Jari-Matti Latvala ja kohukaunotar Asal Bargh jatkoille
Uudessa Seiskassa vihjaillaan, että Jari-Matti ja Asal lähtivät yhdessä jatkoille...
https://www.findance.com/uutiset/43325/mita-kuvia-kurvikaunotar-asal-ba…
Kommentit (125)
JM taitaa olla tissimiehiä... :D ○○
Minun mielestäni Jari-Matti on silikoninaisensa ansainnut ja saa valita heidät ihan itse, kun kerran saldo riitää!
Tulee ainakin säpinää varikolle, jos JM tuon naisen kanssa siellä liikkuu. Maisku on ihan naapurintyttö, Asaliin verrattuna 😃.
No nyt on tissiä - mikäpä siinä sitten 😆😂
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella J-M:n nukkebordellin asiakkaaksi.
Tulisi ainakin halvemmaksi hankkia sellainen nukke ja jos sen pitää piilossa niin ei tee itsestään yhtä naurunalaisia kuin tuollaisten sometyrkkyjen kanssa "seurustellessaan".
"Aitoa rakkautta" löytyy niin kauan kuin lompakossa on katetta ja suhteesta saa riittävästi julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Osaako tuo leipoa pullaa tai pitää kotia siistinä? Miten käy lumityöt ja ruohonleikkuu? Osaako tiivistää ikkunat ja kytkeä vhs-laitteen jos tarvii? Ei tarvi silmissä äly loistaa jos taitaa perusasiat.
Ainakin johonkin uima-altaaseen menossa kännynsä kanssa, joten järki ei tunnu naisen päätä pahemmin pakottavan.
Tämänkin naisen voi kuvitella sen tyyppiseksi, että Latvalan luottokortti vinkuu.
Vierailija kirjoitti:
Miss Maaliskuu 2020 😂
Triggeröi Latvalan välittömästi 😂
Tympääntynyttransu kumipalloilla...
Vierailija kirjoitti:
No nyt on tissiä - mikäpä siinä sitten 😆😂
Mitäpä muutakaan voi unelmanaiseltaan toivoa 😂 Älykkyyttä, moraalia, arvoja...? So last season 😂
Mieheni joudun toteamaan, että onpa kuuma nainen. Jos saldo riittää, niin mikäs Latvalalla ollessa. Maisa taisi kyllä aika hyvin jo tyhjentää tilin, mutta mikäs siinä.
Melkeinhän tuo on kuin Soffi Belörffi. Potoksiakian on alahuulessa ihan riittävästi
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni Jari-Matti on silikoninaisensa ansainnut ja saa valita heidät ihan itse, kun kerran saldo riitää!
Painotus sanalla "ansainnut" 😂 Täytyy sanoa että nyt ymmärrän Latvalan elämänkäänteitä paremmin. Olen valaistunut 😂
Vierailija kirjoitti:
Mieheni joudun toteamaan, että onpa kuuma nainen. Jos saldo riittää, niin mikäs Latvalalla ollessa. Maisa taisi kyllä aika hyvin jo tyhjentää tilin, mutta mikäs siinä.
Jep, jep.. Samaan aikaan syljetään lompakkoloisten päälle ja toisaalta taas oltaisiin valmiita ottamaan sellainen heti kun vain oma tili sen sallii :D
Jari-Matin kiltin miehen imago kyllä musertuu näiden uutisten myötä täydellisesti.
Eikö sillä ole manageria tai ketään, joka puhaltaa pilliin, että ei näin...
Vierailija kirjoitti:
Jari-Matin kiltin miehen imago kyllä musertuu näiden uutisten myötä täydellisesti.
Eikö sillä ole manageria tai ketään, joka puhaltaa pilliin, että ei näin...
Vakavasti puhuen järkyttävä käänne, luulin että Latvala ois tullut järkiinsä kaikkien kohujen jälkeen.
Ojasta allikkoon...