Haisteleeko miehet pikkareita
Törmäsin toisaalla keskusteluihin, jossa puhuttiin miesten pikkareiden haistelusta. Jotkut oli siis ihan kylässä ollessaan tutkinut vieraiden pyykkikoria ja tehnyt tätä? Mieheltä kysyin, että onko kuullut moisesta harrastuksesta, niin katsoi mua aika kieroon. Ei kuulemma ole hänelle mieluinen juttu. Jokseenkin kummallisia fiiliksiä herättää, kun pistää mielikuvituksen laukkaamaan. Meilläkin käy todella paljon vieraita. Noh, kunhan vaan kyselen hölmöjä
Kommentit (402)
Aikalailla 15-vuotiaasta asti on saanut pikkarit kyytiä aina kun on ollut mahdollisuus ja kaunis neito kyseessä.
Mm.19-vuotiaana tuli nuuhkuteltua sen aikaisen tyttöystävän äidin(45-50v) stringejä olan takaa
Tietysti haistelee ja runkkaa lopuksi mällit pillun päälle. Varmasti miltei kaikki miehet tilaisuuden sattuessa on tehnyt niin, ei toki kenenkä tahansa pikkuhousuihin.
Litlecok1 kirjoitti:
Joulunpyhinä oltiin vaimoni veljen perheen tykönä, siellä emäntä on todellakin flirtti nainen, pientä silmäpeliä ollut aina, ikinä ei edes olla suudeltu tai pidemmälle menty.
Hän tuli yläkerran vessasta ja iski silmää minulle, minä siitä tilaisuuden tullen yläkerran vessaan ja kas haarakiilasta märät pikkarit pyykkikorin päällä, nuuhkin, nuolin ja olihan pakko runkata lasti kiilan päälle.
Kahvin jälkeen kun olimme lähdössä hän kuiskasi minulle, oletpa tuhma mutta hyvännakuista spermaa
Kunnes heräsit ja peitto oli märkä
Meillä oli työpaikalla naisia hiljattain vieraana.. yksi heistä kävi vessassa ja minä hänen jälkeensä pian. Avoroskiksessa oli vessapaperia jota jäin ihmettelemään ja katsoin mikä se oli.. no selvisi että kyseinen nainen on pitkän palaveeraamisensa jälkeen pyyhkinyt hautuneen takapuolensa tuolla paperilla! Huhhuh mikä tilaisuus! En tiedä miksi hän oli sen sinne roskiin heittänyt, minuako varten..
Olin kyllä innoissani että pääsin nuuhkimaan aidon naisen alapään tuoksuja tuoreeltaan ja hyvät olikin tuoksut..
Jo vain! Aina vessassa naisen luona pyykkikoria penkomassa. Pikkarit ja syvä haistelu, otan ehkä kännykällä kuvankin jos on joku pimppimehu viiru/ valkovuoto viiru tai kakka viiru ...lisää boostia päivään kamut!!!
Vaimoni kävi juuri vessassa ja kuulin hänen repäisevän pikkuhousunsuojan pois pikkareistaan ja laittavan sen kannelliseen roskikseen.
Meninkin sitten heti hänen jälkeensä omalle käynnilleni.
Otin roskiksesta pötkyläksi käärityn ph-suojan. Nuuhkaisin pötkylän päästä. Ai että... Tämä on saatava auki! Avasin varovasti suojan, yhteen liimautuneet liimapinnat pitivät avatessa ikävää ritinää ja ajattelin, että vaimo saattaa kuulla sen.
Mutta haittaisikohan se edes...?
Sain pötkylän kuitenkin auki. Se oli vielä hieman lämmin. Painoin sen sieraimiani vasten. Tunsin kosteuden nenässäni. Nuuhkaisin syvään. Herranjumala, mikä tuoksu! Hieroin sitä nenääni, viiksiini, nuolin sitä, maistelin sitä. Päässäni humisi. Olin kuin kiimainen uroshirvi. Naaraani haju ja maku meni tajuntaani. Haluni paritella naarastani yltyi entisestään. Uskon, että viikonloppuna naaraani on valmis antautumaan haluilleni, ollen itsekin jo kiimaisena.
Olen melko varma, että vaimoni tietää touhuni. Hän nimittäin välillä jättää käytetyn ph-suojan roskikseen päällimmäiseksi aukinaisena, ei rullattuna. Ikäänkuin tarjottimella minulle. Yleensä näin käy päivää tai paria ennenkuin hän on valmis parittelemaan kanssani.
Nyt se oli kuitenkin vielä rullattuna pötkyläksi.
Odotankin jännittyneenä, milloin löydän roskiksesta avonaisen ph-suojan.
Silloin tiedän, että naaraallani on kiima huipussaan ja hän on valmis parittelemaan, ottamaan uroksensa siemennesteen märkään, kuumaan, kiimasta turvonneeseen pilluunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni kävi juuri vessassa ja kuulin hänen repäisevän pikkuhousunsuojan pois pikkareistaan ja laittavan sen kannelliseen roskikseen.
