Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka julkkis ei ole mielestäsi oikea julkkis?

Vierailija
05.03.2020 |

Minusta wannabe homot, Tuure ja Nico eivät ole oikeita julkkiksia.
Nevahööd IRL.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilo Tarvajärvi, Lenita, Hannu Taanila ja Kauko Saarentaus ovat oikeita julkkiksia.

Ja Jörn Donner!

Vierailija
2/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raimo Jääskeläinen, Mösjöö Mosse, oli kunnon julkkis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainoita julkkiksia on sellaset jotka tunnetaan ympäri maailmaa. Lähinnä amerikkalaiset ja britit. Suomalaisista saattaisin vaivautua vilkasemaan perään ainoastaa Räikköstä rouvineen. Lähinnä siks että näkis miltä se Minttu oikeasti näyttää.

Vierailija
4/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-talon asukit, Temppari-saarelaiset ja vähemmän tunnetut bloggaajat yms. ei ole mun mielestä julkkiksia.

Oikea julkkis on sellainen yleisesti tunnettu ihminen.

Vierailija
5/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa Niko Saarista pidetään julkkiksena mutta huudettiin kilpaa ettei kukaan ole koskaan kuullutkaan Kobe Bryantista joten tämä ei ole oikeasti kuuluisa😂

Vierailija
6/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo Kaulanen

Vierailija
7/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottoarvonnan viralliset tuomarit.

Vierailija
8/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huanitarusakko.

Vierailija
9/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ns. pimppiartistit, kuten se joku torttu ja mitä niitä nyt onkaan.

Vierailija
10/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kaikki vanhat homot on käräjillä niin Tuure Boelius on virallinen valtiohomo.

Vierailija
11/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainoita julkkiksia on sellaset jotka tunnetaan ympäri maailmaa. Lähinnä amerikkalaiset ja britit. Suomalaisista saattaisin vaivautua vilkasemaan perään ainoastaa Räikköstä rouvineen. Lähinnä siks että näkis miltä se Minttu oikeasti näyttää.

No sulla on varsin suppea määritelmä julkkiksista. Sun mielestä esim. tennistähti Roger Federer ei ole julkkis, eikä formulakuski Fernando Alonso, ei liioin näyttelijä Alexander Skarsgård. Suomalaisista ei yksikään.

Vierailija
12/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sulla on varsin suppea määritelmä julkkiksista. Sun mielestä esim. tennistähti Roger Federer ei ole julkkis, eikä formulakuski Fernando Alonso, ei liioin näyttelijä Alexander Skarsgård. Suomalaisista ei yksikään.

Paino sanalla *LÄHINNÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan