Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun kumppani on aamusta heti niin negatiivinen

Vierailija
05.03.2020 |

Negatiivisuus tarttuu minuun ja päivä on ihan pilalla. Hän aloittaa veetuilulla ja sitten minä provosoidun siitä. Kas kummaa riita on päällä ja minä olen taas se syyllinen kaikkeen.
Mikäköhän vee sitäkin taas on koko viikon vaivannut. Sillä tulee sellaisia kausia jolloin se on kuin riivattu, mitkään positiiviset lähestymistavat ei auta. No ei tietty ne negatiivisetkaan. Teenpä niin tai näin kaikki on kuitenkin väärinpäin.
Masentunut ja ahdistunut on varmaankin, mutta miksi pitää olla niin ilkeä. Juttelemaan ei lähde minnekään ammattiautajalle.
Ei kai tässä muuta kuin sitä parempaa ihanaa ihmistä hänestä taas odotellessa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu pitää aloittaa wake and bake niin on heti hyvällä tuulella.

Vierailija
2/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas herää kysymys, että miksi olla yhdessä tuollaisen ihmisen kanssa. Mutta kukin tyylillään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron paikka. Se haluaisi erota muttei olla se joka tekee aloitteen. Siksi henkinen pahoinpitely. 

Vierailija
4/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetuilu ja ilkeily ei ole hyvä asia.

On kuitenkin ihmisiä, jotka ovat aamuäreitä. Heitä ei kannata häiritä aamuisin.

Vierailija
5/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas herää kysymys, että miksi olla yhdessä tuollaisen ihmisen kanssa. Mutta kukin tyylillään...

Kukaan ei ole täydellinen. Minustakin löytyy huonoja puolia. Aina löytyy huonoja puolia toisesta ja myös erittäin paljon niitä hyviä puolia. Minä kuitenkin keskityn niihin hyviin puoliin enemmän. Tänään oli vaan "pakko" avautua tästä. Ap

Vierailija
6/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veetuilu ja ilkeily ei ole hyvä asia.

On kuitenkin ihmisiä, jotka ovat aamuäreitä. Heitä ei kannata häiritä aamuisin.

Ei ole tästä kysymys. Ollaan oltu jo kauan yhdessä ja tietäisin jos kyse olisi siitä. Ap

Vierailija
7/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vain aamuisin negatiivinen? Jos on niin anna hänen olla rauhassa aamut, puhuttelet vasta päivemmällä. Toiset on aamuäreitä, vaikka muuten ihan leppoisia.

Vierailija
8/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvalla meni monta vuotta ymmärtää ja hyväksyä se, että aamulla ollaan turpa kiinni hiljaa ensimmäinen 30 minuuttia heräämisen jälkeen.

Viimein meni perille ja kylläpä parisuhde parani.

Vierailija
9/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlainen negatiivi! Se huokailu alkaa jo ennen heräämistä!! Mikää ei koskaan ole hyvin ja jokaikinen otetaan musertavana vastoinkäymisenä "noni, mainokset tietenkin kun just istuin sohvalle"-taso saa viikon murjoituskuurin aikaan. Uskomaton energiasyöppö. Kohta isä aurinkoinen kotiutuukin töistä ja päästään laskemaan huokailua. Eilen tuli tunnissa 33 kpl.

Vierailija
10/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouvalla meni monta vuotta ymmärtää ja hyväksyä se, että aamulla ollaan turpa kiinni hiljaa ensimmäinen 30 minuuttia heräämisen jälkeen.

Viimein meni perille ja kylläpä parisuhde parani.

Tässä on kyllä ihan muusta kysymys. Hän on se puheliaampi osapuoli ja minä herään yleensä tunnin häntä myöhemmin. Ap

Vierailija
11/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin samaistuin mieheen siinä mielessä että olen aamuisin pahantuulinen ja hirveintä mitä tiedän ovat a) ihmiset jotka vinoilevat pahantuulisuudestani "hihi onko noustu väärällä jalalla?" "onpas meillä täällä aurinkoinen tyttö" yms, sekä b) aamu-ilopillerit jotka eivät jätä muita rauhaan vaan laulelevat iloisesti, viheltelevät ja pölöttävät sekä suunnittelevat jo suureen ääneen mitä k-a-i-k-k-e-a m-a-h-t-a-v-a-a tänäkin ihanana päivänä voisi tehdä!

