Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon suhteessa on normaalia joustaa?

Vierailija
06.03.2020 |

Olen seurustellut muutamia kuukausia ja tuntuu että tukehdun. Olen yrittäjä ja omaa aikaa on muutenkin vähän. Tuntuu että en ehdi tehdä enää mitään mitä ennen tein ja mitä haluaisin tehdä. Kumppani esimerkiksi on liikunnallinen kuten minäkin, mutta ei pysty harrastamaan lempilajiani, joten se on jäänyt kokonaan. Lisäksi hän käyttää selvästi enemmän alkoholia kuin olen tottunut ja koska nähdään viikonloppuisin niin pitäisi olla saunakaljat, ruokaviinit ja digestiivit. Se on hänestä normaalia. :( Ja hän kaataa minullekin kysymättä, mikä tuntuu oudolta. Toki toppuuttelen mutta jo se ettei edes kysy tuntuu painostavalta.

Enkö vaan ole parisuhdetyyppiä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyvää hän tuo sinun elämääsi? Mikä on nyt paremmin kuin oli ennen ilman häntä?

Niinpä ... eli miksi ihmeessä tärväät aikaa aivan väärän ihmisen kanssa?

Ei sitten koskaan ole käynyt pienessä mielessäsi, että jättäisit juomatta pyytämättä tai peräti kiellosta huolimatta lasiin kaadetun juoman. Etkä ole tullut ajatelleeksi, että mies on jo alkoholisti, joka ei pysty olemaan vapaa-aikana juomatta.

Kerro kuitenkin vielä, millä tavalla mies joustaa. Aloituksen perusteella vain sinä joudut luopumaan omasta elämästäsi, mutta mistä mies on luopunut sulostuttaakseen sinun elämääsi nyt, kun suhteessanne on vielä se kohteliaisuusmoodi päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi