Katsoin tätä kuvaa Klara Kivilahdesta ja järkytyin että hän on minua 2 vuotta nuorempi.
Siis joo, kyllä minustakin saa huonoja kuvia, mutta huh..
https://www.is.fi/viihde/art-2000006429327.html
Ihmisellä on kuitenkin rahaa ja keinoja korjata naamaa ,mulla on Nivean rasva joka käy kaikkeen..
Kommentit (66)
Aapee ei olekaan seurapiirikaunotar vaan tavallinen naapurintyttö.
Joo samaa katsoin, liekö tahallaan valittu noin huono kuva hänestä?
Niinhän sitä kaikki luulee itse, ettei ajan hammas olisi purrut omaan nassuun. Muut näyttää aina vanhentuneen enemmän. :D
Vierailija kirjoitti:
Klara ei ole kurttuinen, ryppyinen tai veltostunut naamastaan. Hän on voimakaspiirteinen eikä ole koskaan näyttänyt nuorella tytöltä. On sitä kasvotyyppiä, joka nuorenee vanhetessaan eli 80 v on nuoremman näköinen kuin joku nykyinen babyface.
Mitä helee sä selität :DDDDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä kaikki luulee itse, ettei ajan hammas olisi purrut omaan nassuun. Muut näyttää aina vanhentuneen enemmän. :D
Itse ainakin mietin kuvaa katsoessa, että noinko vanhalta sitten itsekin näytän. Ja luulin, kyllä ensin että seurustelee itseään huomattavasti nuoremman miehen kanssa ( jos nyt edes siis seurustelevat)
M kirjoitti:
Jep. Ja aina luullaan alle 40- vuotiaaksi.
AP
Seurapiirikaunotar! Huutonaurua!!! XD
Vierailija kirjoitti:
On purrut. En kuvittele näyttäväni samalta kuin 20v synttäreilläni.
Silti tätä mieltä. AP.
Kuvissa on huono valo. Kuvaaja olisi voinut käyttää salamaa, niinkuin normaalisti käytetään ihmistä kuvatessa lehteen. Silmät näyttävät ihan kuolleilta, kun ei ole valoa silmissä.
Kuvankäsittelijä olisi voinut hiukan lisätä valoa kasvoihin.
Valo tulee ylhäältä paljastaen silmäpussit. Ei todellakaan kaunotar, ilkeän äitipuolen näköinen kääkkä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvissa on huono valo. Kuvaaja olisi voinut käyttää salamaa, niinkuin normaalisti käytetään ihmistä kuvatessa lehteen. Silmät näyttävät ihan kuolleilta, kun ei ole valoa silmissä.
Kuvankäsittelijä olisi voinut hiukan lisätä valoa kasvoihin.
On tuossa käytettykin salamaa. Heijastettuna jää ikävät varjot leuan ja silmien alle.
Vierailija kirjoitti:
Valo tulee ylhäältä paljastaen silmäpussit. Ei todellakaan kaunotar, ilkeän äitipuolen näköinen kääkkä.
Kaikista saa ruman rumalla valolla. Ja toisinpäin. Ei ole mikään kääkkä, ihan ikäisensä näköinen nainen.
Jokaisesta saa huonon kuvan, jos niin halutaan. Tosin tässä tapauksessa henkilö on hyvin voimakaspiirteinen ja monen mielestä ruma.
Kivilahdet ovat aina olleet kolhon näköisiä tätejä. Mua on aina naurattanut kun heitä on tituleerattu seurapiirikaunottariksi :D
Ihan ikäisenä näkönen vanha, naiseuden parhaimmat päivät nähnyt nainen.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Jep. Ja aina luullaan alle 40- vuotiaaksi.
AP
Kohteliaisuuksia, kohteliaisuuksia.
Muista kuitenkin ap että ruma ja ilkeä luonne tekee sinusta epäviehättävän riippumatta siitä kuinka kaunis olet ulkoisesti.
Kirkkaan halogeenin alla tulee lähes kaikista huonoja kuvia. Mustat silmänaluset ja silmäpussit ylikorostuvat. Kuvaaja olisi voinut katsoa vähän paremman valonlähteen, ellei sitten olla tarkoituksella haluttu ottaa huonoa kuvaa.
Klara ei ole kurttuinen, ryppyinen tai veltostunut naamastaan. Hän on voimakaspiirteinen eikä ole koskaan näyttänyt nuorella tytöltä. On sitä kasvotyyppiä, joka nuorenee vanhetessaan eli 80 v on nuoremman näköinen kuin joku nykyinen babyface.