Olen ihastunut huonoon mieheen.
Kommentit (53)
Kyllä tuollaisesta saa virtaa ja inspiraatiota mukavasti. Tuollaisella aivokemiakoktaililla kantaa pitkälle. Siinä vain on pelottavasti toisen varassa.
Lukekaa sellainen kirja kuin O:n Tarina.
Itkuksi nuo hommat muuttuu mut oota siihen asti jos oot itsetuhoinen
Ap on kohdannut kunnon miesenergiaa, joka on vapauttanut tämän naisenergiat valloilleen. Näin runollisesti ilmaistuna.
”Pikkusen väkivaltainen”
Ootsä hullu??
Lopeta ennenku saat turpaas
Ehkä näiden juttujen ei kuulukaan kestää, muuten kai sitä kuolisi tähän ylienergiseen oloon.
Valitettavasti olen vahingossa myös lapsellisesti kuvitellut tästä jotakin pidempiaikaista, vaikka tiedän ettei mitään hyvää ja kaunista ole tiedossa.
Ap
Anna mennä vaan. Olet kohdannut miehen.
Mulla on menossa irtaantuminen tuommoisesta miehestä. Suhde alkoi saada hänen sikailujensa takia ahdistavia piirteitä ja omat arvot alkoi lopulta ottamaan vallan himolta; muutaman miehen poikien illan jälkeen itkin kotona ja en enää saanut orgasmia hänen kanssaan vaikka kuinka kaipaan ja himoitsen niin ymmärsin, että seksi on enää yksipuoleista ja seksi monesti päätyi mun kyyneliin. Vihelsin reilun puolen vuoden jälkeen pelin poikki, vaikka välitän tyypistä ja himoitsen häntä niin parempi näin. Ymmärsin etten voi luottaa häneen ja luottamus on minulle psykofyysisesti suurempi arvo kun kuuma himo. Ajattelin että täytyy alkaa tutkimaan omaa seksuaalisuutta jotenkin muuten, ettei se syty vain välinpitämättömien renttujen kohtelussa ja täytyy jutella tulevien kumppanikandien kanssa avoimesti seksistä ja omista haluista.
Pidä vapaa suhde, huono mies ilman mitään sitoutumista on ok, mutta älä ota häntä elätiksi.
Oletko varma, että mies antaisi sinun lopettaa suhdetta? Pelkään pahoin, että jos jatkat tuota tapailua, olet pian iltapäivälehtien surullisissa otsikoissa.
Olen ollut suhteessa, joka lähti väärin liikkeelle. Siinä oli jotain samaa kuin ap:lla. Tiesin, että ei ole hyvä mies kyseessä. Sitten aloin elättelemään toivoa voisiko siitä tullakin jotain. Mä vedin sen jutun katkeraan loppuun, jossa oli pakko myöntää kaikki tosiasiat. Juttu ei onneksi kestänyt kuin joitakin kuukausia ja en missään vaiheessa tosissani haaveillut tulevaisuudesta hänen kanssaan. Näin jälkikäteen ihmettelen edelleen omaa toimintaa, vastenmielinen tyyppi sisimmältään. Olen aina ihastunut vain kunnollisiin miehiin aiemmin ja sen jälkeen. Oliko se joku täysin itselle vieraan ihmisen pelko, jännitys ja himo, jotka saivat oudon koukun aikaan.