Kuka julkkis ei ole mielestäsi oikea julkkis?
Minusta wannabe homot, Tuure ja Nico eivät ole oikeita julkkiksia.
Nevahööd IRL.
Kommentit (12)
Raimo Jääskeläinen, Mösjöö Mosse, oli kunnon julkkis.
Mulle ainoita julkkiksia on sellaset jotka tunnetaan ympäri maailmaa. Lähinnä amerikkalaiset ja britit. Suomalaisista saattaisin vaivautua vilkasemaan perään ainoastaa Räikköstä rouvineen. Lähinnä siks että näkis miltä se Minttu oikeasti näyttää.
BB-talon asukit, Temppari-saarelaiset ja vähemmän tunnetut bloggaajat yms. ei ole mun mielestä julkkiksia.
Oikea julkkis on sellainen yleisesti tunnettu ihminen.
Suomessa Niko Saarista pidetään julkkiksena mutta huudettiin kilpaa ettei kukaan ole koskaan kuullutkaan Kobe Bryantista joten tämä ei ole oikeasti kuuluisa😂
Lottoarvonnan viralliset tuomarit.
Monet ns. pimppiartistit, kuten se joku torttu ja mitä niitä nyt onkaan.
Nyt kun kaikki vanhat homot on käräjillä niin Tuure Boelius on virallinen valtiohomo.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainoita julkkiksia on sellaset jotka tunnetaan ympäri maailmaa. Lähinnä amerikkalaiset ja britit. Suomalaisista saattaisin vaivautua vilkasemaan perään ainoastaa Räikköstä rouvineen. Lähinnä siks että näkis miltä se Minttu oikeasti näyttää.
No sulla on varsin suppea määritelmä julkkiksista. Sun mielestä esim. tennistähti Roger Federer ei ole julkkis, eikä formulakuski Fernando Alonso, ei liioin näyttelijä Alexander Skarsgård. Suomalaisista ei yksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sulla on varsin suppea määritelmä julkkiksista. Sun mielestä esim. tennistähti Roger Federer ei ole julkkis, eikä formulakuski Fernando Alonso, ei liioin näyttelijä Alexander Skarsgård. Suomalaisista ei yksikään.
Paino sanalla *LÄHINNÄ!
Niilo Tarvajärvi, Lenita, Hannu Taanila ja Kauko Saarentaus ovat oikeita julkkiksia.
Ja Jörn Donner!