Otin roskiksesta pötkyläksi käärityn ph-suojan. Nuuhkaisin pötkylän päästä.
Eeeh. No ei kai siinä, jos sulle toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringejä nuuhkin mielelläni koska niihin tarttuu myös perseen tuoksu. Normaaleista pikkuhousuista en saa mitään kicksejä
Minä vielä imeskelen lisäksi persenauhaa. Mahtavat haju- ja makunautinnot.
No hyi helevetti!
Vierailija kirjoitti:
Otin roskiksesta pötkyläksi käärityn ph-suojan. Nuuhkaisin pötkylän päästä. Ai että... Tämä on saatava auki! Avasin varovasti suojan, yhteen liimautuneet liimapinnat pitivät avatessa ikävää ritinää ja ajattelin, että vaimo saattaa kuulla sen.
Mutta haittaisikohan se edes...?
Sain pötkylän kuitenkin auki. Se oli vielä hieman lämmin. Painoin sen sieraimiani vasten. Tunsin kosteuden nenässäni. Nuuhkaisin syvään. Herranjumala, mikä tuoksu! Hieroin sitä nenääni, viiksiini, nuolin sitä, maistelin sitä. Päässäni humisi. Olin kuin kiimainen uroshirvi. Naaraani haju ja maku meni tajuntaani. Haluni paritella naarastani yltyi entisestään. Uskon, että viikonloppuna naaraani on valmis antautumaan haluilleni, ollen itsekin
Oliko vaimollasi pikkuhousunsuoja työpäivänä housuissa ja käyttääkö hän ph-suojaa usein muulloinkin? Oma vaimoni käyttää päivittäin pikkuhousunsuojia useita kappaleita ja ne ovat aina mahtavan tuoksuisia ja välillä todella kosteita.
Naispuolisten ystävien matkalaukut tulee aina tongittua, kun ovat yökylässä.
Miten te, jotka mälläätte pyykkikorissa oleviin pikkarehin, pyyhittekö jäljet vai luotatteko, että ehtivät kuivaa ennen pyykinpesua? Vaikuttaa riskipeliltä, jos nyt ylipäätään tätä joku oikeasti tekee...
Vierailija kirjoitti:
Miten te, jotka mälläätte pyykkikorissa oleviin pikkarehin, pyyhittekö jäljet vai luotatteko, että ehtivät kuivaa ennen pyykinpesua? Vaikuttaa riskipeliltä, jos nyt ylipäätään tätä joku oikeasti tekee...
Itse nuolen spermat pois. Ainahan niihin jonkinlainen tahra siitä jää, eikä voi kuin toivoa, ettei sitä huomattaisi. Toisaalta antaa myös vähän lisäjännitystä tuohon hommaan.
Joka kerta en laske spermoja pikkareihin, mutta joskus on vaan niin kova kiima päällä, että kontrolli pettää, eikä silloin välitä siitä pienestä kiinnijäämisen riskistä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko vaimollasi pikkuhousunsuoja työpäivänä housuissa ja käyttääkö hän ph-suojaa usein muulloinkin? Oma vaimoni käyttää päivittäin pikkuhousunsuojia useita kappaleita ja ne ovat aina mahtavan tuoksuisia ja välillä todella kosteita.
Hän pitää niitä jatkuvasti, tietenkin myös töissä. Ja hänelläkin niitä menee joskus useita päivässä. Silloin tuoksut ovat tietenkin miedompia.
Mutta useimmiten ovat ihanan tuoksuvia ja vielä, kun tuoreeltaan pääsee sitä nuuhkimaan, on vielä lämmin ja jopa kosteakin.
Varsinkin juuri työpäivän jälkeen, kun se on päässyt oikein hautumaan pillun mehuissa. Ties vaikka olisi joku nuori kolli vähän flirttaillut, ja vaimo käynyt sille kuumana!
Olen joskus jopa haaveillut:
Vaimo on ollut ylitöissä ja tullessaan kotiin menee suoraa päätä vessaan. Odotan, että hän tulee sieltä pois. Menen sinne heti hänen jälkeensä ja kurkkaan roskikseen. Päällimmäisenä on avonainen ph-suoja. Otan sen käteeni. Se on todella kostea, jopa läpimärkä. Haistan sitä. Kosteudesta huolimatta pillun tuoksu on melko heikko. Mutta siinä on myös jotain muuta. Tajuan heti, että siinä on spermaa...
Vierailija kirjoitti:
Enpähän ole kiinnostunut niihin housuihin tulemaan. Tulen yleensä ne pöksyt nenällä. Se on kai jokin oma ala-fetissi että haluaa sen haarakiilan laukoa täyteen.
En nuuhkia, mutta katson kyllä jos sellaiset lattialla lojuu. Kaverilla käydessä oli käytetyt pikkarit lattialla, ja kiinnosti ne jonkin verran.
Vaimosi siis taitaa myöskin olla aina kostea tai helposti kostuvaa mallia, minkä ikäinen vaimosi on?
