
Olin nuorena tyttönä töissä vanhainkodissa,siellä asui yksi mummo joka ei halunnut mieshoitajaa pesemään koska sanojensa mukaan ei koskaan ole ollut miesten kanssa.
Kyllä. Ujo, ei yhtään sosiaalinen, mitä ei huomaa kun on kaikessa mukana. Vieraalle ihmiselle ei kuitenkaan sano kysymättä sanaakaan.
Itseni tunnen, ikää en halua paljastaa.