Miten suhtaudut kun miehesi kehuu Instassa kymmenen vuotta nuoremman kaverisi salikuvaa ja treenattua vartaloa
Kommentit (41)
En mitenkään, ei jaksa kiinnostaa. Tai ehkä se riippuisi siitä, miten kehuisi, mutten voi kuvitella mieheni kommentoivan mitään tyyliin "Ootpa pantava" tms., ja se nyt olisi se mikä häiritsisi. Vaikka siis varmasti ajatteleekin niin. Ei vaan tarvitse tuollaisia ajatuksia julkistaa :D
Varmuudella ei kehuisi. Tuohan on todella tungettelevaa käytöstä.
Mun mies ei ole instagramissa. Mutta mä en lähtökohtaisesti menisi yhteen sen miestyypin kanssa, joka harrastaa toisten ihmisten ulkonäön kommentoimista. Mun mielestä se on mautonta käytöstä. En harrasta itsekään tuollaista.
No, onhan treenattu kroppa yleensä kaunis. Oli sitten mies tai nainen 😉
Eipä kuulu hänen tapoihinsa, koska mieheni ei ole juntti. Ei siis tarvitse suhtautua mitenkään.
Kehuisin varmaan siinä mukana. En minä ala kauneuskilpailuun itseäni kymmenen vuotta nuorempien kanssa. Varma häviö.
Vaikea kuvitella että se edes kommentoisi mitään, saati sitten kehuisi...
Mutta jos näin kävisi, niin ihmettelisin kovasti. En sanoisi mitään, ellei kehujen sisältö olisi jotenkin kummallinen tai seksuaalissävytteinen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kuulu hänen tapoihinsa, koska mieheni ei ole juntti. Ei siis tarvitse suhtautua mitenkään.
Kysymys oli hypoteettinen, jos tapahtuisi
Jos ja kun mies katselee nuorten naisten kuvia niin älyää pitää asian omana tietonaan. Ja toki varmaan pitää monia nuoria naisia kauniina ja seksikkäänä mutta hänellä ei ole tarveta julistaa sitä minulle tai muille.
Kukaan nainen ei saisi mustasukkaista raivoraivaria. Ei tietenkään. Hehheh.
No ehkä kaverin kommentointi on mautonta, mutta noin muuten ei haittaa. Tekisi sen kuitenkin kohteliaasti. Treenaan itsekin salilla ja seuraan siksi 10 vuotta nuorempien, ja treenattujen naisten tilejä. Näytän välillä miehelle, että katso miten upea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys oli hypoteettinen, jos tapahtuisi
Jos kysymys olisi ollut hypoteettinen, olisi tullut käyttää sanaa "jos" sanan "kun" sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkei sellaiset kommentoi tällaiseen ketjuun, koska tietävät, mitä siitä seuraa.
Ja on helppoa ajatella itsestään positiivisesti, että MINÄ EN AINAKAAN SUUTTUISI... Kunnes joutuu siihen tilanteeseen ja huomaakin, ettei aina kykenekään olemaan niin rationaalinen.
Tajuan olevani bi, kun olen aina ollut kiinnostunut vain naisista, mutta nyt olenkin miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, minkä ikäinen olet, tai onko sulla kokemusta parisuhteista, mutta mun mielestä on kyllä aikamoista itsepetosta ajatella, että parisuhteessa oleva ihminen ei enää koskaan suhteen alettua pidä kumppaninsa lisäksi ketään toista enää ikinä seksikkäänä. Mutta tämä ei ole nyt se pääasia tällaisessa käytöksessä, vaan se, että jonkun ihmisen vartalon kehuminen tuolla tavalla ei ole tekona kovin neutraali. Jos joku mun miespuolinen tuttava kommentoisi mun vartaloa johonkin instakuvaan tuolla tavalla, niin pitäisin sitä kyllä aika oksettavana käytöksenä, ainakin näin ilman kontekstia. Toisaalta mulla ja miehelläni on sitten myös sellaisia kavereita, joiden kanssa yhdessä ollessa voi ihan avoimesti kommentoida vastakkaisen sukupuolen kaverin ulkonäköä positiiviseen sävyyn (siis puolisoiden ollessa läsnä), eikä siihen sisälly mitään epäkunnioittavaa ketään kohtaan. Mutta nää tapahtuu sellaisten kaverien kesken, joiden kanssa ollaan tunnettu pitkään ja joiden kanssa on tosi läheiset ja välittömät välit. Mutta tuollainen julkinen kommentointi on jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä kaverin kommentointi on mautonta, mutta noin muuten ei haittaa. Tekisi sen kuitenkin kohteliaasti. Treenaan itsekin salilla ja seuraan siksi 10 vuotta nuorempien, ja treenattujen naisten tilejä. Näytän välillä miehelle, että katso miten upea nainen.
Sama. Just eilen tutustutin miehen Ida Jeminaan. Katseltiin yhdessä, miten hyvä kroppa. Kuulemma oli liian isot reidet miehen makuun, mutta muuten menevä pakkaus. Pyllyä kehui kovasti (enkä ihmettele) mutta kyseenalaisti rintojen aitouden (aika isot niin rasvattomassa kropassa). Ja olen itse siis reilusti ylipainoinen nainen ja niin kaukana tuollaisesta salikissasta kuin voi olla. Saahan sitä ihailla :D Kommentoiminen olis jotenkin säälittävää. Ihan niin kuin niitä salikissoja kiinnostaisi jonkun randomin keski-ikäisen miehen kuolaavat kommentit. Surullista, jos joku kommentoija kuvittelee, että kiinnostaa.
Outo kysymys, ei kai se minulta mitään ole pois, että hän kehuu muitakin naisia? En ole ainoa viehättävä nainen maailmassa.
Ero.
Kerran kyyläsi 13 vuotiaan pe rsettä, vittuilen sille edelleen. Selitys oli, ettei tiennyt sen olevan seiskaluokalla.
En huomaisi sitä