Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkääkö peppua nuolevat naiset myös pissajutuista?

JohnnyZ
06.03.2020 |

Mikä onkokemuksesi? Haluaisin ehdottaa alistuvalla naiselle pissaamista mun kullin päälle ja lopulta naamalle kylppärissä...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alista niin tiedät.

Vierailija
2/25 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän on tarjolla naisia jotta edes pitää pyllynsä nuolemisesta,saati pissaleikeistä.

Vaihtasin tyttöystävää heti jos sellaisen löytäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin kerran metsään treffeille miehen kanssa, jonka piti kastella mun hymykuopat. Mutta ei se onnistunut, sain vain spermat rinnoille.

Vierailija
4/25 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh. Peppua nuolevat naiset on satuolentoja :D

Vierailija
5/25 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nuolla peppua ja pissaleikeissä tykkään olla antava osapuoli.

Vierailija
6/25 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö taina oman pyllyn nuolemisesta?

Vierailija
7/25 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen mieheni pyllyä toisinaan, ja leikin hänellä muutenkin. Pissaleikkejä en oo kokeillut kumminkaanpäin. On kyllä ihan eri juttu nuolla hyvin pestyä peppua, kuin leikkiä pissalla. En sano ei, mutta ehkänei ihan vielä. On kyllä kiihottavaa nuolla miestä niin, että nuolee palleista alaspäin ja kutittelee... Se tuhmuus siinä on se juttu.

Vierailija
8/25 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kokeilla. En haluaisi, että minun päälleni pissataan, mutta olen valmis kokeilemaan pissa- ja jopa kakkaleikkejä antavana osapuolena.

Vierailija
9/25 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän peppujutuista, mutta pissahommeleista en ole varma. Kerran anoppini ehdotti minulle saunareissulla pisuhommia ja menin puihin enkä suostunut. Jälkeenpäin on kaduttanut ja mietittänyt millaista se olisi ollut. Nyt fantasioin siitä että anoppi seisoisi edessäni ja hänen karvainen runsas tuhero olisi ihan nenäni edessä. Tuntisin tussun tuoksun voimakkaana ja kun hän alottaisi pissaamisen, tuntisin lämpimän tunteen ylläni. Ajatus kutkuttaa minua kun siihen liittyy tuhmaa ja alaistamista.

N27

Vierailija
10/25 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kokeilla. En haluaisi, että minun päälleni pissataan, mutta olen valmis kokeilemaan pissa- ja jopa kakkaleikkejä antavana osapuolena.

Wau. Oletko nainen vai mies?

Vierailija
11/25 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kullin päälle kuseminen on mahtavaa! Välillä menen vaimon perässä suihkuun ja yleensä jo arvaakin mistä on kyse. Upeeta kun hän levittää ja hieroo pilluaan ja antaa pissan suihkuta. Se on itselle välitön laukeaminen, kun kusi lentää kalun päälle. Toisin päin ei suostu.

Vierailija
12/25 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse nuolen vaimoa ihan joka paikasta mutta vaimo harvemmin ottaa edes suikkiin. Todella harvoin saan sauvaa peppuuni ja pisut päälleni... valitettavasti

Vierailija
13/25 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/25 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/25 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syliin sais joku nainen pissata voin vaikka maksaa siitä 100€ ota yhteyttä s.postiin jullikka1979@gmail.com

Vierailija
17/25 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun nainen nauttii kun nuolen ja imen häppäreitä,välillä levitän pakaroita työnnän kielen pyllyreikään.puhtaat paikat,on tosi makeaa tuntea kielellä ja huulilla kun nainen saa mehukkaan orkun.suosittelen.

Vierailija
18/25 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää peppua nuolla, mutta tykkään pissajutuista.

Vierailija
19/25 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää ehdottaa vaimolle

Vierailija
20/25 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan yksi NZ +50v opettaja joka itse pyysi mua kusemaan sen päälle. Halusi myös nuolla peppua omasta halustaan. Muutenkin rietas ja vapaamielinen seksissä. Mary-ann for ever..