Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoleeko mies pyllyäsi

Vierailija
05.03.2020 |

Miten koette miehet naisen pepun nuolemisen? Suostutko siihen/ onko inhottavaa/ saatko itse siitä jotain nautintoa?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuhmaäijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pidän pepun nuolemisesta todella paljon ja nuolen itse mielelläni mieheni peppua

Niin harvinaista, että vaikea uskoa naiseksi.

Onko oikeesti harvinaista, miksi ihmeessä? Kyllä me molemmat haluamme nähdä toisen osapuolen nauttivan oman nautinnon lisäksi.

Olen tuon ensimmäisen lainauksen kirjoittaja

No ihan kauhean monia naisia ei kiinnosta erikoisemmin miellyttää miestä tai he kuulevat, että riittää, kun heittäytyy hetkeksi selälleen. Kun kaikesta on niin paljon vaivaa...

Vierailija
22/90 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuhmaäijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pidän pepun nuolemisesta todella paljon ja nuolen itse mielelläni mieheni peppua

Onko oikeesti harvinaista, miksi ihmeessä? Kyllä me molemmat haluamme nähdä toisen osapuolen nauttivan oman nautinnon lisäksi.

No ihan kauhean monia naisia ei kiinnosta erikoisemmin miellyttää miestä tai he kuulevat, että riittää, kun heittäytyy hetkeksi selälleen. Kun kaikesta on niin paljon vaivaa...

Kyllä melkoinen myös määrä tuntuu olevan niitä miehiä, jotka eivät halua nähdä naisen nautinnon eteen vaivaa. Tälläkin palstslla yksi fiksu kertoi tekevänsä kaiken työn, kun hän panee. Ei siis kuulemma tarvinnut tehdä yhtään mitään muuta.

Nykyinen rakastajani on ensimmäinen ja ainoa mies, joka näyttää nauttivansa mun nautinnosta ja osaa pitkittää omaa tulemistaan niin, että minä tulen yhden session aikana useasti.

Meidän seksiin kuuluu myös suuseksi puolin ja toisin. Hän saa nuolla mun peppua jos haluaa, siitä en hitmuisesti itse saa, mutta peppuseksistä nautin. Minä olen useammankin kerran nuollut hänen peppuaan. Hieron myös eturauhasta, runkkaan, nuolen kiveksiä. Teen melkein mitä vain saadakseni hänet nauttimaan. Ihan niin kuin hän tekee minulle.

Naknen 52 v ja eri kirjoittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuhmaäijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä melkoinen myös määrä tuntuu olevan niitä miehiä, jotka eivät halua nähdä naisen nautinnon eteen vaivaa. Tälläkin palstslla yksi fiksu kertoi tekevänsä kaiken työn, kun hän panee. Ei siis kuulemma tarvinnut tehdä yhtään mitään muuta.

Nykyinen rakastajani on ensimmäinen ja ainoa mies, joka näyttää nauttivansa mun nautinnosta ja osaa pitkittää omaa tulemistaan niin, että minä tulen yhden session aikana useasti.

Meidän seksiin kuuluu myös suuseksi puolin ja toisin. Hän saa nuolla mun peppua jos haluaa, siitä en hitmuisesti itse saa, mutta peppuseksistä nautin. Minä olen useammankin kerran nuollut hänen peppuaan. Hieron myös eturauhasta, runkkaan, nuolen kiveksiä. Teen melkein mitä vain saadakseni hänet nauttimaan. Ihan niin kuin hän tekee minulle.

Naknen 52 v ja eri kirjoittaja

Varmasti on miehiäkin moneen junaan ja osa jää asemallekin. En vaan ole miesten kanssa vehtaillut niin ei ole kokemusta.

Vierailija
24/90 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuolee ja tykkää siitä :) Se on meille semmonen extra-tuhmuus, joka ei kuulu säännöllisenä osana seksielämäämme, mutta on loistava lisämauste silloin tällöin.

Vierailija
25/90 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolee silloin tällöin sellaisena extra mausteena. Itsekin silloin tällöin nuolen häntä ja runkkaan samalla 😊 Mikäs sitä ihanaa, karvatonta pyllyreikää on nuollessa!

Vierailija
26/90 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi nuole.

Vierailija
27/90 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisi jos antaisin. Läpsäisin kun yritti pimpiltä siirtyä toisen reiän nuolentaan.

