Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään vanhempieni tuhlaavan omaisuuttaan ennen kuolemaansa

Vierailija
05.03.2020 |

Eli yhtäkkiä ovat alkaneet ostaa kalliita hoitoja ja tilata ruokaa kotiin. Että ottaa päähän tuollainen. Olen miettinyt, että hakisin vanhempani holhouksen alle. Lopetetaan teeskentely. Jokainen ikääntyneiden lapsi on ajatellut tulevaa perintöä ja mitä sillä tekisi. Niin minäkin. Nyt näen uhkakuvia tuon perinnön kuihtumisesta. Se on estettävä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat eivät ole sinun. Ne on sinun vasta vanhempiesi kuoltua, jos silloinkaan. Joten lakkaa himoitsemasta vanhempiesi rahoja ja ala tienata ja säästää itse.

Vierailija
2/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo perintö näpissä. Ei elänyt vanhempi vanhukseksi asti eikä kulunut rahaa hoivaan. Antaisin kyllä rahan pois, jos saisin lisää yhteisiä vuosikymmeniä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat eivät ole sinun. Ne on sinun vasta vanhempiesi kuoltua, jos silloinkaan. Joten lakkaa himoitsemasta vanhempiesi rahoja ja ala tienata ja säästää itse.

Et nyt ymmärtänyt pointtia ollenkaan. On estettävä se, että rahaa on jäljellä heidän kuoltuaan. Ei se, että ottaisin niitä pois ennen heidän kuolemaansa. 

ap

Vierailija
4/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaa itse omat rahasi. Vanhempani voivat elää yli satavuotiaiksi. Äläkä ole ahne.

Vierailija
5/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heillä on oikeus omaisuutensa käyttää, ennemmin kuin sinulla. Itse suorastaan kannustan omiani siihen

Vierailija
6/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä heillä on oikeus omaisuutensa käyttää, ennemmin kuin sinulla. Itse suorastaan kannustan omiani siihen

Hullu.

ap

Vierailija
7/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaatko sinä omaisuuttasi omille lapsille?

Vierailija
8/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt ymmärtänyt pointtia ollenkaan. On estettävä se, että rahaa EI OLISI jäljellä heidän kuoltuaan. Ei se, että ottaisin niitä pois ennen heidän kuolemaansa. 

ap

korjaus

ap

Vierailija
9/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaatko sinä omaisuuttasi omille lapsille?

En, mutta se on nyt ihan eri asia, koska olen hedelmäiässä.

ap

Vierailija
10/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hyvä. Kunhan eivät haali romua kuolinpesän raivaajien riesaksi.

Vierailija
11/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmäikä?

Vierailija
12/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi eivät sitten ole itse ansainneet rahojansa, vaan elävät sinun rahoillasi?

Vierailija
13/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullulla taas yksi perintö kiiluu silmissä, tais mennä edellinen sivusuun :D

Vierailija
14/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pienet on heillä menot. Aloitus on tietty provo, mutta kerronpa silti, että omilta vanhemmiltani katosi yli satatonnia ihan noin vaan. Joten sikäli sulla on pointtia siinä, että vähän katsii pitää silmällä maailman menoa.

Vierailija
15/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne siat ennen kuin ehtivät kuolla.

Vierailija
16/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN OIKEIN, ap.

Vierailija
17/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pienet on heillä menot. Aloitus on tietty provo, mutta kerronpa silti, että omilta vanhemmiltani katosi yli satatonnia ihan noin vaan. Joten sikäli sulla on pointtia siinä, että vähän katsii pitää silmällä maailman menoa.

Olitko kiittamaton lapsi? Ehka tuhlasivat tahallaan.

Vierailija
18/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just hyvä. Kunhan eivät haali romua kuolinpesän raivaajien riesaksi.

Olen samaa mieltä . Parempi käyttää se hyvin ruokaan viinaan ja iloiseen elämään ja nauttia vanhuus vuosista. Jokainen hommatkoon oman omaisuutensa.

Vierailija
19/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestaan kehoitan vanhempiania ja isovanhempaani käyttämään rahojaan mieluummin omaan hyvinvointiinsa, eikä säätele sitä jälkipolville. Naurettavaa että mummoni ostaa tarjouseineksiä kaupasta ja istuu kylmässä talossa vain säästääkseen rahansa johonkin tai joillekin. 

Vierailija
20/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempani ovat yli kasikymppisiä ja minä myöskin kannustan heitä panostamaan itseensä. Eivät vaan osaa kun ovat tottuneet elämään aina niukkaa elämää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä