Katsoin tätä kuvaa Klara Kivilahdesta ja järkytyin että hän on minua 2 vuotta nuorempi.
Siis joo, kyllä minustakin saa huonoja kuvia, mutta huh..
https://www.is.fi/viihde/art-2000006429327.html
Ihmisellä on kuitenkin rahaa ja keinoja korjata naamaa ,mulla on Nivean rasva joka käy kaikkeen..
Kommentit (66)
Huomaan että Suomen älymystö taas paikalla keskustelemassa tärkeistä, älyllisesti stimuloivista aiheista.
Sehän on hyvin nuorekas kuuskymppinen. Olettekin kateellisia!
Vierailija kirjoitti:
Huomaan että Suomen älymystö taas paikalla keskustelemassa tärkeistä, älyllisesti stimuloivista aiheista.
Mitä muuta oikein odotat tältä palstalta? Oletko uusi täällä?
Näytin äsken miehelleni tuota kuvaa. Kysyi, että mikä vanha kotka tuo mummo on. Olemme kuitenkin 60-vuotiaita nuoria. :D
Huono kuva, kieltämättä.
Tuo ukko näyttää ainakin 60-vuotiaalta.
pesee ulkonäöllään helposti 98% kaikenikäisistä naisista
Isä ja ystävä kuolleet vuoden sisään. Osaisitteko sanoa ihmisestä mitään mukavaa jos oikein yrittäisitte? Onko hänen ulkonäkönsä jostain syystä jotain, mitä PITÄÄ kommentoida, ja jos on niin miksi? Mitä väliä sillä on?
Vierailija kirjoitti:
Näytin äsken miehelleni tuota kuvaa. Kysyi, että mikä vanha kotka tuo mummo on. Olemme kuitenkin 60-vuotiaita nuoria. :D
Huono kuva, kieltämättä.
Oi että. Onpa hauskaa. Eikä vain hauskaa, vaan myös ihanan empaattista ja intellektuellia. Kyllä teista huomaa ihan kilometrien päähän, miten poikkeuksellisen hienoja ihmisiä te olette.
Anteeks googlasin ton Karinan, aika miehekäs on...
Enbuske on ainakin omassa kuvassaan ihan saaneen näköinen.
Tuon kuvia oli usein naistenlehdissä 20 vuotta sitten, ja muistan että ihmettelin sillon että miten muka voi olla niin nuori, näytti yli 5kymppiseltä kasvoiltaan sillon.
Lisäksi tyylikin oli tätimäinen.
Kaipa kasvojen malli jotenkin vanhentaa, se luusto. Pitkä naama ja isot silmät.
Klara on aina ollut ikäistään vanhemman näköinen.
Mutta nyt on ihan ikäänsä näköinen linkin kuvassa.
Nuorena oli vielä vanhemman näköinen.
52
Eikös tämä Klara tapellut jonkun toisen ”kaunottaren” kanssa jossain yökerhossa joskus?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Aapee ei olekaan seurapiirikaunotar vaan tavallinen naapurintyttö.
Jep. Ja aina luullaan alle 40- vuotiaaksi.
AP
Kohteliaisuuksia, kohteliaisuuksia.
Miksi noin luulet, mitä niistä kukaan hyötyisi?
Näyttäkää minulle onnistunut kuva Kivilahdesta
Saman lajin edustaja kuin Uma Thurman. Sellanen isosilmänen "kohlon" oloinen pitkä kapea nainen. En tiedä mitä kohlo tarkottaa, mutta en osaa kuvailla paremmin.
Vähän "kolkot" kasvot.
Persoonallisen näköinen
Toivon kyllä että näillä olisi Enbusken kanssa suhde. Enbuske kaipaa selvästi rinnalleen jykevän ja jylhän naisen, joka pitää hänelle vähän jöötä. Ei niistä nuorista naisista ja misseistä ole käsittelemään Enbuskea, johan viime aikojen sekoilut ovat sen osoittaneet.
Musta ei myöskään värinä sovi kaikille - olisiko kevät tai syksy-tyyppiä? Vaikea sanoa, osaako joku arvioida paremmin? Itseäni kuvailtiin joskus lämpimäksi syksyksi, itse pidän itseäni aika neutraalina, ehkä YouTuben erään vloggaajan mukaan sellaisen tyypillisen ristiverisen (mitä suomalaisissa on paljon) näköisenä eli iho on vaaleahko ja hiuksissa ja silmissä on murrettuja vaaleahkoja sävyjä. Musta taitaa sopia lähinnä talvi-tyypille. Klara Kivilahti näyttäisi ihan toiselta esim. lämpimässä keltaisessa tai poltetussa oranssissa ellei sitten jossain vihreässä. Mietin jopa laivastonsinistä. Pitänee googlata tämä nainen, että voi vertailla. Hullu tekstinsyöttö meinasi lisätä "turvoksissa", mutta se ei taida kaunistaa ketään 🤣
Kertokaa oonko ihan pihalla, itse meinasin opiskella stylistiksi ja alkaa toiminimellä tekemään arviointeja kun olen kiinnostunut ulkonäköasioista ja pukeutumisesta. Tosin jos KK haluaa näyttää tietynlaiselta niin se on hänen tyylinsä missä viihtyy ja minusta hän on noin tyylikäs ja jopa herttainen kun hymyilee.
Musta tuo ei edes näytä erityisen pahalta. Silmänaluset ovat aika karut kun epäimarteleva valo osuu kasvoihin suoraan ylhäältäpäin ja korostaa niitä entisestään.
Sitäpaitsi nämä "seurapiirikaunottaret" eivät ikinä ole edes olleet mitään kaunottaria. Kuka tuon termin on edes keksinyt- Rita Tainola? Mua naurattaa tämä Kivilahden kolmikon tituleeraaminen "seurapiirikaunottariksi", koska Suomessa kenenkään muuhun ei seurapiiri -termillä viitata. Onko koko Suomen "seurapiirit" yhtä kuin Kivilahden naiset ja millä perusteella? Sen ylihinnoitellun vaateputiikin? :D