Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitteko anteeksi miehellenne, jos saisitte tietää hänen olleen treffipalstalla (ainakin näennäisesti) hakemassa seksiseuraa teidän suhteenne aikana?

Vierailija
05.03.2020 |

Tilanne on siis se, että olemme seurustelleet 2kk ja tämän koko ajan miehellä on ollut edelleen käytössään kuulemma jo pari vuotta sitten tehty seksinhakuprofiili samalla sivustolla, jossa tapasimme (sen profiilin hän poisti, jonka kautta tapasimme).

Minulle siis tuli jostain intuitio, että hänellä on profiili siellä nytkin. Ja niin se sitten löytyikin hyvin helposti.

Mies oli lisännyt ko. profiiliin kuvaksi minulle lähettämänsä kuvan, jossa hän on ilman paitaa pelkissä boksereissa, kasvot eivät kuvassa näy. Eli sama kuva tuli minun puhelimeen ja treffisivustolle. Mies haki profiilin mukaan seksiä. Jäädessään kiinni hän sanoi, ettei osaa itsekään sanoa, miksi hän teki niin. Ei kuulemma ollut etsimässä mitään, koska hänellähän on minut. En tiedä uskoako tätä, kun en mitään syytä toiminnalle saanut. Mies häpeää itseään ja on pahoillaan.

Voiko tälle olla ihan viaton selitys? Miten joku voi oikeasti kirjautua treffisivustolle varattuna, lisätä sinne kuvansa ilman mitään syytä? Kysyin satoja kertoja, että antaisi jonkin syyn, mutta ei. Ainoa vastaus oli "tyhmyys sen sai aikaan". Sanoin, ettei se ole mikään syy.

Mies on sanonut rakastavansa minua ja että nämä 2kk ovat olleet hänen elämässään parhaat 2kk. Minäkin koen rakastavani häntä. Hän on huolehtivainen ja seksi on erityisen hyvää (mies sanoo samaa, ei kuulemma ole koskaan nauttinut niin paljon kuin minun kanssani).

Olen niin hämmentynyt tästä. En haluaisi lopettaa suhdettamme, koska kaikki muu on ollut juuri sitä mitä haluan, lukuunottamatta tätä episodia.

Voinko minä luottaa tähän ihmiseen enää? Voiko hänellä olla sisimmässään joku ihan viaton syy tälle, jota ei joko kehtaa kertoa tai ei itsekään tiedosta? Onko täysin mahdoton ajatus?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tommosta heppiveijaria. Kai sinulla hyvä nainen on elämässä parempaakin sisältöä. Tai ylipäätään sisältöä? Kevät tulee, valo lisääntyy, aikaa on rajallinen määrä. Ei kannata käyttää turhuuteen tuntejaan.

Vierailija
22/22 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon. Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi