Lapsi tuntemattoman kanssa tv-ohjelma
Mitä mielipiteitä herättää? Lähtisitkö mukaan tällaiseen ohjelmaan? Lähteenä iltalehti, en saanut laitettua linkkiä mukaan..
Kommentit (16)
Oikeesti?? Menee vähän liian pitkälle jo.. :DD
Ei tollasia paritus juttuja ,saisi edes tv-ssä näyttää.Johan joku jakorasia on oppiakin ottanut ja sitten ollaan taas vaatimassa erikoiskohtelua,tukien muodossa.
Lapsen oikeudet? Aikuisena tekee dna testit ja etsii isänsä. Kaikki kärsii.
No en todellakaa lähtisi.. Hullua. Ja nämä mukaan lähteneet haluavat vain ruutuaikaa, sehän nyt on selvää! Ei kukaan täysjärkinen tuollaiseen ryhdy.
Säälikää sitä lasta ja älkää tehkö sitä.
Vierailija kirjoitti:
En itse lähtisi, koska teen mieluummin lapsen täysin yksin kuin tuntemattoman kanssa. Enkä muutenkaan haluaisi asialla julkisuutta.
Aion kuitenkin ohjelmaa katsoa, mielenkiintoinen aihe.
Pystyykö lapsen nykyään tekemään yksin : - O
Vai mitä tarkoitat? Baarista tuntematon mukaan tärppiaikaan? Vai tuntemattomalta luovuttajalta siemenet?
Lähtisin tietysti että pääsee paneen
M29
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin tietysti että pääsee paneen
M29
Ethän pääsis. Käteesi vetäisit ja purkkiin ruittaisit. Sun kannattaa harkita johonkin toiseen ohjelmaan menoa.
Minä luulin, että ohjelmassa puhutaan hedelmöityshoidoista, mistä sitten?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/04390d8c-63e0-4e86-b42c-362dc01…
clrl+v toimii edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse lähtisi, koska teen mieluummin lapsen täysin yksin kuin tuntemattoman kanssa. Enkä muutenkaan haluaisi asialla julkisuutta.
Aion kuitenkin ohjelmaa katsoa, mielenkiintoinen aihe.Pystyykö lapsen nykyään tekemään yksin : - O
Vai mitä tarkoitat? Baarista tuntematon mukaan tärppiaikaan? Vai tuntemattomalta luovuttajalta siemenet?
Naisille hedelmöityshoidot.
Ja hei M39, siellä klinikan vessassa on sitten sekä videoita että lehtiä!
Tosin niin on sun taskussakin rajaton pääsy niihin juttuihin.
Ihanko ne yhdynnällä aikoo lapsen hankkia? Vai niinkö että hedelmöitetään ne sukusolut?
Vierailija kirjoitti:
Lapsen oikeudet? Aikuisena tekee dna testit ja etsii isänsä. Kaikki kärsii.
??? Ymmärräsitköhän nyt ohjelman idean? Siinä on kyse kumppanuusvanhemmuudesta, ei siitä että äiti hankkii ja kasvattaa lapsen ypöyksin.
Aion kuitenkin ohjelmaa katsoa, mielenkiintoinen aihe.