Loputtomat ilmavaivat
Kaasua riittää niin, että voisin sujahtaa yläilmoihin sääpallon lailla.
Kommentit (36)
Minulla on ruoka-allergia. Jos olen syönyt tiettyjä ruokia, ruven kaasuttamaan ihan hirveästi ja silloin ei riitä edes mennä vessaan, kun pitäisi oikeasti olla siellä koko ajan. Silloin on kuin "Wunderbaum" ja "baumataan" jatkuvasti.
Vaihdat ruokavalion ja opettelet kaasuttamaan siten, että saat paljon kaasua pois kierrosta kerralla: vaatii kylkiasennon ja perskannikan noston, jolloin peräaukko on laajimmillaan päästäen enemmän kaasuvirtausta kerralla, ääniefekti poistuu ja voit päästellä kaasua kerralla enemmän.
Aina sanotaan että miehet pieree paljon, mutta ei se ole mitään naisten turvotuksiin verrattuna.
Turpoavat joka pähkinästä käveleväksi kaasupulloksi. (mutta silti ne jatkaa samalla ruualla)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Näillä kaasusta eroon:
1. Gluteeniton ruokavalio - myös kaura pois.
2. Laktoositon ruokavalio - kaikista maitotuotteista löytyy laktoositon, joten suurta muutosta tässä ei tule.
3. Sokeri- ja keinomakeutusaine-tuotteet pois.
Voisin sanoa satavarmasti, ettei yhtään pierua tule tämän jälkeen.
Itsellä laktoosittomat tuotteet on pahimpia. Tulee kunnon vesiripuli kun taas normaaleista ei tule mitään.
Lihapullatehtaalle pakkaamotöihin mars!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Gluteeniton ruokavalio - myös kaura pois.
2. Laktoositon ruokavalio - kaikista maitotuotteista löytyy laktoositon, joten suurta muutosta tässä ei tule.
3. Sokeri- ja keinomakeutusaine-tuotteet pois.
Ärtyvään suoleen ei välttämättä pure mikään ruokavalio.
Ei varmaan tolla asenteella.
Mikä ihmeen kommentti tämä nyt oli?
On kehoitus olla edes yrittämättä parantaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Aina sanotaan että miehet pieree paljon, mutta ei se ole mitään naisten turvotuksiin verrattuna.
Turpoavat joka pähkinästä käveleväksi kaasupulloksi. (mutta silti ne jatkaa samalla ruualla)
Olen niiiiin iloinen että oma mieheni vain naureskelee hyväntahtoisesti mun kaasutteluille. Moni olisi lähtenyt kävelemään, sen verran pahanhajuista on tiettyyn aikaan kuukaudesta. Ja jos en päästele niin maha kipeytyy. Hävettää välillä mutta rakkaus voittaa kaiken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niiiiin iloinen että oma mieheni vain naureskelee hyväntahtoisesti mun kaasutteluille. Moni olisi lähtenyt kävelemään, sen verran pahanhajuista on tiettyyn aikaan kuukaudesta. Ja jos en päästele niin maha kipeytyy. Hävettää välillä mutta rakkaus voittaa kaiken <3
En olisi itse iloinen tuollaisesta miehestä. Naureskelee vain sille kun kumppani syö sopimatonta ruokaa.
Voi olla myös suoliston dysbioosi, syötkö paljon pullaa, karkkia tms. Kokeile maitohappobakteereja tai esim. Molkosania.
Minulla auttoi myös sellainen valmiste kuin candida clear.
Vierailija kirjoitti:
1. Gluteeniton ruokavalio - myös kaura pois. TÄMÄ ON PAS*APUHETTA! KUN ON TERVE,EI TARTTE JÄTTÄÄ VILJOJA POIS,TURHAA!
2. Laktoositon ruokavalio - kaikista maitotuotteista löytyy laktoositon, joten suurta muutosta tässä ei tule. SAMAT SANAT
3. Sokeri- ja keinomakeutusaine-tuotteet pois. No TÄÄ ON TOTTA JOO
KUN ja JOS syö liikaa lihaa,se saattaa kerätä ilmaa vatsaan! Silloin saa kaasua aikaan ja se kaasu HAISEE,samoin tuotokset. Kiinnitä semmoiseen asiaan huomiota. Joo,ja liha+maito samalla aterialla alkaa käymään rupsuttamaan.
PAS*APUHETTA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Gluteeniton ruokavalio - myös kaura pois. TÄMÄ ON PAS*APUHETTA! KUN ON TERVE,EI TARTTE JÄTTÄÄ VILJOJA POIS,TURHAA!
2. Laktoositon ruokavalio - kaikista maitotuotteista löytyy laktoositon, joten suurta muutosta tässä ei tule. SAMAT SANAT
3. Sokeri- ja keinomakeutusaine-tuotteet pois. No TÄÄ ON TOTTA JOO
KUN ja JOS syö liikaa lihaa,se saattaa kerätä ilmaa vatsaan! Silloin saa kaasua aikaan ja se kaasu HAISEE,samoin tuotokset. Kiinnitä semmoiseen asiaan huomiota. Joo,ja liha+maito samalla aterialla alkaa käymään rupsuttamaan.
Liha ei mitään ilmavaivoja aiheuta. Kyllä ne ilmavaivat tulee kasviksista ja viljoista.
Ilmavaivoja aiheuttavat yleensä esimerkiksi:
palkokasvit esim. pavut
tietyt vihannekset esim. kaalit, ruusukaali, kukkakaali, parsakaali
selleri, sipuli, purjo, valkosipuli, artisokka
sienet
makeutusaineena käytetyt sorbitoli ja ksylitoli
maitotuotteet
viinirypäleet, banaani, viikunat, päärynä, rusinat ja muut kuivatut hedelmät kuten kuivatut luumut
viljatuotteet.
Syöt siis ihan oikein.
Jätä pois keinomakeutusaineet, ksylitoli, herneet, olut ja muu ruoka, joka tuntuu aiheuttavan ilmavaivoja.
▶ Syö säännöllisesti, pureskele kunnolla ja nauti kohtuullisia annoksia.
▶ Älä jauha purukumia.
▶ Vältä myöhään syömistä.
▶ Lisää liikuntaa, erityisesti vatsalihasharjoituksia.
▶ Kokeile gefilus-valmisteita.
Vierailija kirjoitti:
Terveellistä mutta kiusallista.
Siinä ei ole mitään terveellistä.
Jatkuva turvotuksen tunne ei juuri piristä.