Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy lesbolta!

Vierailija
06.03.2020 |

Nyt saat kysyä mitä mieleen juolahtaa!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen isäsuhde sinulla oli/tunsitko isääsi?/oliko isäsi väkivaltainen/päihderiippuvainen/tunnekylmä/etäinen/lämmin/huomioiva/empaattinen/suojeleva? Millainen äiti suhde sinulla oli/tunsitko äitisi? Oliko äitisi voimakasluonteinen/selviytyjä/uskovainen/alistuva/määräilevä/tunnekylmä/tunne-elämältään epävakaa/holhoava/takertuva/päihderiippuvainen/tunne-elämältään tasapainoinen/lempeä/altruismiin taipuvainen/huolehtiva? Onko sinulla sisaruksia? Oletko nuorin/vanhin? Saitko lapsena riittävästi rakkautta/ huomiota/turvaa? Onko joku lähimmäistäsi päihdeongelmaisten/riippuvuus luonteen omaava/lesbo,bi,gay tai muunsukupuolinen? Oletko ollut naimisissa? Seurustelitko nuorempana poikien/miesten kanssa? Miksi ja milloin tajusit olevasi lesbo, etkä esim. bi?

Vierailija
22/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä erityistä sinulta nyt pitäisi kysyä??? Ohhoh.

No onhan sänkyhommat ainakin erilaisia, kysy jotain niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsettomien pakko saada olla lomalla heinäkuussa?

En ymmärrä miten loma-ajat liittyvät lapsiin?

Vierailija
24/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä heterot rauhaan! Lepakon kyttäys ja kuolaaminen on iljettävää ja noloa.

Kiitos!

Vierailija
25/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset aloittaa näitä lapsellisia "olen xxx, voit kysyä" -ketjuja, kun eivät sitten kuitenkaan ehdi/viitsi/jaksa vastata useimpiin kysymyksiin! Tämänkään ketjun "lesbo" ei ole naista nähnytkään.

Vierailija
26/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässämuutama kirjoitti:

Millainen isäsuhde sinulla oli/tunsitko isääsi?/oliko isäsi väkivaltainen/päihderiippuvainen/tunnekylmä/etäinen/lämmin/huomioiva/empaattinen/suojeleva? Millainen äiti suhde sinulla oli/tunsitko äitisi? Oliko äitisi voimakasluonteinen/selviytyjä/uskovainen/alistuva/määräilevä/tunnekylmä/tunne-elämältään epävakaa/holhoava/takertuva/päihderiippuvainen/tunne-elämältään tasapainoinen/lempeä/altruismiin taipuvainen/huolehtiva? Onko sinulla sisaruksia? Oletko nuorin/vanhin? Saitko lapsena riittävästi rakkautta/ huomiota/turvaa? Onko joku lähimmäistäsi päihdeongelmaisten/riippuvuus luonteen omaava/lesbo,bi,gay tai muunsukupuolinen? Oletko ollut naimisissa? Seurustelitko nuorempana poikien/miesten kanssa? Miksi ja milloin tajusit olevasi lesbo, etkä esim. bi?

Aika pitkä kysymys.

Isäni oli alkoholisti ja kuoli kun olin teini, mutta oli hyvä ja lämmin ihminen. Äiti oli uhrautuva, mutta hyvä äiti. Minulla on sisko, joka on hetero. En ole naimisissa vaan avoliitossa. Muistan ihastuneeni joskus lastentarhassa jo naispuoliseen ohjaajaan. Olen seurustellut myös miesten kanssa, mutta tunnetasolla emme kokeneet samaa yhteyttä kun minkä olen kokenut naisten kanssa.

Vierailija
27/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet Pride kulkueista?

Vierailija
28/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä heterot rauhaan! Lepakon kyttäys ja kuolaaminen on iljettävää ja noloa.

Kiitos!

Olen jättänyt, katsos kun en ole kiinnostunut heteroista!

Monet heterot kyllä haluavat testata viehätysvoimaansa minuun, evvk.

