Nainen. Toivoisitko, että poikasi saisi sellaisen vaimon kuin sinä olet miehellesi?
Mies. Toivoisitko tyttärellesi kaltaistasi miestä?
Kommentit (48)
Toivoisin. Ja jos minulla olisi tytär, toivoisin hänelle mieheni kaltaista miestä. Meillä on nimittäin hyvä avioliitto - kun ympärilleen katselee, poikkeuksellisen hyvä.
Tästä huolimatta poikani valitsee kumppaninsa itse ja itseään varten.
Ei tähän ole kyllä tai ei -vastausta. Kyllä monissa asioissa, ei toisissa.
En toivo, että poikani tyttöystävästä tulisi minun kaltaiseni vaimona. Olen ihan liian laiska ihminen. Poikani pitkäaikainen tyttöystävä on aikaansaava ja todella fiksu ihminen, josta pidän paljon ja toivon, että hänestä tulee miniäni. Minussa on kyllä hyviäkin puolia, mutta paljon parempi ihminen voisin olla, jos viitsisin. Tai saisin aikaan.
Toivoisin reippaampaa naista. Voisi olla myös työelämässä menestynyt. Sosiaalisempi myös. Muuten voisi olla yhtä luotettava ja lojaali, kuin itse olen.
Pojalleni sopiva. Ei ehkä samanlainen kuin äitinsä. Hyvä ja kiva nainen kuitenkin.
Ei ole tytärtä, mutta en toivoisi hänelle yhtä viinaan menevää miestä kuin olen itse. Muuten kyllä olen mielestäni varsin kelvollinen puoliso.
En. Olen aika viinaan ja tupakkaan menevä nainen ja harrastan liian vähän liikuntaa. :D
Suurkuluttaja kirjoitti:
Ei ole tytärtä, mutta en toivoisi hänelle yhtä viinaan menevää miestä kuin olen itse. Muuten kyllä olen mielestäni varsin kelvollinen puoliso.
Kuules juoppo. Jos sinulla olisi tytär ja hänen poikki olis tuollainen sieppojuoppo kuin sinä niin tekisikö mieli vetää turpiin kun näet miten tytär kärsii vai n aureskslisitko että "tällaisia ne tosi miehet ollaan, notta viinaa sitä olla pitää"?
En toivoisi. On liikaa lapsuuden traumoja, jotka kulkevat vieläkin mukana, vaikka osan olen selättänyt. Toivoisin, että poikani löytäisivät samantyyppisen parisuhteen, kuin itselläni on.
Suurkuluttaja kirjoitti:
No hyvä, kun et olemattomalle tyttärelle toivo viinaan menevää miestä. Se toive toteutunee.
Vierailija kirjoitti:
Suurkuluttaja kirjoitti:
Kuules juoppo. Jos sinulla olisi tytär ja hänen poikki olis tuollainen sieppojuoppo kuin sinä niin tekisikö mieli vetää turpiin kun näet miten tytär kärsii vai n aureskslisitko että "tällaisia ne tosi miehet ollaan, notta viinaa sitä olla pitää"?
Mitä sinä keuhkoat?
Toisissa asioissa en ja toisissa kyllä. Olen helposti ärsyyntyvä ja ehkä liian herkästi riitelevä. Olen kuitenkin luotettava ja mieheni mukaan hyvää seuraa. Pidän itseäni ihan hyvänä äitinä.
Toivoisin itse olevani enemmän anoppini kaltainen. Arvostan ja ihailen häntä suuresti. Toivon myös, että jos joskus lapseni saavat lapsia, saan viettää heidän kanssaan yhtä paljon aikaa kun minun lapseni viettävät isovanhempiensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
AHAHAHAHAHA
nyt taitaa tulla hiljaista. Kuka toivoisi pojalleen miehiä vihaavaa hullua?
id100tti, kaikki ei oo sun kaltaisiaisi.
Onneksi valitsi toisenlaisen vaimon.
Minä en ole ollenkaan koti-ihminen. Olen mukavuudenhaluinen viinisieppo.
Miniäni on kodin hengetär. Leipoo leivät, kakut ja piirakat, ei ns. junttapullaa eli pitkoja tai korvapuusteja. Koti on siisti, kaapit ojennuksessa. Hän onkin armeijan käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Suurkuluttaja kirjoitti:
Visainen kysymys...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurkuluttaja kirjoitti:
Mitä sinä keuhkoat?
Se on aina kännissä tollanen.
Niin. Hyvä kysymys! Moniko äiti haluaa pojalleen vaimon, joka tekee huoltajuusriidassa perättömiä in*sestisyytöksiä ja jatkossakin estää lasta tapaamasta isää ja tämän puoleista sukua. Ei sitä varmaan moni silloin ajattele, kun itse siihen syyllistyy. Se minkä taakseen jättää...
Miksi lapsen pitäisi ottaa puolisokseen ihminen, joka on VASTAKKAISTA sukupuolta?
Kukaan täysjärkinen vanhempi ei toivo, että lesbotyttö tai homopoika rupeaisi leikkimään heteroa parisuhteessa. Joku lapsi voi olla aromanttinen aseksuaali, joten hän ei tarvitse puolisoa lainkaan.
Polyamorisessa suhteessa taas voi olla yksi nainen ja naisella kolme miestä.
Yksiavioiset heterosuhteet ovat nopeasti jäämässä vähemmistöön.
AHAHAHAHAHA
nyt taitaa tulla hiljaista. Kuka toivoisi pojalleen miehiä vihaavaa hullua?