Mikä on sinun ilmastotekosi?
Kommentit (29)
Ai, minä vaihdoin vanhan pienemmän autoni siihen sinun katumaasturiisi ja pörööttelen nyt pitkin katumaastoa.
Omistanut ja käyttänyt tuulivoimalan osakkeita, joilla saa ostaa tuulivoimaa 2500kWh/v vuodesta 1999 lähtien. Loppu sähkö on sekin tuotettu uusiutuvilla energiamuodoilla, joihin on investoitu uutta rahaa, eikä niin, että on käytetty vanhaa, olemassaolevaa uusiutumatonta energiaa (mikä ei lisää puhtaan sähkön osuutta sähköntuotantokakkuun yhtään).
Pidän huoneenlämmön +25 asteessa ja lämmitän sitä lisää pitämällä uunia +275 asteessa vuorokauden ympäri. Kuuma on, mutta ikkunat on auki 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Pidän huoneenlämmön +25 asteessa ja lämmitän sitä lisää pitämällä uunia +275 asteessa vuorokauden ympäri. Kuuma on, mutta ikkunat on auki 24/7.
Mulla on hiki nytkin !!
Zinc
Kävin tänään yli 10 litraa/100 km kuluttavalla katumaasturillani ostamassa muutaman kilon pihvilihaa, ulkomaisia juustoja ja Australiasta maahantuodun viinipullon.
Poltin kaikki vanhat styrox ja muovijätteet takapihalla.
Kuljen julkisilla ja lajitttelen roskat. En osta enää niin paljon muovipakattuja tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Hankin koronan ja kuolen 🌞
Muuten hyvä ja kiva, mut ei siihen taida kuolla sen helpommin kuin tavis-influenssaan esim?
Köyhyys. Se on itsemurhan jälkeen paras ilmastoteko.
Se etten lähde tuohon ilmastoöyhötykseen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
En käytä lentokonetta.
Ei ole ilmastoteko, että ei tee jotain.
Eri juttu jos olisit lentänyt vuodessa 5 kertaa, ja sitten lopettanut.
Vierailija kirjoitti:
Kuljen julkisilla ja lajitttelen roskat. En osta enää niin paljon muovipakattuja tuotteita.
Ei ole ilmastoteko.
Eri juttu, jos olisit myynyt autosi ja alkanut kulkemaan julkisilla.
En hanki kuin yhden lapsen, olen 90% vegaanisella ruokavaliolla (välillä syön suklaata tms mutten syö ikinä lihaa), suosin julkisia, kierrätän kaiken muovista pahviin, ostan vaatteeni vain käytettynä, olen WWF kummi, koitan ajaa taloudellisesti (auton lämmitys ja kaasu pois ennen risteystä nii aikaisin ettei tarvitse jarruttaa yhtään), suosin suomalaisia tuotteita ja pidän huoneenlämmön alhaisena.
Vierailija kirjoitti:
En käytä lentokonetta.
Ei ole ilmastoteko.
Tiedät varmaan miksi.
Vierailija kirjoitti:
En hanki kuin yhden lapsen, olen 90% vegaanisella ruokavaliolla (välillä syön suklaata tms mutten syö ikinä lihaa), suosin julkisia, kierrätän kaiken muovista pahviin, ostan vaatteeni vain käytettynä, olen WWF kummi, koitan ajaa taloudellisesti (auton lämmitys ja kaasu pois ennen risteystä nii aikaisin ettei tarvitse jarruttaa yhtään), suosin suomalaisia tuotteita ja pidän huoneenlämmön alhaisena.
Huh, onpa rankkaa elämää.
Niitä on niin paljon, että en ala luettelemaan.