Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatko kuvia kodistasi sosiaaliseen mediaan?

Vierailija
05.03.2020 |

Minä en ole koskaan laittanut enkä ymmärtänyt tuota. Juu, saatan nyt olla tosi tyhmä ja yksinkertainen ihminen joidenkin mielestä, mutta en tajua kun monet kaverit laittavat kuvia uudesta kodistaan Facebookiin. Mun mielestä saavat tulla ihan itse katsomaan, jos niin hirveästi kiinnostaa. Niin, entä muut?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole laittanut minäkään vaikka monta kertaa on tullut muutettua. Ei mun kotini niin erikoinen ole.

Vierailija
2/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain yksi asia, josta laitan kuvia. Eikä kaikki pääse käymään vierailulla, kun asutaan eri puolilla maailmaa. Saahan sitä nyt iloinen ja ylpeäkin olla kodistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joitain kuvia kodistani blogissani. Facebookissa ei ole omalla seinälläni, mutta muutamasta ryhmästä löytyy.

Vierailija
4/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita. Suurimman osa kuvien julkaisijoiden sijainti löytyy kuvan metatiedoista.

Vierailija
5/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ruma koti varojen puutteiden takia. Olen yrittänyt kirppiksiä jne. mutta oikeasti matalalla budjetilla ei saa juuri mitään kaunista. Kaikki kauniit asiat maksavat käytettynäkin mansikoita.

Minulla on kyllä visio kodista salonkikelpoisena päässäni ja toteutan sitä kuukausi kerrallaan, mutta siihen menee pari kolme vuotta. Pahin paukku on tapetit, niitä ei saa kirpparilta vaan pitää maksaa täysi hinta. Niihin joudun säästämään pari kuukautta.

Vierailija
6/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuvia on monelta vuodelta, kotoa, mökiltä,  veneestä,  matkoilta, muista asunnoista. Sukujuhlista ja harrrastuksista, Ihan arkisiakin. Sukulaisia on muualla maailmassa.

Vierailija
7/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

home shame kirjoitti:

En, koska ruma koti varojen puutteiden takia. Olen yrittänyt kirppiksiä jne. mutta oikeasti matalalla budjetilla ei saa juuri mitään kaunista. Kaikki kauniit asiat maksavat käytettynäkin mansikoita.

Minulla on kyllä visio kodista salonkikelpoisena päässäni ja toteutan sitä kuukausi kerrallaan, mutta siihen menee pari kolme vuotta. Pahin paukku on tapetit, niitä ei saa kirpparilta vaan pitää maksaa täysi hinta. Niihin joudun säästämään pari kuukautta.

Vierailija
8/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

home shame kirjoitti:

Samat. Minulla on hyvä maku ja tiedän miten kodista saa edustuskelpoisen, mutta kun ei ole rahaa, pitää kitua ja katsella vielä vuosikausia lastulevyisiä korvike-pakkohuonekaluja.

Vierailija
9/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän kotiani eli en. Vaatisi 10-20k euroa että tästä saisi siistin.

Vierailija
10/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

home shame kirjoitti:

Samat. Minulla on hyvä maku ja tiedän miten kodista saa edustuskelpoisen, mutta kun ei ole rahaa, pitää kitua ja katsella vielä vuosikausia lastulevyisiä korvike-pakkohuonekaluja.

Itse olen saanut sisustettua oman kotini nätiksi vaikka ei ole ollut paljoa rahaa :)

Vierailija
11/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi ottaisin läävästäni kuvia. Ellen sitten vitsinä, mutta huumorintajuni ei taida olla niin älykäs, että osaisin tehdä sitä hauskalla tavalla.

Vierailija
12/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä häpeä kotiani, en vain tiedä mitä kuvat siitä tarjoaisivat kellekään. Kuvia kämpästäni ehkä saattaisin hävetäkin, koska joku saattaisi ajatella, että olen jotenkin tyhmä jos luulen muita kiinnostavan tylsät kotikuvani.

11

Vierailija
13/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskat

Vierailija
14/14 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta musta olisi kiva, jos somessa alkaisi lisääntyä arkisuus, kuvat tavallisista ja yleisistä asioista. Kiiltokuvamaisuuden ja kohokohtien korostamisen vastapainoksi.

11 ja 12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän