Onvatko (lyhyiden) miesten ongelmat kielletty aihe tällä sivustolla?
Trumppi argumentoi kilpailijansa kelvottomuutta tämän pituudella.
Miksi tämmöisestä epäkohdasta tehty keskustelunavaus ei sopinut sivuston agendaan? Valaiskaa minua oi kokeneemmat kirjoittajat.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3684044/pitka-mies-johtajatyyppia
Kommentit (11)
Lyhyet miehet ovat alistavien ajatusmallien uhreja samoin kuin naiset.
https://yle.fi/uutiset/3-11244436?fbclid=IwAR3XKtXOmKGA7atz56HOo3JfszfX…
Itse olen 160 cm pitkä, mutta mulla on hävettävän iso veijari, 26 cm. Ongelma on se, ettei kukaan nainen usko näin olevan, joten veijari on enimmäkseen työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 160 cm pitkä, mutta mulla on hävettävän iso veijari, 26 cm. Ongelma on se, ettei kukaan nainen usko näin olevan, joten veijari on enimmäkseen työttömänä.
Ratkaisu olisi speedot ja aktiivinen rantaelämä. Harmi, että on sinilevää ja ultraviolettisäteitä.
Jos on huono itsetunto, on ihan sama onko lyhyt tai pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se huono itsetunto kuitenkin ns. muna/kana -ongelma?
On kielletty, lukuisten muiden aiheiden ohella. Moderoinnin vuoksi olen lähestulkoon lopettanut palstalla käynnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se huono itsetunto kuitenkin ns. muna/kana -ongelma?
Tuntemillani lyhyillä miehillä on hyvä itsetunto ja huumorintaju. Heillä on myös puolisot.
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on jo melkeinpä liian iso. Se tahdo millään mahtua kokonaan vaginaan. Pyllyyn toki uppoaisi. Omasta mielestäni paksuus on pituutta tärkeämpi. Tämä on toki vain minun mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on jo melkeinpä liian iso. Se tahdo millään mahtua kokonaan vaginaan. Pyllyyn toki uppoaisi. Omasta mielestäni paksuus on pituutta tärkeämpi. Tämä on toki vain minun mielipiteeni.
Mistä tiedät, että uppoaisi?
Vierailija kirjoitti:
Jospa miehet olisivat vastaanottavaisempia?
Henkilökohtaiset mieltymykset eivät saisi vaikuttaa "kiellettyjen aiheiden listaan".