Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Toivoisitko, että poikasi saisi sellaisen vaimon kuin sinä olet miehellesi?

Vierailija
06.03.2020 |

Mies. Toivoisitko tyttärellesi kaltaistasi miestä?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHAHAHAHAHA

nyt taitaa tulla hiljaista. Kuka toivoisi pojalleen miehiä vihaavaa hullua?

Vierailija
2/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin. Ja jos minulla olisi tytär, toivoisin hänelle mieheni kaltaista miestä. Meillä on nimittäin hyvä avioliitto - kun ympärilleen katselee, poikkeuksellisen hyvä.

Tästä huolimatta poikani valitsee kumppaninsa itse ja itseään varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän ole kyllä tai ei -vastausta. Kyllä monissa asioissa, ei toisissa.

Vierailija
4/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo, että poikani tyttöystävästä tulisi minun kaltaiseni vaimona. Olen ihan liian laiska ihminen. Poikani pitkäaikainen tyttöystävä on aikaansaava ja todella fiksu ihminen, josta pidän paljon ja toivon, että hänestä tulee miniäni. Minussa on kyllä hyviäkin puolia, mutta paljon parempi ihminen voisin olla, jos viitsisin. Tai saisin aikaan. 

Vierailija
5/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin reippaampaa naista. Voisi olla myös työelämässä menestynyt. Sosiaalisempi myös. Muuten voisi olla yhtä luotettava ja lojaali, kuin itse olen.

Vierailija
6/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalleni sopiva. Ei ehkä samanlainen kuin äitinsä. Hyvä ja kiva nainen kuitenkin.

Vierailija
7/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tytärtä, mutta en toivoisi hänelle yhtä viinaan menevää miestä kuin olen itse. Muuten kyllä olen mielestäni varsin kelvollinen puoliso.

Vierailija
8/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen aika viinaan ja tupakkaan menevä nainen ja harrastan liian vähän liikuntaa. :D

Vierailija
9/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkuluttaja kirjoitti:

Ei ole tytärtä, mutta en toivoisi hänelle yhtä viinaan menevää miestä kuin olen itse. Muuten kyllä olen mielestäni varsin kelvollinen puoliso.

Kuules juoppo. Jos sinulla olisi tytär ja hänen poikki olis tuollainen sieppojuoppo kuin sinä niin tekisikö mieli vetää turpiin kun näet miten tytär kärsii vai n aureskslisitko että "tällaisia ne tosi miehet ollaan, notta viinaa sitä olla pitää"?

Vierailija
10/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivoisi. On liikaa lapsuuden traumoja, jotka kulkevat vieläkin mukana, vaikka osan olen selättänyt. Toivoisin, että poikani löytäisivät samantyyppisen parisuhteen, kuin itselläni on.

Vierailija
11/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkuluttaja kirjoitti:

No hyvä, kun et olemattomalle tyttärelle toivo viinaan menevää miestä. Se toive toteutunee. 

Vierailija
12/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurkuluttaja kirjoitti:

Kuules juoppo. Jos sinulla olisi tytär ja hänen poikki olis tuollainen sieppojuoppo kuin sinä niin tekisikö mieli vetää turpiin kun näet miten tytär kärsii vai n aureskslisitko että "tällaisia ne tosi miehet ollaan, notta viinaa sitä olla pitää"?

Mitä sinä keuhkoat?

Vierailija
13/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa asioissa en ja toisissa kyllä. Olen helposti ärsyyntyvä ja ehkä liian herkästi riitelevä. Olen kuitenkin luotettava ja mieheni mukaan hyvää seuraa. Pidän itseäni ihan hyvänä äitinä.

Toivoisin itse olevani enemmän anoppini kaltainen. Arvostan ja ihailen häntä suuresti. Toivon myös, että jos joskus lapseni saavat lapsia, saan viettää heidän kanssaan yhtä paljon aikaa kun minun lapseni viettävät isovanhempiensa kanssa.

Vierailija
14/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AHAHAHAHAHA

nyt taitaa tulla hiljaista. Kuka toivoisi pojalleen miehiä vihaavaa hullua?

id100tti, kaikki ei oo sun kaltaisiaisi.

Vierailija
15/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi valitsi toisenlaisen vaimon.

Minä en ole ollenkaan koti-ihminen. Olen mukavuudenhaluinen viinisieppo.

Miniäni on kodin hengetär. Leipoo leivät, kakut ja piirakat, ei ns. junttapullaa eli pitkoja tai korvapuusteja. Koti on siisti, kaapit ojennuksessa. Hän onkin armeijan käynyt.

Vierailija
16/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurkuluttaja kirjoitti:

Visainen kysymys...

Vierailija
17/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kyllä :)

Vierailija
18/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurkuluttaja kirjoitti:

Mitä sinä keuhkoat?

Se on aina kännissä tollanen.

Vierailija
19/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Hyvä kysymys! Moniko äiti haluaa pojalleen vaimon, joka tekee huoltajuusriidassa perättömiä in*sestisyytöksiä ja jatkossakin estää lasta tapaamasta isää ja tämän puoleista sukua. Ei sitä varmaan moni silloin ajattele, kun itse siihen syyllistyy. Se minkä taakseen jättää...

Vierailija
20/48 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsen pitäisi ottaa puolisokseen ihminen, joka on VASTAKKAISTA sukupuolta?

Kukaan täysjärkinen vanhempi ei toivo, että lesbotyttö tai homopoika rupeaisi leikkimään heteroa parisuhteessa. Joku lapsi voi olla aromanttinen aseksuaali, joten hän ei tarvitse puolisoa lainkaan.

Polyamorisessa suhteessa taas voi olla yksi nainen ja naisella kolme miestä.

Yksiavioiset heterosuhteet ovat nopeasti jäämässä vähemmistöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi