Tulin juuri Italiasta, lentokoneessa nousi kuume ja nyt julkisilla kotiin...
Eli Helsingissä ja bussi + ratikka kotiin, ja sitä ennen mentävä ruokakauppaan kun kotona odottaa muuten tyhjä jääkaappi. Koko ajan yskittää... Mut en ny oikeastaan luule että kysessä corona, onhan tuo kausiluonteinen flunssa paljon yleisempi sekä Suomessa että Italiassa, eikö?
Kommentit (41)
Joo, ihan normi flunssa, mitä tuosta.
Muistathan kaupassa yskiä ympäriinsä etkä tietenkään yski hihaan tai paperiin! Vainoharhaisia varten moiset. Nenää voit myös pyyhkiä kädellä ja sen jälkeen kokeilla hedelmät läpi, että löytyy parhaat. Muutenkin kannattaa näpelöidä mahdollisimman monia tuotteita kaupassa.
Kai näet myös mahdollisimman paljon sukua ja ystäviä, nyt kun olet tullut taas kotiin?
Höpsistä!!!!
Yritä uudelleen, ei jatkoon,
Tee oikein monta mutkaa matkalla kotiin, kierrä kaupat, käy tervehtimässä sukua. Kotiin päästyäsi oletkin jo saanut sydänlihastulehduksen. Jatka valitsemallasi tiellä.
Ap : tämä mikään vitsi ole. Just jouduin yskimään koululaisten päälle ratikassa kun olivat tiellä, ja kaupassakin tapahtui maksupäätteen edessä. Minä mitään käsiä pese milloinkaan kuluu vaan turhaan saippuaa ja rahaa. Eikös se ole parempi et tätä coronaa levitellään tehokkaasti kaikkialle nii sitte ku kaikilla ollut se ollaan immuuneit?!
Ap : mutta minullahan ei mikään Corona ole vaan perusflunssa. Sitäpaitsi en siellä Italiassa juonut Corona olutta kertaakaan, vaan punaviiniä.
Eihän labrakoisiin tarvitse mennä, eihän?
Joo toki huono vitsi kun tapatat kaikki jotka tiellesi osuu . Itsekkään toimintaa. Voit kuolla myös sinä
Minulla ulkomailta saatu kondylooma oireili samoin. Ehkä kannattaa siis myös piipahtaa sukupuolitautien poliklinikalla.
Vierailija kirjoitti:
Eihän labrakoisiin tarvitse mennä, eihän?
Ei tietenkään. Eikä sitä labrassa oteta, hoitajat ottaa eristyshuoneessa. Ja jos tietäisit miten, et todellakaan menisi!
No jos se korona tappaa 2% jengistä niin ylikansoitusta vastaan se auttaa vain vähän. Pitäis olla 20 prossaa ainakin.
Ap : minulle sanoi kuuma Alessandro "You can truste me, I have nothing". Oli uskottavan oloinen, joten tuskimpa nyt sentään mikään kondilooma mulla ole.
Kyllä vielä kuolema koittaa aapeelle
Yesh, kohta saa olla karenssissa pari viikkoa. Meillä kun on etätyöt kiellettyjä vaikka täysin mahdollista olisi tehdä, joten saa makoilla rauhassa kotona.
pese kädet ja kaikki ok