USA:ssa kun nyt ainakin on paljon erilaisiin katastrofeihin valmistautuvia, niin onko siellä myös sellaisia, jotka varautuvat ryöstelemään ja pyrkivät pääsemään anarkía-kuninkaiksi?
Kunhan vaan pyörittelen päässä näköjään tällä kertaa tällaista. Treenaako siellä jotkut talon väen savustamista pihalle tai ovien tuhoamista ja erilaisia taisteluharjotteita?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheesta keskustelu on paljastanut miten elinkelvottomia palstavahverot on tässäkin skenaariossa. Haaveilevat kiristävänsä naisilta seksiä ruoalla ja siitähän ei mitään muuta seuraa kuin se että henki lähtee ekana ja hernaripurkit. Red pill tbbaa talossa ja puutarhassa. Panostakaa ihmissuhteiden kehittämiseen niin että jotakuta voi teidänkin selviäminen kiinnostaa.
Ei tässä mitään fantasioida. Jos infra ja lait häviää, niin minä orjuutan sinut ja nain sinua peräaukkoon. Elävänä tai kuolleena.
Höpö höpö. Hienot voimafantasiat jätkällä joka ei pysty edes itseään elättämään. Ja jos tuon teet jollekin naiselle niin vartin sisään on kymmenen vihaista sukulaismiestä ovella ja se sinusta sitten.
Minä olen töissä ääliö ja minulla on sarjatuliaseita, joilla ne "sukulaismiehet" laitetaan ikiuneen. Enkä minö puhunut nyt mistä tahansa naisesta vaan SINUSTA.
Luuletko että naiset kulkee infran ja lakien romahdettua tuolla kaduilla joogapöksyissä sun raiskattavina :D. Ehei, ihmiset liittoutuu paitsi sinä joka olet kyvytön siihen, ja sut listitään joukkovoimalla niillä sarjatuliaseilla. Mitäs menit selittämään jollekin tytölle että täältä sais hernaria suikkaria vastaan. Samana iltana olet kylmänä.
MInulla on kuule jo porukka kasassa joka tekee teikäläisille ihan mitä huvittaa. Kuten tekee kaikki muutkin ryhmät. Naisista tulee kauppatavaraa. Se on ihan varma asia.
Ihan varmasti on :D. Istut perjantai-iltana yksin av:lla kirjoittelemassa väkivaltafantasioitasi. Kukaan nainen sun kanssa ala muuten kuin pakolla. Toisin muilla miehillä. Myös kriisiaikoina. Elämäsi on tässä fantasiassasi samanlaista kuin nyt eli seksi on joko ostettava tai otettava väkisin. Sillä erolla että olet sen lisäksi jatkuvassa kuolemanvaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheesta keskustelu on paljastanut miten elinkelvottomia palstavahverot on tässäkin skenaariossa. Haaveilevat kiristävänsä naisilta seksiä ruoalla ja siitähän ei mitään muuta seuraa kuin se että henki lähtee ekana ja hernaripurkit. Red pill tbbaa talossa ja puutarhassa. Panostakaa ihmissuhteiden kehittämiseen niin että jotakuta voi teidänkin selviäminen kiinnostaa.
Ei tässä mitään fantasioida. Jos infra ja lait häviää, niin minä orjuutan sinut ja nain sinua peräaukkoon. Elävänä tai kuolleena.
Höpö höpö. Hienot voimafantasiat jätkällä joka ei pysty edes itseään elättämään. Ja jos tuon teet jollekin naiselle niin vartin sisään on kymmenen vihaista sukulaismiestä ovella ja se sinusta sitten.
Minä olen töissä ääliö ja minulla on sarjatuliaseita, joilla ne "sukulaismiehet" laitetaan ikiuneen. Enkä minö puhunut nyt mistä tahansa naisesta vaan SINUSTA.
Luuletko että naiset kulkee infran ja lakien romahdettua tuolla kaduilla joogapöksyissä sun raiskattavina :D. Ehei, ihmiset liittoutuu paitsi sinä joka olet kyvytön siihen, ja sut listitään joukkovoimalla niillä sarjatuliaseilla. Mitäs menit selittämään jollekin tytölle että täältä sais hernaria suikkaria vastaan. Samana iltana olet kylmänä.
