Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä kerran kuukaudessa

Vierailija
06.03.2020 |

Elän jatkuvassa puutteessa.
Minä olen 37v mies 52v ja näin on menty jo pari vuotta. Sitten kun se ilon ilta koittaa, että seksiä on se on ohi 10sekunnissa tai viimeistään minuutissa.
Ei uskoisi, että meillä oli joskus loistava ja aktiivinen seksielämä. Läheisyyttä meillä on.
Olen pahalla päällä, ärsyttää moni asia ja kun mainitsen asiasta mies sanoo, että valitan ja se on syy miksi ei ole seksiä ja minun pitäisi käyttäytyä jonkun aikaa erilailla, jotta seksiä olisi.
Olen ollut aina erittäin seksuaalinen ihminen ja tuntuu, että olen tämän takia osittain henkisesti kuollut.
Onko tästä enää mahdollisuutta parempaan vai onko ero ainoa vaihtoehto, jotta asiat muuttuisi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisättäköön vielä, että en tee itsekään enää aloitteita.

Vierailija
2/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, hukkaan menee hyvä nainen. Itse panisin kuin kani jos olisi 37v nainen tarjolla. M49v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Vierailija
4/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne: seksiä ehkä kerran kuussa miehen aloitteesta ja hänen mieltymystensä mukaan. Jossain vaiheessa meillä oli sentään seksiä viikottain ja jo silloin sitä oli mielestäni liian vähän. Tuntuu, että naiseuteni menee hukkaan, osa minusta on kuollut pois enkä voi olla oma seksuaalinen itseni.

Sinkkuaikana oli useampi rakastaja ja seksiä keskimäärin kolmesti viikossa, nykyisin olisi luksusta jos sitä olisi edes kolmesti kuussa.

Vierailija
5/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuoden ikäero alkaa tuossa iässä jo tuntua. Eikä helpota jatkossakaan.

Vierailija
6/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä 1krt/v

Vierailija
7/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, hukkaan menee hyvä nainen. Itse panisin kuin kani jos olisi 37v nainen tarjolla. M49v

Tai eihän se iästä ole kiinni, halukas nainen olisi pitänyt kirjoittaa. M49v

Vierailija
8/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta edellisestä kerrasta.

Vierailija
9/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkaisin asian ottamalla 15 vuotta nuoremman rakastajan.

Vierailija
10/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Toisessa ketjussa löytyy lääkkeet tähän. Kumppani on muuttunut ja kehdannut ikääntyä. Sinulla on oikeus saada mitä haluat. Ota se ero viimeinkin.

Vierailija
11/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi sellaisessa elämässä, jossa olisi seksiä vain kerran kuukaudessa.

Meillä on 39 v avovaimoni kanssa vähintään 6 kertaa viikossa.

Sen lisäksi minulla on uusia seksikumppaneita, alle 25 v tyttöjä vähintään kaksi viikossa, kolme yleensä.

M. 55

Vierailija
12/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kunpa sä voisit olla mun miehen kanssa. Näin vähemmän haluavana (tai en halua oikeestaan enää ollenkaan) jotenkin harmittaa se, että nyt mun mies joutuu olemaan tälläsen kanssa :( Oon yrittäny kysellä siltä, että miks se tyytyy tälläseen kun olis olemassa varmasti muualla joku akka joka haluu sitä ja haluu harrastaa seksiä sen kanssa, mut ei. Sen täytyy olla mä, ja mä en enää halua :(

Mun haluaminen loppui jossain vaiheessa kun meidän seksielämään tuli hyväksikäyttö fiilis. Alkuhuumaan laantuessa toinen teki siitä numeron, ja itse en tunnistanut tuntemuksiani, että miksi mikäkin tuntuu miltä. Mutta pakkoseksin takia en halua enää ollenkaan...

Vierailija
13/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Tuo on sopiva ikäero ja seksihalujen pitäisi mennä hyvin yksiin. Kannattaisi miehen tutkituttaa testosteronitasot jos vaikka on jotain sellaista ongelmaa kun ei paneta, ei mielestäni ole normaalia.

Meillä tilanne on toisin päin, itse haluaisin kyllä mutta vaimo ei. Lopputulos on sama, silloin harvoin kun "saa" niin siinä ei pitkään mene mutta se on varmuudella ainakin omalla kohdallani vain harjoituksen puutetta. Eli jos seksiä olisi enemmän niin se olisi myös parempaa ja kestäisi huomattavasti pidempään. M51v

Vierailija
14/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi sellaisessa elämässä, jossa olisi seksiä vain kerran kuukaudessa.

Meillä on 39 v avovaimoni kanssa vähintään 6 kertaa viikossa.

Sen lisäksi minulla on uusia seksikumppaneita, alle 25 v tyttöjä vähintään kaksi viikossa, kolme yleensä.

M. 55

No ei nyt ois tarvinnut suuttua 😂

Vierailija
15/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 7-kymppinen pari ja meillä kerta viikkossa hyvää seksiä.

Huvittavaa on se, että, kun lapset asuivat kotona, olisi haluttu seksiä joka päivä ja nyt kun siihen olisi tilaisuus, niin ei niin usein huvita🤔

Vierailija
16/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Toisessa ketjussa löytyy lääkkeet tähän. Kumppani on muuttunut ja kehdannut ikääntyä. Sinulla on oikeus saada mitä haluat. Ota se ero viimeinkin.

Näinpä. Mieskin voi innostua vielä seksielämästä uuden kanssa.

Vierailija
17/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Tuo on sopiva ikäero ja seksihalujen pitäisi mennä hyvin yksiin. Kannattaisi miehen tutkituttaa testosteronitasot jos vaikka on jotain sellaista ongelmaa kun ei paneta, ei mielestäni ole normaalia.

Meillä tilanne on toisin päin, itse haluaisin kyllä mutta vaimo ei. Lopputulos on sama, silloin harvoin kun "saa" niin siinä ei pitkään mene mutta se on varmuudella ainakin omalla kohdallani vain harjoituksen puutetta. Eli jos seksiä olisi enemmän niin se olisi myös parempaa ja kestäisi huomattavasti pidempään. M51v

Seksihaluiltaan yhteensopivimmat ovat 20-25 vuotiaat miehet ja 40-45 vuotiaat naiset. Miehillä on tuossa iässä kuntoa ja kestävyyttä ja naisilla puolestaan alkaa itsetuntemus olla kohdillaan.

Vierailija
18/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut seksihalut kutakuinkin balanssissa alle 20v - 60v+ , eli aina. Nuorempana naitiin kuin kanit nuorena tehdyistä lapsista huolimatta ja pikku hiljaa vuosien mittaan naimiskerrat per viikko vähentyneet. Enää harvemmin kahta kertaa viikossa. Tähänkin vähentynyt vasta 60v iästä lähtien. Taukoja seksistä ei ole pidetty koskaan, eli aina vähintään kerran viikossa. Mutta ollaan me toisiimme panostettukin.

Vierailija
19/19 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksihaluiltaan yhteensopivimmat ovat 20-25 vuotiaat miehet ja 40-45 vuotiaat naiset. Miehillä on tuossa iässä kuntoa ja kestävyyttä ja naisilla puolestaan alkaa itsetuntemus olla kohdillaan.

Jospa kaikki panisivat vain niiden kanssa, joihin ihastuu, niin kaikki olisi paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän