Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Toivoisitko, että poikasi saisi sellaisen vaimon kuin sinä olet miehellesi?

Vierailija
06.03.2020 |

Mies. Toivoisitko tyttärellesi kaltaistasi miestä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan rehellisiä kommentteja! Toivon pojilleni puolisoita joiden rakkaus kestäisi vastamäkiä paremmin kuin minun kesti.

Vierailija
42/48 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin pojalleni samanlaisen vaimon kuin omani on. Vaimoni ei siis ole tuon pojan äiti. 

Poikani on kuten isänsä, ja koska vaimoni sopii minulle kuin nakutettu, niin tottakai toivoisin pojalleni samanlaista vaimoa.

Tyttärelleni en toivoisi samanlaista miestä kuin itse olen, koska hän ansaitsee paremman miehen, ja koska tyttäreni ei ole kuten vaimoni, emme sopisi toisillemme mitenkään. Tyttäreltä puuttuu kaikki se ihmisenä olemisessa jota vaimolla on. 

m39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kolmelle pojalleni heille itselleen sopivia kumppaneita. Ja onnellisuutta. Jotenkin outo ajatus, että kumppanien pitäisi olla minunlaisiani. Eiväthän pojatkaan ole isänsä klooneja.

Olen saanut olla heidän isänsä kanssa yhdessä tähän mennessä noin 23 vuotta, eli yli puolet elämästäni, ja kivaa on edelleen.

Vierailija
44/48 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika karua luettavaa suomalaisista naisista...suurin osa haluaisi pojalleen erilaisen vaimon kuin itse on. Voidaanko tästä päätellä, että suurin osa vaimoista on...paskoja vaimoja?

No ei tietenkään voi. Kaikki luonteet nyt eivät vain sovi kaikille. Esim. oma vaimoni on oikein hyvä vaimo minulle, mutta tuskin sopisi pojalleni. En kyllä osaa oikein kuvitella, millaisen puolison poikani "tarvitsisi" (vaiko ketään)

Tyttärelle se on jotenkin selkeämpää, vaikuttaa aika perinteiseltä ja sellainen melko vahva, suojeleva puoliso olisi sopiva.

Toisaalta, mitä sitä tulevasta tietää, eikä asia viime kädessä kuulu minulle, itsepä asian lopulta päättävät. Keskityn olemaan hyvä puoliso omalle vaimolleni.

Vierailija
45/48 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika karua luettavaa suomalaisista naisista...suurin osa haluaisi pojalleen erilaisen vaimon kuin itse on. Voidaanko tästä päätellä, että suurin osa vaimoista on...paskoja vaimoja?

Ei. Vaan voidaan päätellä, että vaimot tunnistavat poikiensa luonteet ja tietävät mitä he tarvitsevat.

Vierailija
46/48 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat täällä keskustelevat naiset ovat niin negatiivisia ihmisiä etten toivoisi heitä kellekään

Vierailija
47/48 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Hyvä kysymys! Moniko äiti haluaa pojalleen vaimon, joka tekee huoltajuusriidassa perättömiä in*sestisyytöksiä ja jatkossakin estää lasta tapaamasta isää ja tämän puoleista sukua. Ei sitä varmaan moni silloin ajattele, kun itse siihen syyllistyy. Se minkä taakseen jättää...

Niin. Tuskinpa ne toivoivat pojastaan vaimoaan pettävät horatssua tai muuta epäkelpoa yksilöä, joita monet miehet joista erotaan ovat.

Vierailija
48/48 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, poikani on kovin erilainen mies kuin isänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi