pörssissä taas ostopäivä tänään?
Rahaa on tullut taottua tuhansia, pörssi sahaa nyt joka suuntaan.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Alaspäin mennään kun korona leviää
mies52v
Laskussa oli tietty sektori jo ennen koronaa, joten veikkaan, että lasku jatkuu vielä jonkin aikaa, vaikka korona ei leviäisikään.
Noihin "laskureihin" ei kannata luottaa, mutta uskon kyllä että alaspäin mennään. Olen itse irti osakkeista . toki ei ollut kuin nordeaa, jonka myin reilussa 8€:ssa pois. Nyt joko odotan tai aloitan pelailemaan shorttailemalla. Vuorotyö on hieman ongelmallinen shorttailulle...jotenkin muutenkin mennyt kiinnostus osakkeista...tuleeko vanhuus vai mikä.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Minä sijoitin tänään 100 euroa Oriolaan. Eka osakeostos. Ensi viikolla se varmaan jo 200 euroa. Tuloja ei voi estää, kun tuotto 100 %.
F
ps. rahastoissa kyllä rahaa, mutta paljonkohan saan osinkoja....
Tämä viestini oli siis vitsi. Tarkoitan että aivanko kaikki saisivat sijoittaessaan hirmutulot, kun vaan sijoittaa.... Jonkun täytyy hävitä, jotta toiset saa tuloa. Noista rahansa menettäneistä ei vaan näy kirjoituksia. Eipä tälläkään palstalla ole koskaan kuin osinkovoittoja tehneitä. Rahansa hävinneet ovat hiljaa.....
(totta että eka sijoitus osakkeisiin tänään tuo hurjat 100 e)
F
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sijoitin tänään 100 euroa Oriolaan. Eka osakeostos. Ensi viikolla se varmaan jo 200 euroa. Tuloja ei voi estää, kun tuotto 100 %.
F
Tämä viestini oli siis vitsi. Tarkoitan että aivanko kaikki saisivat sijoittaessaan hirmutulot, kun vaan sijoittaa.... Jonkun täytyy hävitä, jotta toiset saa tuloa. Noista rahansa menettäneistä ei vaan näy kirjoituksia. Eipä tälläkään palstalla ole koskaan kuin osinkovoittoja tehneitä. Rahansa hävinneet ovat hiljaa.....
(totta että eka sijoitus osakkeisiin tänään tuo hurjat 100 e)
F
Eli et ymmärrä mitään. Sanotko miten kurssinousu on pois jonkun toisen sijoittajan taskusta? tai osinko? Ei sijoittaminen ole mitään nollasummapeliä, jossa "jos joku voittaa niin jonkun on pakko hävitä". Kyllä sijoittamalla voi tehdä tappiota, mutta tuo sinun väitteesi on epätosi.
Ostin Fortumia ja Wärtsilää. Muutamalla satasella.
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Et ilmeisesti suostu tajuamaan että myös laskevilla kursseilla tehdään rahaa siinä missä nousevillakin? Eipä siinä mitään, päivittele sinä sitä kurssien laskemista niin minä tahkoan massia shorttaamalla. M49v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Laskussa oli tietty sektori jo ennen koronaa, joten veikkaan, että lasku jatkuu vielä jonkin aikaa, vaikka korona ei leviäisikään.
Noihin "laskureihin" ei kannata luottaa, mutta uskon kyllä että alaspäin mennään. Olen itse irti osakkeista . toki ei ollut kuin nordeaa, jonka myin reilussa 8€:ssa pois. Nyt joko odotan tai aloitan pelailemaan shorttailemalla. Vuorotyö on hieman ongelmallinen shorttailulle...jotenkin muutenkin mennyt kiinnostus osakkeista...tuleeko vanhuus vai mikä.
mies52v
Vuorotyö ei ole mikään ongelma shorttailulle. Toimeksianto sisään rajahinnoilla ja nukkumaan. Tietysti jos oma sijoitustoiminta perustuu arvaamiseen niin settenhän se voi olla jo hankalampaa mutta sitten se menee todennäköisesti v*tuiksi muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shorttasin tänään Nokiaa, tein 3800 egeä voittoa, nyt lähden hakemaan vaimolle kukkia, suklaata ja pullon Dom Perignonia. Ihan hyvä päivän liksa parin minuutin duunilla. Näitä lisää.
Kerrotko, että miten sen teit?
Sehän kerrottiin jo, shorttaamalla Nokiaa. Tuollainen 3800 euron voitto oli eilen helposti tehtävissä n. 100 k€:n sijoituksella. Lasku on kovaa ja korjausliikkeet ylöspäin pieniä, hyvä tilaisuus tehdä rahaa.
Tänään on tullut tehtyä shorttaamalla niin paljon pätäkkää ettei ole tarkka numero edes tiedossa. Varmuudella viisinumeroinen luku. Kuukauden liksa on koossa, nyt rauhassa miettimään seuraavaa "iskua" kunhan vähän saadaan markkinoiden suuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostan tänään 10000 kpl Nordeaa. Myyn heti jos heilahtaa ylöspäin pari prosenttia. Katsotaan miten käy. Taidan myös shortata jotain, olisiko vinkkejä kohteelle?
Toki on. Mikä tahansa mihin globaali kaupankäynti vaikuttaa. Kuljetushan tuossa on ensimmäisenä kärsinyt lentoyhtiöiden ohella.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan tänään 10000 kpl Nordeaa. Myyn heti jos heilahtaa ylöspäin pari prosenttia. Katsotaan miten käy. Taidan myös shortata jotain, olisiko vinkkejä kohteelle?
Toki on. Mikä tahansa mihin globaali kaupankäynti vaikuttaa. Kuljetushan tuossa on ensimmäisenä kärsinyt lentoyhtiöiden ohella.
Zinc
Ei näy ainakaan Finnairin kurssissa, lasku on ollut hyvin maltillista.
Tänään maanantaina Yhdysvaltain pörssi jouduttiin sulkemaan jo kertaalleen yli 7 % laskun takia.
Kehotettiin kunnioittamaan teknisiä analyysejä eikä lähdettäisi ostamaan.
Bloomberg Global News
Voi kelata taaksepäin.
F