En saa koskaan kokea nuoren naisen kosketusta, koska olen jo 35-vuotias neitsyt
Jäin paitsi kokemuksista nuorena, enkä koskaan päässyt kokemaan naisen kosketusta silloin.
Nyt minulle on tarjolla vain "juoksunsa jo juosseita", elähtäneitä 40+ yksinhuoltajia.
Voisi sanoa että olen naisasioiden kannalta edelleen henkisesti teinin tasolla, koska olen jäänyt niin paljosta paitsi. Jos olisin aikanaan kokenut nuoren naisen kosketuksen, saattaisivat nuo yksinhuoltajat nyt kelvata.
Mutta nyt ajatus tuntuu todella vieraalta...miten päästä tällaisesta katkeruudesta eroon?
Eikö nuoren miehen kuuluisi edes kerran elämässään kokea suhde nuoren naisen kanssa?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauraisin itteni kuoliaaksi jos saisin tietää että ton ikäinen mies on neitsyt. Noloa. N22
Ai niin, naisen ei tarvitse tehdä mitään sen saavuttaakseen.
Neitsyyden?
neitsyyden menettämisen.
Naisen ei tarvitse tehdä mitään saavuttaakseen neitsyyden menettämisen? Aika pelottavaa on, jos noin on. Väkivaltainen kulttuuri.
Onneksi itse en elänyt sellaisessa kulttuurissa vaan neitsyyden menettääkseni minun piti ensin saada poika, josta olin kiinnostunut, kiinnostumaan minusta. Sen jälkeen meidän piti aikanaan harrastaa yhdessä seksiä.
Olisi ollut kamalaa menettää neitsyys niin, että joku olisi vain tullut ja "ottanut" sen. Millainen ihminen edes kuvittelee, että tuo olisi luonnollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauraisin itteni kuoliaaksi jos saisin tietää että ton ikäinen mies on neitsyt. Noloa. N22
Neitsyyden?
neitsyyden menettämisen.
Naisen ei tarvitse tehdä mitään saavuttaakseen neitsyyden menettämisen? Aika pelottavaa on, jos noin on. Väkivaltainen kulttuuri.
Onneksi itse en elänyt sellaisessa kulttuurissa vaan neitsyyden menettääkseni minun piti ensin saada poika, josta olin kiinnostunut, kiinnostumaan minusta. Sen jälkeen meidän piti aikanaan harrastaa yhdessä seksiä.
Olisi ollut kamalaa menettää neitsyys niin, että joku olisi vain tullut ja "ottanut" sen. Millainen ihminen edes kuvittelee, että tuo olisi luonnollista?
Sanahelinää. Tiedät kyllä mitä tuolla tarkoitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsyyden?
neitsyyden menettämisen.
Sanahelinää. Tiedät kyllä mitä tuolla tarkoitettiin.
En, en tiedä. Minusta on oikeasti pahuksen sairas ja pelottava ajatusmaailma ihmisellä, joka ajattelee että nainen voi menettää neitsyytensä ihan vain kotona nyhjäämällä ja mitään tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Minun 10 vuotta nuorempi vaimoni kertoi, että ei halunnut ikäistään miestä, koska he ovat lapsellisia ja haluavat useita suhteita. Hän arvosti minussa halua perustaa perhe, vakautta, asemaani työelämässä. Hän on ollut todella hyvä vaimo minulle ja äiti lapsilleni ja mukava tietää että pysyy nuorekkaana vielä pitkään.
Ap kertoo olevansa henkisesti teinin tasolla niin ei taida nekään naiset kiinnostua joille kelpaa vanhempi mies tämän henkisen kasvun takia.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä provo.
Naisen kosketus tulee ansaita, ei se kenenkään oikeus ole. Jos aloittaja ei ole kelvannut naisille, vika on aloittajassa eikä naisissa. Se siitä.
Tämä tosiaan on provo, mutta jos tämän aloittaja haluaa oikeasti saada jonkun (toisen) naisen kosketusta, niin eiköhän hänen olisi aika tulla sieltä 'kaapistaan ulos' ja myöntää halunsa itselleenkin ?
Rehellisyydellä aluksi itseään kohtaan omasta suuntautumisestaan voisi kukaties jopa tärpätäkin hänellä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa kun vanhat miehet haluavat olla nuorten naisten kanssa. Antakaa nuorten olla keskenään.
Toisinpäinhän ei ole ongelma?
-Puumathan on muodissa, eli taas tässä naiset ottaneet erikoisoikeuksia itselleen, nuorten jahtaaminen, mutta jos mies tekee samaa, se inhottaa?
Kaksinaismoralismin 1-0-1
Puumissa on se ero setämiehiin että puumilla on aitoa kysyntää. Nuoret miehet tyrkyttää itseään heille eikä toisin päin.
