Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään herkkää ja temperamenttista ihmistä?

Vierailija
05.03.2020 |

Kun sanotaan ettei voi olla noita luonteenpiirteitä yhtäaikaa. No minullapas on ja elämä on aika... no mielenkiintoista. 243

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös :)

Vierailija
2/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tai missä on sanottu noin? Itsekin olen, luulisi ennemminkin noiden luonteenpiirteiden korreloivan keskenään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä. Kuvailisin itseäni ujoksi ja hitaasti lämpeäväksi. Herkkä olen ollut aina.

Mutta sitten voin olla myös todella temperamenttinen.

Vierailija
4/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kuinni?

Vierailija
5/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen jo yli 30v ja olen ollut erittäin herkkä ja temperamenttinen ihan pienestä pitäen, ihmissuhteet aina olleet vaikeita...

Vierailija
6/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, minä. Kuvailisin itseäni ujoksi ja hitaasti lämpeäväksi. Herkkä olen ollut aina.

Mutta sitten voin olla myös todella temperamenttinen.

Kuulostat ihan minulta. Temperamenttinen puoleni voi tulla yllätyksenä, monikaan tuskin osaisi minusta sellaista arvata, ennen kuin lähemmin tutustuu.

Vierailija
7/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olette temperamenttisia? Riitelettekö äänekkäästi vai? Itse koen myös olevani herkkä ja temperamenttinen, mutta en ole kauhean räiskyvä kuitenkaan.

Vierailija
8/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla olette temperamenttisia? Riitelettekö äänekkäästi vai? Itse koen myös olevani herkkä ja temperamenttinen, mutta en ole kauhean räiskyvä kuitenkaan.

Muuten olen vahva persoona, minulla on joskus jyrkkiä mielipiteitä ja saatan suuttua melko pienestä. Mielialani myös tuntuvat ailahtelevan herkästi.

Vierailija
9/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kai joskus on temperamenttinen. Tässä etsitään heitä joilla se on voimakas piirre. Minä olen yliherkkä. On sanottu myös temperamenttiseksi. Mutta en läheskään aina ole. Enemmänkin ääripäästä toiseen menevä.

Ja joo, ihmissuhteet ei onnistu.

Vierailija
10/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen herkkä ja temperamenttinen. Vaikeaa on molempien piirteiden kanssa.

Vierailija
11/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen molempia. Ärsyynnyn yllättävän helposti vaikka olen herkkä.

Vierailija
12/14 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan itseeni helposti ja melkein purskahdin itkemään ja samalla haluaisi lyödä nyrkkiä pöytään. Joo hankala yhdistelmä 😀

Vierailija
13/14 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin jätetyksi luultavasti suurelta osin paskan luonteeni takia. Kun oon ujo ja kiltti, mutta myös temperamenttinen äksy. Se yhdistelmä ei varsinaisesti oo miesten suosiossa, siihen vielä bonuksena ylianalysointia ja vakavuutta. Hauska, iloinen ja sosiaalinen oon vain vahingossa :D

Vierailija
14/14 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kutsutaan uniikeiksi lumihiutaleiksi nykypäivänä

Zinc

Herkkiä kaikesta loukkaantujia. JA niitä alkaa olemaan politiikasta lähtien joka paikassa. Se tuntus olevan trendikästä. MEtoo MEttoo!!

Zinc