MInulla on kuule jo porukka kasassa joka tekee teikäläisille ihan mitä huvittaa. Kuten tekee kaikki muutkin ryhmät. Naisista tulee kauppatavaraa. Se on ihan varma asia.
Muista että jokainen nainen on jonkun miehen äiti, sisko tai kumppani. Sitä kilttien miesten haavemaata jossa miehet voi yhtäkkiä ruveta joukolla r a - - - naisia ei ole olemassakaan.
Ei vaan katastrofin aikana ihmisestä tulee peto. Ei sitä tarvii harjoitella. Joistain ihmisistä tulee ei kaikista.
Nykyisen yhteiskunnan kadottua rakennetaan terveempi. Naiset palautetaan luonnolliseen rooliinsa synnyttäjinä. Nainen ei tarvitse äänioikeutta. Nainen on isänsä tai jonkun muun miespuolisen sukulaisen holhouksessa kunnes siirtyy aviomiehelleen. Abortit kielletään. Mies päättää koska ehkäisy lopetetaan. Velat määrätään maksamaan vanhanpiian veroa ja hedelmällisessä iässä olevat velvoitetaan insemaatioon. Naisille tulee myös asevelvollisuus joka suoritetaan työ palveluksena palvelutaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen yhteiskunnan kadottua rakennetaan terveempi. Naiset palautetaan luonnolliseen rooliinsa synnyttäjinä. Nainen ei tarvitse äänioikeutta. Nainen on isänsä tai jonkun muun miespuolisen sukulaisen holhouksessa kunnes siirtyy aviomiehelleen. Abortit kielletään. Mies päättää koska ehkäisy lopetetaan. Velat määrätään maksamaan vanhanpiian veroa ja hedelmällisessä iässä olevat velvoitetaan insemaatioon. Naisille tulee myös asevelvollisuus joka suoritetaan työ palveluksena palvelutaloissa.
No mutta tämänsuuntaisia onneloitahan löytyy maailmasta tälläkin hetkellä. Ne löytyvät maailman epäonnistuneimpien yhteiskuntien listalta ensimmäisenä. Miksi et muuta niihin? Ai niin, kun niissä ei elätetä sun kaltaisia reppanoita päivääkään. Saat maata kattopeltihökkelin perällä ja yrittää löytää heinäsirkkoja aamupalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"minä olen töissä ääliö" 😃 Joskus se pilkku tosiaan vaikuttaa aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei nyt puhuttu siitä sun pleikkapelistä.
Amerikassa asuva kommentoi. Noi on ihan oikeita uhkia jos tulee poikkeustila. Kyllä joku repii ilon irti siitä jos poliisin huomio on toisaalla.
Itse olen varustautunut linnoittumalla, varaamalla ruokaa ja jos shit hits the fan pystyn olemaan hissukseen jemmassa.
Ihan side note sinä joka kommentoit tota hernekeitto varastoa Useammassa ketjussa olen kyllä nauranut sinun kommenteille!
Raiskatessaan mies ei edelleenkään saa oikeaa seksiä. Typerämpää fantasiaa ei ole nähty. Oikeusjärjestelmän romahtamisen jälkeen mies on raiskattuaan lisäksi vapaata riistaa niille miehille joilla on naiseen intressi joko kiintymyksen kautta tai kuten he fantasioivat, kauppatavarana. Lynkkaajat on oven takana ennen kuin ehtii kissaa sanoa. Naisia on kauppatavarana nykypäivänäkin, mitä autonomisempana toimijana, sitä parempaa laatua. Ei tarvitse mistään apocalypsestä haaveilla, sen kun otatte puhelimen tai netin kauniiseen käteen. Ja paljon turvallisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta tämänsuuntaisia onneloitahan löytyy maailmasta tälläkin hetkellä. Ne löytyvät maailman epäonnistuneimpien yhteiskuntien listalta ensimmäisenä. Miksi et muuta niihin? Ai niin, kun niissä ei elätetä sun kaltaisia reppanoita päivääkään. Saat maata kattopeltihökkelin perällä ja yrittää löytää heinäsirkkoja aamupalaksi.
Ovatko Saudi-Arabia, Emiraatit, Iran epäonnistuneita? Yhteiskunta ei tarvitse onnistuakseen ja toimiakseen naisten äänioikeutta. Naisten työpanoksen hyötykäyttö ei tarkoita näille sallittava naisen rooliin sopimattomia oikeuksia.