Vierailija
29/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan, ihan tavallinen :)

Vierailija
30/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oletetaan, että sinulla on tulevaisuudessa pitkäaikainen ja toimiva parisuhde toisen lesbonaisen kanssa, niin käyttäisitkö virallista "siittiöpankkia" vai yrittäisitkö houkutella jonkun miehen (huom. ilman sitoumuksia) siittämään toisen teistä? Haluaisitkö tällöin itse olla äiti? Hedelmöitykseen kuuluisi yhdyntää.

Vierailija
31/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö pussilakanoita vai tavallisia

Vierailija
32/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaisa pastori kirjoitti:

Miksi ihmiset aloittaa näitä lapsellisia "olen xxx, voit kysyä" -ketjuja, kun eivät sitten kuitenkaan ehdi/viitsi/jaksa vastata useimpiin kysymyksiin! Tämänkään ketjun "lesbo" ei ole naista nähnytkään.

Näitä viestejä tulee aika tahtia, en pysty vastaamaan samalla sekunnilla.

Miten niin en ole naista nähnytkään?

Vierailija
33/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö pussilakanoita vai tavallisia

Pussilakanoita ja laadukkaita sellaisia :D

Vierailija
34/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oletetaan, että sinulla on tulevaisuudessa pitkäaikainen ja toimiva parisuhde toisen lesbonaisen kanssa, niin käyttäisitkö virallista "siittiöpankkia" vai yrittäisitkö houkutella jonkun miehen (huom. ilman sitoumuksia) siittämään toisen teistä? Haluaisitkö tällöin itse olla äiti? Hedelmöitykseen kuuluisi yhdyntää.

Minulla on pitkäaikainen ja toimiva parisuhde.

Minusta jokaisella lapsella pitäisi olla oikeus tuntea isänsä, en siis käyttäisi spermapankkia. Minulle ei ole väliä kumpi meistä olisi biologinen äiti. Olemme molemmat olleet myös miesten kanssa, joten jos mies olisi vetävä, niin miksikäs ei. Tärkeintä olisi tietenkin se, että henkilö on sellainen, jonka haluaa olevan osa perhettään.

Vierailija
35/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku vai varattu? 

Vierailija
36/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras elokuva jonka olet nähnyt?

Paistetut vihreät tomaatit.

Vierailija
37/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku vai varattu? 

Varattu.

Vierailija
38/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat lapsia, niin haluaisitko itse synnyttää, vai jättää sen naisystäväsi koettavaksi? Vai molemmille tasapuolisesti yksi? 

Jos tasapuolisesti, niin haluaisitko, että saatte lapset lähes samaan aikaan, jotta voitte viettää vanhempainvapaat yhdessä koko perhe?

Ei sillä ole oikeastaan väliä. Olen kyllä aika äidillinen, mutta selkäongelmien kanssa raskaus voisi olla minulle hankalaa aikaa.

Vierailija
39/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko äitini olla raskaana, vaikka minä olen teini-iläinen?

Todennäköisesti! Onnea isosiskolle :D

Vierailija
40/52 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tunnistaa lesbonaisen? Haluaisin lähestyä mutta en uskalla kun pelkään että tulkitsen väärin ja sitten tulee kiusallinen tilanne.

Joo ja kysymys on tyhmä, tiedän kyllä ettei ole mitään tiettyjä tunnisteita.

Mulla itselläni on todella hyvä gaydar. En oikein tiedä itsekään miten se toimii, jotenkin vain tunnistan "meikäläiset" ehkä jopa ennen kuin he ovat itse asiaa tiedostaneet.

Jos joku kiinnostaa, niin etenisin maltilla ja tutustumalla hyvin. Tykkään itse flirttailla ja olen sitä mieltä, että suomalaiset flirttailee ihan liian vähän ja ottaa sen ihan liian vakavasti. Silmäpelilläkin voi katsoa miten toinen lähtee siihen mukaan vai lähteekö