Sen sijaan tarkoituksenomainen ilkeily on inhottavaa, enkä sitä kyllä hyväksykään, tapahtui se minä vuorokaudenaikana hyvänsä. Ehkä ap:n ongelma ei ole miehen aamuinen pahantuulisuus, vaan se että mies on jatkuvasti pahantuulinen mutta aloittaa sen jo heti aamusta?

Vierailija
12/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en oo itttekkään mikään aamuihminen. Ihmettelen sellaisia ihmisiä jotka suorastaan säpsähtää pystyyn ja aina toimivat kuin radion aikamerkkki. Säntäilevät sinne tänne kuin duraselpupu ja sekundaaa pukkaa.

Vierailija
13/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä en oo itttekkään mikään aamuihminen. Ihmettelen sellaisia ihmisiä jotka suorastaan säpsähtää pystyyn ja aina toimivat kuin radion aikamerkkki. Säntäilevät sinne tänne kuin duraselpupu ja sekundaaa pukkaa.

"ai vttu se on taas uuspäivä ja elämä edesssä ja toisilla se on takana" ja juokseee innoissaan päin seinää. "tämä takkkihan on likainen. Noo ei muuuta kuin käännetään takki".

Vierailija
14/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin samaistuin mieheen siinä mielessä että olen aamuisin pahantuulinen ja hirveintä mitä tiedän ovat a) ihmiset jotka vinoilevat pahantuulisuudestani "hihi onko noustu väärällä jalalla?" "onpas meillä täällä aurinkoinen tyttö" yms, sekä b) aamu-ilopillerit jotka eivät jätä muita rauhaan vaan laulelevat iloisesti, viheltelevät ja pölöttävät sekä suunnittelevat jo suureen ääneen mitä k-a-i-k-k-e-a m-a-h-t-a-v-a-a tänäkin ihanana päivänä voisi tehdä!

Sen sijaan tarkoituksenomainen ilkeily on inhottavaa, enkä sitä kyllä hyväksykään, tapahtui se minä vuorokaudenaikana hyvänsä.

"Ehkä ap:n ongelma ei ole miehen aamuinen pahantuulisuus, vaan se että mies on jatkuvasti pahantuulinen mutta aloittaa sen jo heti aamusta?" Just tätä tarkoitin. Olisi pitänyt varmaan lisätä tämä aloituksen selventämään asiaa. Ap

Vierailija
15/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ensimmäinen puoli tuntia just heräämisen jälkeen olisi todella tärkeä olla positiivinen. Tällöin aivomme ovat sellaisessa tilassa, että negatiiviset ajatukset iskostuvat suoraan meidän alitajuntaan ja sieltä niitä on vaikea saada pois. Sama koskee viimeistä puolta tuntia ennen nukkumaan menoa, jolloin kannattaa keskittyä vain positiivisiin asioihin. (välttää riitelyä, kauhuelokuvia, jne.) Asiaa on tieteellisestikin tutkittu paljon ja vaikuttaa yleiseen onnellisuustasoomme.

Vierailija
16/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää aikaisemmin ja lähde lenkille vapaapäivinä ennen miehen heräämistä. Ja arkena lähde töihin aikaisemmin,ennen miehen heräämistä. Olkoon yksinään aamut.

Vierailija
17/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää aikaisemmin ja lähde lenkille vapaapäivinä ennen miehen heräämistä. Ja arkena lähde töihin aikaisemmin,ennen miehen heräämistä. Olkoon yksinään aamut.

Mut ku syy ei ole ne aamut...ettekö te yhtään lue mitä aiemmin on kirjoitettu?!

Vierailija
18/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuttiin kumppanista. Mistä tiedät onko hän mies?

Vierailija
19/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeile tätä. Ole itse oikein supernegatiivinen ja pahantuulinen. Ennen miestäsi ja vahvemmin. Oikein näyttele . Ehkä se herättää jotain hänessä?

Vierailija
20/20 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut ku syy ei ole ne aamut...ettekö te yhtään lue mitä aiemmin on kirjoitettu?!

Mutta toisaalta on. Täytyy sanoa että hän on illalla ihan eri ihminen kuin muina ajankohtina. Se negatiivisuus ikäänkuin häipyy mitä pidemmälle päivä menee. Voisko olla hormoneista kyse? Tosin tämäkin on kausittaista ei jokapäiväistä tämä hänen poikkeava käytös. Sanotaanko näin että kolme vuotta sitten ei ollut tällaista. Pikkuhiljaa muuttunut ilkeämmäksi. Joo ja tiedän ettei aina voi olla hyvällä päällä. En minäkään ole. Mutta huomaan hänessä tapahtuneen muutoksen huonompaan. Ap