Nyt tuli kyllä vuosituhannen läppä :D te naiset saatte kyllä mustasta valkoista ja valkoisesta mustaa mutta siitä huolimatta se on paskaa, vähän niinkuin nykyhallituksen politiikka.
Vierailija kirjoitti:
Minun 10 vuotta nuorempi vaimoni kertoi, että ei halunnut ikäistään miestä, koska he ovat lapsellisia ja haluavat useita suhteita. Hän arvosti minussa halua perustaa perhe, vakautta, asemaani työelämässä. Hän on ollut todella hyvä vaimo minulle ja äiti lapsilleni ja mukava tietää että pysyy nuorekkaana vielä pitkään.
Kun näkee tämänkinlaisen kommentin keräävän 11 alapeukutusta voidaan todeta että niillä naisilla jotka ovat kerääntyneet tähän keskusteluun on vakava ongelma. Mitä laatua se ongelma sitten on, on vaikeampi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa kun vanhat miehet haluavat olla nuorten naisten kanssa. Antakaa nuorten olla keskenään.
Saanko esittää aivan neutraalisti kysymyksen. Mihin moraalikoodiin tai muuhun käyttäytymiskoodiin se perustuu että aikuisten ihmisten pitäisi olla oman ikäistensä kanssa? Oli sitten mies tai nainen. Mikä siinä herättää niin paljon tunteita jos parilla tai seksiä harrastavalla parilla on ikäeroa?
Puhdasta biologiaa. Nuori nainen ei halua seksiä miehen kanssa joka muistuttaa omaa isää. Poikkeuksia toki on ( vähän kyllä) mutta silloin taustalla on juuri jokin isäsuhteeseen liittyvä kriisi.
Jep! Kattokaa Titta Ratista ja sen isukkia😂
Mika mikä se nyt olikaan?
Uskalla ihan vapaasti... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä provo.
Naisen kosketus tulee ansaita, ei se kenenkään oikeus ole. Jos aloittaja ei ole kelvannut naisille, vika on aloittajassa eikä naisissa. Se siitä.
Tämä tosiaan on provo, mutta jos tämän aloittaja haluaa oikeasti saada jonkun (toisen) naisen kosketusta, niin eiköhän hänen olisi aika tulla sieltä 'kaapistaan ulos' ja myöntää halunsa itselleenkin ?
Rehellisyydellä aluksi itseään kohtaan omasta suuntautumisestaan voisi kukaties jopa tärpätäkin hänellä....
137 viestiä meni tällä kertaa siihen, että kokematonta miestä alettiin epäilemään kaapissa olevaksi homoksi. Yllättävän kauan nyt kesti.
Vierailija kirjoitti:
Uskalla ihan vapaasti... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä provo.
137 viestiä meni tällä kertaa siihen, että kokematonta miestä alettiin epäilemään kaapissa olevaksi homoksi. Yllättävän kauan nyt kesti.
Niin, siis naispuoliseksi homoseksuaaliksi, (eli siis lesboksi) kuten kai hoksasit ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hivelekkin, että muijas otti sut pelkästään rahan takia. Jääppä työttömäksi tai menetä omaisuutesi niin se on hastala vista.
Ei tässä omaisuutta olla menettämässä vaan kasvattamassa! Ja mielelläni annan sen nuorikkoni käyttöön. Se tuo hänelle iloa ja kun hän on iloinen, niin minä olen iloinen.
Minulle on ihan yksi hailee miksi hän minut valitsi. Minulle on tärkeintä että hän on nuori, kaunis ja tekee minulle lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vanha limanuljaska pörräämässä nuorten naisten toivossa on säälittävää. Ja niistä naisista ärsyttävää.
Jotkut on tarkoitettu jäämään yksin, ap ainakin.
Onpa ilkeä kommentti
Vierailija kirjoitti:
Se onkin mielenkiintoista, miten usein täysin kokematonta 30+ kehoitetaan etsimään suhdetta monen lapsen yksinhuoltajan kanssa. Jotenin ajatellaan että heidän "tasonsa" kohtaisivat.
Tuo 30+ on seurustelu -ja seksiasoissa tosiaan teinin tasolla, kun taas 30+ yksinhuoltajalla on valtavasti kokemusta.
Lähtökohdat ovat jotenkin niin erilaiset...Miten tuollainen muka voisi toimia?
Luulisi että 30+ neitsytmiehiä kannustettaisiin mieluummin yrittämään niitä nuorempia, ja ehkä enemmän samalla kokemuspohjalla olevia.
No periaatteessa se voisi kyllä toimia. Miksei voisi?
Suurin este on siinä että naiset ovat seksuaalisesti submissiivisia ja haluvat miehen olevan vievä/itsevarmempi ja määrätietoisempi osapuoli, ja omaavat periaatteen jonka mukaan jos miehelle pitää opettaa jotain, seksuaalinen viehätys on kadonnut ikiajoiksi.
Olen 40v neitsytnainen, kelpaanko
neitsyyden menettämisen.