Vierailija
28/90 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolee silloin tällöin sellaisena extra mausteena. Itsekin silloin tällöin nuolen häntä ja runkkaan samalla 😊 Mikäs sitä ihanaa, karvatonta pyllyreikää on nuollessa!

Ihanan estoton nainen. Ollapa omakin vaimo tuollainen.

Vierailija
29/90 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaahan se on, kunhan on puhdas.

Vierailija
30/90 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai nuolen... ja nussin kielelläni vielä pyllyreikääkin.....

Vierailija
31/90 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

fingerporissa on henkilö jolla on omituiset taipumukset. ap on selvästi hänen hengenheimolaisiaan.

Vierailija
32/90 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä homma alkoi vuosia sitten kun vietimme peli-iltaa porukalla vanhemman pariskunnan kanssa. Olimme juoneet viiniä pariskunnan asunnolla Westendissä. Jossain kohtaa iltaa tämän pariskunnan rouva otti puheeksi pepun nuolennan. Luulimme tätä huonoksi vitsiksi, mutta kotvasen kuluttua ymmärsimme että hän oli tosissaan. Illan kuluessa ja viinin virratessa asia tuli taas esille. Lopulta tilanne oli se, että ko rouva oli mirri paljaana kontillaan ja miehensä demonstroi pepun nuolentaa. Mieheni oli selvästi myös kiinnostunut toimituksesta ja lopulta hänkin maistoi rouvan perää. Ennen illan päättymistä oma peppu sai saman käsittelyn koko kolmikolta. Sen illan jälkeen olin koukussa, vaikka en ollut koskaan edes ajatellut asiaa.

M36 N34

Vierailija
33/90 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt houkutella miestäni, mutta turhaan. Voisiko johtua runsaasta karvoituksesta? En ole uskaltanut hygienia syistä ajella pebakarvoja. Voisiko se olla turnoff?

Vierailija
34/90 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29 kirjoitti:

Olen yrittänyt houkutella miestäni, mutta turhaan. Voisiko johtua runsaasta karvoituksesta? En ole uskaltanut hygienia syistä ajella pebakarvoja. Voisiko se olla turnoff?

Hygieniasyistä et ole ajallut karvoja? Eiköhän peppu ole hygieenisempi ilman niitä karvoja??? On kivempi nuollakin...

Vierailija
35/90 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiihottavampi kun on kunnon karvoitus pyllyreijän ympärillä.

Puhdas pitää olla.

Vierailija
36/90 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli säpinää yhden nuoren miehen kanssa. Hän tykkäsi nuolla pyllyäni monesti aktin aikana. Hän myös nuoli paikkani puhtaaksi yhdynnän jälkeen. Oman ikäisieni kanssa en ole todellakaan tällaiseen törmännyt. Toista oli tämän 18v miehen alun kanssa. Onko yleistä?

N57

Vierailija
37/90 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni nuolee pimpan ja pyllyn kun tulen rakastajani luota. Yleensä minulla on siellä hänelle yhdet tai useammat lämpimät tuliaiset odottamassa.

Vierailija
38/90 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni vaatii aina tätä nuolentaa, mutta itse en siitä niin välittäisi. Olen kuitenkin tottunut pyllyn makuihin vuosien saatossa. Vaimo nauttii tuosta sen verran paljon, ettei tohdi kieltäytyä. Välillä pitää dildotella pimppaa nuolemisen kanssa samaan aikaan. Sellaista meillä.

Vierailija
39/90 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oikein pidä tästä kakkosen maistelusta, mutta mies on pakkomielteinen asian kanssa. On kuulemma ihanaa. Olen yrittänyt pitää heikompaa hygieniaa, jotta tämä vähenisi, mutta vaste on ollut päinvastainen. Vauhtii vaan kiihtyy, mitä likaisempi on. Ystävättäreni ovat kateellisia tästä ylellisyydestä, josta saan ”nauttia”.

N33

Vierailija
40/90 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin pyllyn nuolemisesta. Itse asiassa suhde ei etene sen pidemmälle, jos ei pylly maistu. Se on samalla dominointia ja viesti miehelle siitä, että minä määrään. Joskus vaadin suuseksiä mieheltäni, mutta hän ei saa mitään vastineeksi. Kun tyydytän itseni dildolla, mies Ei kelpaa kuin pyllyn nuolemiseen. Tällä näytän oman valtani. Mieskin on arjessa paljon tottelevaisempi, kun ei aina saa aina tyydytystä.

Parisuhde on aina toisen alistamista.

Maarit 53