Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haisteleeko miehet pikkareita

Vierailija
06.03.2020 |

Törmäsin toisaalla keskusteluihin, jossa puhuttiin miesten pikkareiden haistelusta. Jotkut oli siis ihan kylässä ollessaan tutkinut vieraiden pyykkikoria ja tehnyt tätä? Mieheltä kysyin, että onko kuullut moisesta harrastuksesta, niin katsoi mua aika kieroon. Ei kuulemma ole hänelle mieluinen juttu. Jokseenkin kummallisia fiiliksiä herättää, kun pistää mielikuvituksen laukkaamaan. Meilläkin käy todella paljon vieraita. Noh, kunhan vaan kyselen hölmöjä

Kommentit (402)

Vierailija
241/402 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut mieheni duunikaverin kiinni haistelusta, en kuitenkaan paljastanut että näin. Hän tuli sovitusti meille käymään työasiassa ja odotti kotiin tulevaa miestäni keittiössä kahvitellen yksin koska minulla oli muuta puuhaa. Näin työpisteestäni apukeittiöömme. Ihmettelin miksi hän menee sinne ja avaa pyykkikorin, sen sinisen jossa on mieheni likaiset vaatteet. Hän otti sieltä mieheni kalsareita kouraan ja ryhtyi nuuhkimaan niitä ahnaasti! Minun pyykit ei kiinnostaneet, ne olisi löytyneet viereisestä korista.

En ole koskaan epäillyt että kaveri on miehistä kiinnostunut, tosin en häntä paremmin tunne mutta tiedän että vaimo tai avokki löytyy. Miehelleni en ole tästä kertonut, en uskalla, hän on vähän homofobinen.

N29

Duunikaveri on varmaan bi. Oliko mielestäsi parempi, että haisteli miehen kalsareita kuin että olisi nuuhkinut sinun pikkareita?

Vierailija
242/402 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on ällöjä

Entä naiset, jotka harrastavat samaa? No ei tietenkään... Miehet ja miesten tekemiset ovat ällöjä, paitsi jos mies on ulkomaalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/402 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut vierailta naisilta pikkareita. Nuuhkin, hieron kalua niitä vasten ja suutelen haarapalaa. Pyydän aina lemmenmehuissa mehustuneet pikkarit.

Vierailija
244/402 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ostanut vierailta naisilta pikkareita. Nuuhkin, hieron kalua niitä vasten ja suutelen haarapalaa. Pyydän aina lemmenmehuissa mehustuneet pikkarit.

Joskus tätäkin on tullut kokeiltua mutta itselle kiihottavaksi tilanteen tekee yleensä se että pääsee nuuhkimaan jonkun tutun pikkareista tuoksuja pillusta jota ei muuten pääsisi nuuhkimaan. Kavereiden puolisot, puolison siskot ja kaverit jne

Vierailija
245/402 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muija piti kerran saunailtaa siskojen ja kavereiden kanssa jonka jälkeen lähtivät baariin ja minä jäin kotivahdiksi. Kaikkien saunakassit tuli tutkittua ja pikkarit nuuhkittua tuoreeltaan. Parit oli ihanan kosteita ja täynnä tuoksuja

Pääsitkö spermaa niiden päällekin?

Vierailija
246/402 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut haisteltua kymmenien naisten pikkareita, puolisoiden ja heidän siskojen ja äitien, kavereiden puolisoiden ja omien naispuoleisien kavereiden tuoksuja

Kokeile seuraavaksi haistella miesten vastaavia ja raportoi täällä tuoksujen eroavaisuuksista. 

Vierailija
247/402 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä senkin Juudas

Vierailija
248/402 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu antaa vähän väärän kuvan ap:lle. Tänne vastaavat vain nuuhkijat, ja saa helposti sen kuvan, että kaikki haistelee. Minä ainakaan en nuuhki, saati runkkaa kylässä. Vaimo on se joka kiinnostaa, ei vieraat, eikä niiden pikkuhousut. Kyllä meitä on varmasti suurin osa, joten ole huoleti. Voithan tehdä kylässä kävijöille "ansan". Laitat pikkarit näkösälle niin, ettei kuitenkaan niitä vahingossa voi penkoa. Ja otat kuvan. Sitten vaan joka vieraan jälkeen vertaat, onko housuja liikuteltu. Sen jälkeen toimit miten parhaaksi näet.