Kysyin kerran vaimoltani miksi hän käyttää ph-suojia jatkuvasti päivittäin ja hän vastasi että runsaan valkovuodon takia ja että usein myös kostuu niin paljon että tarvetta suojalle on ja välillä joutuu myös käymään vaihtamassa suojaa esim. työpäivän aikana.
Uskon myös että hän usein istuu työpaikalla toimistossa kiihottuneena ja pillu pikkuhousunsuojaan vuotaen koska olen laittanut merkille että kun hän tulee töistä ja käy vessassa ottamassa suojan pois se on aina ihan märkä ja tuoksuu ihanalle kiimalle..
Hän ei kylläkään koskan jätä suojia vessan roskikseen aukinaisena vaan aina on käärittynä paperiin.
Minkä merkkisiä pikkuhousunsuojia vaimosi käyttää? Minun vaimolla on allwaysin pikkuhousunsuojapaketti vessan kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän pitää niitä jatkuvasti, tietenkin myös töissä. Ja hänelläkin niitä menee joskus useita päivässä. Silloin tuoksut ovat tietenkin miedompia.
Mutta useimmiten ovat ihanan tuoksuvia ja vielä, kun tuoreeltaan pääsee sitä nuuhkimaan, on vielä lämmin ja jopa kosteakin.
Varsinkin juuri työpäivän jälkeen, kun se on päässyt oikein hautumaan pillun mehuissa. Ties vaikka olisi joku nuori kolli vähän flirttaillut, ja vaimo käynyt sille kuumana!
Olen joskus jopa haaveillut:
Vaimo on ollut ylitöissä ja tullessaan kotiin menee suoraa päätä vessaan. Odotan, että hän tulee sieltä pois. Menen sinn
Vaimosi siis taitaa myöskin olla aina kostea tai helposti kostuvaa mallia, minkä ikäinen vaimosi on?
Kysyin kerran vaimoltani miksi hän käyttää ph-suojia jatkuvasti päivittäin ja hän vastasi että runsaan valkovuodon takia ja että usein myös kostuu niin paljon että tarvetta suojalle on ja välillä joutuu myös käymään vaihtamassa suojaa esim. työpäivän aikana.
Uskon myös että hän usein istuu työpaikalla toimistossa kiihottuneena ja pillu pikkuhousunsuojaan vuotaen koska olen laittanut merkille että kun hän tulee töistä ja käy vessassa ottamassa suojan pois se on aina ihan märkä ja tuoksuu ihanalle kiimalle..
Hän ei kylläkään koskan jätä suojia vessan roskikseen aukinaisena vaan aina on käärittynä paperiin.
Minkä merkkisiä pikkuhousunsuojia vaimosi käyttää? Minun vaimolla on allwaysin pikkuhousunsuojapaketti vessan kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpähän ole kiinnostunut niihin housuihin tulemaan. Tulen yleensä ne pöksyt nenällä. Se on kai jokin oma ala-fetissi että haluaa sen haarakiilan laukoa täyteen.
Minä en ole myöskään ikinä ymmärtänyt, minkä ihmeen takia niitä pitää sotkea. Siinä vain suotta lisää kiinnijäämisriskiä. Hölmöläisen hommaa.
En minäkään roiski pikkuhousuille, vedän ne päähäni ja nuolen peilin edessä samalla katson pikkuhousujen omistajan kuvaa puhelimesta. Spermat roiskin lavuaariin. toimitus on nopea kun valmiiksi jo niin kova kiima.(Lauantaina pääsin nauttimaan viimeksi)
Kauan sitten luin Readers Digest magaziinista jutun feromoneista, joten ensin haistelin ensirakkauteni pikkareita ja tisuliivejä pyykkikorista, enkä huomannut itsessäni mitään vaikutuksia. Sitten, kun käytiin hyvän ystäväpariskunnan luona, jonka kaunotar oli melkein yhtä kaunis kun ensirakkauteni, tai jopa yhtä kaunis, käväisin kylppärissä ja siellä oli kuin olikin vastaavan laista pyykkiä, tällöin huomasin itsessäni merkittäviä muutoksia, mutta ei se siitä johtunut että pyykki olisi tuoksahdellut femomoneja, vaan siitä, että en ollut vielä saanut tätä kaunotarta hetekalle kanssani, ihan vaan sen pyykin näpelöimien aiheutti melkoisia reaktioita minussa. No, illan mittaan otin sitten tuon jutun puheenaiheeksi, ja sitten myöhemmin kun olin kahdestaan tuon kaunottaren kanssa köksässä, kerroin hänelle mitä olin kylppärissa tehnyt. Hän katsoi silmiini ihmeissään, silmät pyöreänä ja hieman uteliaana, ei sanonut yhtään mitään. No, seuraavalla kerralla kun vierailimme heillä, oli pyykkikori ihan pullollaan asianomaista pyykkiä ja kaunottarella oli lyhyt minihame sekä valkoinen röyhelöpaita ilman tisuliivejä.