Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikänäkö ja ripsiväri?

Vierailija
06.03.2020 |

Miten ikinä voi enää onnistua ripsien laittamisessa? Mulle oli nuorena kaikista tärkeintä ripsiväri ja siihen aikaan tyyli oli tämä:
https://assets.lily.fi/sites/lily/files/user/17379/2015/02/twiggy-natio…
Itsellä on melko isot silmät ja ne sai tosiaankin näyttäviksi.

Nykyään annetaan neuvoja, että käytä suurentavaa peiliä, mutta kun siitäkään ei nää mitään ilman silmälaseja.

Ripsien pidennykset olisi yksi (melkein pois suljettu) vaihtoehto.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikäni olen ollut likinäköinen ja se yllättäen auttaa ikänäön kanssa! Silmälasit pois ja kasvot ihan lähelle peiliä (tai kirjaa tms, mitä nyt sitten haluatkin nähdä). Avot, näkyy tarkasti ja terävästi!

Vierailija
2/9 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ikäni olen ollut likinäköinen ja se yllättäen auttaa ikänäön kanssa! Silmälasit pois ja kasvot ihan lähelle peiliä (tai kirjaa tms, mitä nyt sitten haluatkin nähdä). Avot, näkyy tarkasti ja terävästi!

Luen paljon ja en vaan nää vaikka katsoisin ilman laseja (kaupan halpislukulasit) tekstiä sentin päästä. Kauas sen sijaan nään tarkasti.

- ap -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samma här!

Koskahan saan heittää lasit kokonaan pois? Silmälääkäri sanoi, että jos menisi laserleikkaukseen, silmät leikattaisiin juuri sellaisiksi kuin minulla on nyt. Toisella näkee hyvin lähelle (likinäkö+ikänäkö) ja toisella kauas (ei ollut niin pahasti likinäköinen koskaan kuin toinen silmä).

Vierailija
4/9 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on syynsä että monet naiset luopuvat silmämeikistä kun ikää alkaa tulla. Juuri tuo ikänäkö ja toisaalta silmien vuotaminen tai toisilla kuivuminen.

Jos ei onnistu silmämeikki millään, niin ala käyttämään huulipunaa jonka oppii laittamaan vaikka sokkona.

Vierailija
5/9 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En opi koskaan meikkaamaan niin kuin Kirsti Paakkanen...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005998219.html

Vierailija
6/9 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut ripsienpidennyksiä tai kestovärjäystä?

Vierailija
7/9 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen on syynsä että monet naiset luopuvat silmämeikistä kun ikää alkaa tulla. Juuri tuo ikänäkö ja toisaalta silmien vuotaminen tai toisilla kuivuminen.

Jos ei onnistu silmämeikki millään, niin ala käyttämään huulipunaa jonka oppii laittamaan vaikka sokkona.

Näin teenkin ja onneksi minulla on vielä sileä iho ja rypyttömät huulet. Käytän myös nättejä silmälaseja - edelleen niitä halpoja, mutta tähän pitää tulla muutos.

- ap -

Vierailija
8/9 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätäkin olen harkinnut.  Mahdollisimman luonnolliset eikä mitään volyymiripsiä.

- ap -

Vierailija
9/9 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäkin olen harkinnut.  Mahdollisimman luonnolliset eikä mitään volyymiripsiä.

- ap -

Jos sinulla on aikaa/rahaa käydä huoltamassa ne kuukausittain, niin suosittelen ehdottomasti ripsen pidennyksiä! Itse hankin ne aikanaan, koska käteni tärisevät niin, että ripsaria on hankala pistää. Ei vain kannata överipitkiä hommata, lyhyetkin pidennykset ovat yllättävän näyttävät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme