Haisteleeko miehet pikkareita
Törmäsin toisaalla keskusteluihin, jossa puhuttiin miesten pikkareiden haistelusta. Jotkut oli siis ihan kylässä ollessaan tutkinut vieraiden pyykkikoria ja tehnyt tätä? Mieheltä kysyin, että onko kuullut moisesta harrastuksesta, niin katsoi mua aika kieroon. Ei kuulemma ole hänelle mieluinen juttu. Jokseenkin kummallisia fiiliksiä herättää, kun pistää mielikuvituksen laukkaamaan. Meilläkin käy todella paljon vieraita. Noh, kunhan vaan kyselen hölmöjä
Kommentit (402)
Haistelee ja nuolee. Ainakin tämä.
Pakko myöntää että jos tilaisuus tulee niin nuuhkaisen kyllä
Jos mahdollista niin kyllä. Tosin mulle pikkareiden etsimisen ja löytämisen tuoma jännitys on isompi juttu kuin varsinaisesti tuoksut. Se, että minkä malliset, väriset, onko haaraosassa mitään jälkeä jne..
Aina tulee tsekattua kyläillessä pyykkikori ja nuuhkaistua jos pikkarit sopivasti esillä
Vierailija kirjoitti:
Haistelee ja nuolee. Ainakin tämä.
Minä keitän teevettä pesemättömät tyttöystävän pikkarit keitinvedessä. Nam!
Pissan ja pimpun hajut ovat ihania. Jos vielä pepun ja pierun hajuja, niin bonusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos mahdollista niin kyllä. Tosin mulle pikkareiden etsimisen ja löytämisen tuoma jännitys on isompi juttu kuin varsinaisesti tuoksut. Se, että minkä malliset, väriset, onko haaraosassa mitään jälkeä jne..
Onko kusenpolttamat plussaa?
Hyvä pila on vierailevan pariskunnan tullessa kylään antaa puhtaat pikkarit miehelle päiväksi ja laittaa ne sitten pyykkikoriin haisteltaviksi ja valokuvata sen asento. Jos on liikuteltu vierailun aikana, voi saada hyvät naurut kumpikin.
Säilytättekö ostamianne pikkareita vuosia? Kuinka suuria kokoelmia omistatte?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pila on vierailevan pariskunnan tullessa kylään antaa puhtaat pikkarit miehelle päiväksi ja laittaa ne sitten pyykkikoriin haisteltaviksi ja valokuvata sen asento. Jos on liikuteltu vierailun aikana, voi saada hyvät naurut kumpikin.
Huvinsa kullakin.
Tuttujen pöksyillä saa paineet poistettua nopeasti
Vierailija kirjoitti:
Tuttujen pöksyillä saa paineet poistettua nopeasti
Tuttujen pikkarit saa kyllä kovaks nopeeta. Tullu nuuhkittua kaikki sukulaisnaiset niin omalta kuin vaimonki puolelta jos vaan pyykkikorista sattuu pikkarit löytymään
Siis todellakin. Mä yritän löytää aina jonkun vieraan naisen eli kylässä käydessään
Todellakin, nyt kun on sellainen nainen jolla pikkuhousut tuoksuu kokoajan kiimanesteelle. Ihana myös nuolla häntä pitkiä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin, nyt kun on sellainen nainen jolla pikkuhousut tuoksuu kokoajan kiimanesteelle. Ihana myös nuolla häntä pitkiä aikoja.
Niimpä. Koska se on myös se eliksiiri mistä syntyy se ihana seksinhaju
Haistelee. Olis kiihottavaa tehdä se vaimon nähden. Siis haistella vieraan pikkareita samalla, kun vaimon antais käsi tai suuhoidon.
Toiset haistelee, toiset ei. Ja niistä jotka haistelee, osa haistelee naisten, osa miesten alkkareita.
Tietysti jos tulee tilaisuus. En toki kenen tahansa, vaan pitää tuntea jotain seksuaalista vetoa pikkupöksyjen omistajaa kohtaan.
Saa seisomaan ja spermat lasketaan siihen pillun kohdalle.
Kyllä kylässä tongin aina pikkarit. Vaimon siskon pikkarit parhaimmat
Haistelen. Parasta on pikkunen pissan aromi mukana.