Sinän senkin Juudas

Tätä oli tarkoitus lainata. En osaa käyttää tätä akkapalstaa. Muutenkin ihan paska asettelu ja käytettävyys nykyään sekä tungettu täyteen mainoksia.

Mutta pikkareiden haistelu on mukavaa puuhaa. Tulee aina naispuolisten ystävien luona kusella käydessä mahdollisimman hienovaraisesti kurkistettua pyykkikoriin. Sieltä löytyneistä pikkareista saatan ottaa parit hatsit ja taittelen takaisin mahdollisimman samalla tavalla. Eikä ne aina edes välttämättä hyvältä tuoksu ainakaan menkkojen aikaan. Ovulaation aikana ja ympärillä pikkarit tuoksuu suoraan sanottuna perkeleen hyviltä naisesta riippumatta.

Mielestäni niiden anastamisessa ja sotkemisessa ei ole mitään järkeä. Se olisi vain tarpeetonta taloudellisen haitan aiheuttamista ystävälle sekä vaarantaisi tyystin operaatioturvallisuuden. Silloin saattaisi olla vaakalaudalla sekä ystävyyssuhde että avioliitto. 

Vierailija
249/402 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin pikkareia tuli junnuna haisteltua

Vierailija
250/402 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pukeuduin junnuna äidin pikkareihin

Vierailija
251/402 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon. Mua alkoi ällöttää kun yks ilta riisuin mun pikkarit laittaakseni ne pyykkikoriin ja ne haisi ihan pierulta. Mulla on IBS ja olin syönyt vatsalleni sopimatonta ruokaa. Lisäksi näin kesällä monesti hikoilen runsaasti ja alkkarit haisee nivushieltä. Sellainen järkky piimämäisen hien ja krapulapierun yhdistelmähaju. 

Toivon todella, ettei kukaan mun alkkareita erehdy haistelemaan. 🤢

Vierailija
252/402 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hyi. Niissä voi olla ulostejäämiä. 

Vierailija
253/402 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hyi. Niissä voi olla ulostejäämiä. 

Se on pikantti lisämauste. Ei paha.

Vierailija
254/402 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin pikkareia tuli junnuna haisteltua

Samoin täällä

Vierailija
255/402 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pila on antaa miehen pitää pikkareita ja laittaa ne pyykkikoriin, kun tulee mies vierailulle. Saa makeat naurut vierailun jälkeen , jos pikkareita on liikuteltu.

Vierailija
256/402 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, aina kun vain mahdollista!

Vierailija
257/402 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi viime viikolla mökillä vaimon siskon pikkareita. Ah, oli ihana tuoksu. Paljon voimakkaampi kuin vaimolla. 

Vierailija
258/402 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyllä

hajujen myötä nautintoon

Vierailija
259/402 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin pikkareissa on kyllä ihanat pillun tuoksut kun muutaman kerran löytynyt hänen pikkarit pyykkikorista kyläreissulla vessassa käydessä. 

Vierailija
260/402 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haistellaan. Aina kun käyn kylässä missä asuu naisia , käyn jossakin välissä vessassa vaikka ei oikeasti olisi tarvetta edes. Toivon että vessassa on pyykkikori ja ei kun sitten penkomaan varovasti pikkareita etsiskellen. Se pitää tehdä niin että siitä ei jää kiinni . Esim kaverini perheen rouva jätti vähä ennen minun vessa reissua likaisen pyyhkeen päällimmäiseksi pyykkikoriin ja sen alla oli parit pikkarit. Nopean haistelun jälkeen pyykit takaisi koriin samalla tavalla ja voi sitä omaa ilmettä kun tulee vessasta ja tietää tehneensä jotkin " kiellettyä " ja jatkaa jutustelua rouvan kanssa kuin ei olisi mitään tapahtunut vaikka tiedän nyt miltä hänen erotiikkansa tuoksuu. Niin sitten syntinen tunne! Täytyy myöntää että kaverin rouva tuoksuu ihanalle, ihan kateeksi käy kaveria. Jossakin oli että naiset joskus ihan tahallaan jättää pikkareita pyykkikoriin päälle saataville jos tietää että miespuolisia vieraita tulossa.