Nuoleeko mies pyllyäsi
Miten koette miehet naisen pepun nuolemisen? Suostutko siihen/ onko inhottavaa/ saatko itse siitä jotain nautintoa?
Kommentit (90)
Huh tätä kevättä. Karua herätä kivikovana ja nälkäisenä.
Eläimellinen himotus päällä. Sitten lukea tällaisia otsikoita.
Vastaus: ahnaasti
m45
Totta kai; sehän on ihanaa: eroottista, vähän tuhmaa, sopivasti alistavaa, ja neito tykkää valtavasti.
Toki täällä kyllä moni toitottaa, että perse on kakkaamista varten ym. omaperäistä. Älkää vain koskeko rintoihin, sillä ne ovat vain imetystä varten, älkääkä tarjotko sitä heppiä imettäväksi, sillä suu on syömistä varten.
Nykyään nuolee, aiemmin ehdottomasti ei. Taitaa olla tyytyväinen että suostuttelin.
Ei pyllyä eikä p**lua. Ei ole hänen juttunsa.
Hyi s**tana! 🤢 Onko tämä oikeasti yleistäkin? Vaikka en itseäni mitenkään erityisen pikkupipona pidä, pelkkä ajatuskin pyllyn nuolemisesta oksettaa, sekä oman että kumppanin. Ei tulisi mieleenkään. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Mun pebaa ei oo ikä nuoltu, enkä ole myös ikinä saanut suuseksiä, antanut olen. Ikää jo 38 :(
Kyllä naisten kuuluu saada, kielimiehenä on itsestäänselvyys antaa vähän (ja välillä todella paljon) summukkaa tytölle..
Perseennuolennassa on tärkeintä hellä ja huomaavainen käsittely. Ensi kertaa peräaukkonsa nuoltavaksi antava on arassa mielentilassa ja siksi on toimittava taiten ja rohkaisevasti. On muistettava kehua aina välillä hänen pyllyään ja reikäänsä.
lillukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pebaa ei oo ikä nuoltu, enkä ole myös ikinä saanut suuseksiä, antanut olen. Ikää jo 38 :(
Kyllä naisten kuuluu saada, kielimiehenä on itsestäänselvyys antaa vähän (ja välillä todella paljon) summukkaa tytölle..
Polyglotin tulee nuolla monia perseitä.
Rakastan nuolla pyllyä! Tänä vuonna tavoite nuolla 50 naisen pyllyä. Nyt ihan hyvässä vauhdissa reilu 20 nuoltua pyllyä kasassa. Kesällä niitä tulee aina tuplamäärä loppuvuoteen verrattuna, eli eiköhän tässä tavoitteeseen päästä! 😍
Aloittelevien kannattaa sivellä peräaukkonsa suklaalla,jotta maku olisi houkuttelevampi. Sitten siirtyä luonnolliseen hajuun ja makuun.