Miten suhtaudut kun miehesi kehuu Instassa kymmenen vuotta nuoremman kaverisi salikuvaa ja treenattua vartaloa
Kommentit (41)
Ei olla kumpikaan instassa.
Oon itse normipainon alapäässä ja liikun ja pidän huolta itsestäni. Mies on 20 kiloa ylipainoinen. Jos alkaisi kehua instassa jotain parikymppistä typyä niin oudoksuisin kyllä. Ehkä suurin tunne olisi kuitenkin myötähäpeä.
Ja varmaan etsisin jonkun nuoren urheilijapojun jota hehkuttaisin julkisesti ihan että näen miehen reaktion, tulisi aika huudot niskaan.
Kysyisin häneltä että onkohan hän ihan kunnossa?
Mieheni ei ikipäivänä tekisi mitään tuollaista. Jos siis nyt yhtäkkiä alkaisi tulla moisia kommentteja niin ihmettelisin suuresti.
Jos tuollaiset kommentit tulisivat kovin yleisiksi niin erohan siinä tulisi ennen pitkää. En voisi katsella niin junttia ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei saisi mustasukkaista raivoraivaria. Ei tietenkään. Hehheh.
Ehkei sellaiset kommentoi tällaiseen ketjuun, koska tietävät, mitä siitä seuraa.
Ja on helppoa ajatella itsestään positiivisesti, että MINÄ EN AINAKAAN SUUTTUISI... Kunnes joutuu siihen tilanteeseen ja huomaakin, ettei aina kykenekään olemaan niin rationaalinen.
Hassua, että "rationaalinen suhtautuminen" on sinusta sitä, ettei suuttuisi. Minusta se, että pitäisi tuollaista käytöstä ookoona, osoittaisi, ettei joko arvosta itseään tai tätä miestään. Siis tuollainen touhuhan olisi todella junttia ja epäkunnioittavaa puolisoa kohtaan.
Rationaalista olisi esim kylmänviileästi todeta, ettei suhteella ei ole jatkoa, koska olet juntti, etkä arvosta minua, hei hei. Harva kuitenkaan kykenee ihan näin rationaaliseen johtopäätökseen.
Ihastelisin miehen kanssa yhdessä ja sitten etsisin meille 10 v miestä nuoremman salikundin seuraavaksi yhdessä bongattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin häneltä että onkohan hän ihan kunnossa?
Mieheni ei ikipäivänä tekisi mitään tuollaista. Jos siis nyt yhtäkkiä alkaisi tulla moisia kommentteja niin ihmettelisin suuresti.
Jos tuollaiset kommentit tulisivat kovin yleisiksi niin erohan siinä tulisi ennen pitkää. En voisi katsella niin junttia ihmistä.
Ero kun kommentoi instassa naisten kuvia :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ole instagramissa. Mutta mä en lähtökohtaisesti menisi yhteen sen miestyypin kanssa, joka harrastaa toisten ihmisten ulkonäön kommentoimista. Mun mielestä se on mautonta käytöstä. En harrasta itsekään tuollaista.
Samoin. Mieheni ei koskaan olisi instassa, enkä ole siellä itsekään.
Mieheni kehuu vain minua, monta kertaa päivässä.
t. 18 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei saisi mustasukkaista raivoraivaria. Ei tietenkään. Hehheh.
AV mammat on fiksuja!
riippuu iästä. Jos olisin 24 ja kaveri 14, vaihtaisin kundin suomalaiseen.
Ensinnäkin mieheni ei ole instassa, kuten en minäkään. Toiseksi, kukaan kavereistani ei julkaise missään kroppakuviaan.
Hassua tuo ”olla” -sanan käyttö kun puhutaan nettisivuista. Ei siellä olla, sitä katsotaan. Tästäkin huomaa kuinka pihalla reaalielämästä jotkut ihmiset on.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin mieheni ei ole instassa, kuten en minäkään. Toiseksi, kukaan kavereistani ei julkaise missään kroppakuviaan.
Hassua tuo ”olla” -sanan käyttö kun puhutaan nettisivuista. Ei siellä olla, sitä katsotaan. Tästäkin huomaa kuinka pihalla reaalielämästä jotkut ihmiset on.
Itse olet aivan pihalla realielämästä jos kuvittelet tällaisen tekaistun nyanssin loukkaavan tai vähäntävän jo sanotun arvoa.
En näe asiassa mitään pahaa. Kropan saaminen kovaan kuntoon vaatii paljon duunia, jonka jokainen kovaa treenaava tietää. Sen takia kaverin kunnon kehuminen (oli ikä/sukupuoli) on toisen kovan työn arvostamista, ei mitään kuolaamista. Tätä ei läski...t koskaan tajua.
Vierailija kirjoitti:
En näe asiassa mitään pahaa. Kropan saaminen kovaan kuntoon vaatii paljon duunia, jonka jokainen kovaa treenaava tietää. Sen takia kaverin kunnon kehuminen (oli ikä/sukupuoli) on toisen kovan työn arvostamista, ei mitään kuolaamista. Tätä ei läski...t koskaan tajua.
Tää on niin totta. Ihastelen itsekin kovassa kunnossa olevien naisten kuvia kun tiedän mikä työ sen eteen on tehty. Siinä ei ole mitään kuolaamista vaan ihan vain toisten arvostamista. Sallisin totta kai miehellekin.
Mulla on aikuinen mies. Eikä sillä ole instaa eikä mielenkiintoa ihmisiin. Just hyvä. <3
Ohis, kävin googlaamassa tuon mainitun Ida Jeminan kuvia ja täytyy kyllä sanoa että on kauneuskäsitys mennyt omituiseksi. Mutta jos jotain noin överiä kehuu niin ei siitä enää oikein voi edes suuttua.
En ole varma, mitä kysyjä tarkoittaa. Jos yhdessä selailemme instaani ja hän huomauttaa kaverini salikuvasta, että hänellä on hyvä kroppa, minä sanon, että "juu, niin on". Jos taas mieheni kommentoisi instassa jonkin kaverini kuvaa kehuen hänen vartaloaan, pitäisin omituisena ja todennäköisesti suuttuisin, koska hän ei seuraa yhtäkään kaveriani siellä eikä muutenkaan koskaan kommentoi kenenkään kuvia.
Öööh no jokainen treeenattu kroppa ei oo mun mielestä mitenkää automaattisesti hyvä. :D vaan just se millanen rakenne on, on se lähtökohta jota treenillä voi vaan jonkin verran muokata. esim mun mielestä levee selkä ja kapee takapuoli ja paksu vyötärö ja kädet ei oo se joka tekee automaattisesti naisen kropasta hyvän....... :D
et riippuu varmaan millanen se ihminen ois ja siis 30 v voi olla paljon ns paremmassa kunnossa ku 20 v. yleensä 30 v on lihaksikkaampi.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se tietysti näinkin, mutta ei tämä nyt kovin pitkälle vielä vie. Vaatiihan moni muukin asia paljon työtä, eikä niitä silti tule sen kummemmin kehuttua. Miksi nimenomaan salitreeniä pitäisi kehua, mutta esimerkiksi rakennetun tai remontoidun talon tai hyvin hoidetun puutarhan kuva ei herätä välttämättä mitään reaktiota.
Se kannustaisi minua käymään itsekin salilla.
Onneksi yksikään nainen ei kehu tai hauku kenekään tutun tai julkkiksen vartaloa....