Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa stna mitään!

Vierailija
05.03.2020 |

Siis mä en tajua kub ympärillä kaikkia idiootteja jotka tienaa vaikka kuinka ja sitten ei osaa jotain ihan yksinkertaista asiaa. Siis mä en tajua. En mäkään mitään pohjasakkaa ole miutta en vaan oo saanu aikaseks hankkia mitään pätevyyttä mihinkään. Halua olis, mutta ku en osaa! Siis kukaan ei tajua mua, vaikka yrittäisin puhua fiksujakin. Kun en tiedä miten päin tää nyt menee,. Onko tää maailma liian rajoittuntu mulle, vai vaan minä liian tyhmä menestymään tässä maailmassa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki patistaa että mene tuottamaan veroeuroja, töihin siitä. Mutta sitten ei kuitenkaan suostuta ymmärtäämään erialsia ihmisä.

Vierailija
2/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurskastelijoita oomme kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaika on ihan hyvä että ei ymmärrä tätä kaikkea idiotismia ympärillään...

Vierailija
4/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakaan ei usein ymmärretä ja se johtuu pitkälti mun tyylistä puhua (jolle en aina oikein voi mitään, koska en itse huomaa sitä) . Saatan siis puhua epäselvästi tai mumista, lisäksi verbaaliset lahjani eivät ole parhaat niin senkään puolesta en ole kaikista selkokielisin. Mutta haluan kuitenkin uskoa, että edes osa ihmisistä nappaa puheestani ne pointtini ja ymmärtää minua. Kyse on siitä antaako asian haitata itseään vai jääkö tuleen makaamaan. 

Olen yrittänyt lukea kirjoja että oppisin keskustelemaan paremmin. Olen myös kuvannut itsestäni videoita, joista yritän tehdä havaintoja mikä puheessani mättää. 

Välillä masentaa kovasti tämä asia minua. Sitä tulee mietittyä että tarviiko minun muuttaa itseäni mihinkään suuntaan, kun tuntuu että muuttuminen on mahdotonta? silläkin uhalla että minua tulkitaan väärin. Onko parempi vaan hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ja antaa muiden ajatella mitä haluavat. 

Vierailija
5/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri kukaan osaa. Monet vain esittävät.

Vierailija
6/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUn pitäää ensiksi päättää haluatko kirjanpitäjäksi, asiantuntijaksi vai tieeena rahaa. Ihmisett paljon puhuu siitä "Mitä joku on saanut aikaan" silllä tarkoitetaan rahaa.

Vierailija
7/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SUn pitäää ensiksi päättää haluatko kirjanpitäjäksi, asiantuntijaksi vai tieeena rahaa. Ihmisett paljon puhuu siitä "Mitä joku on saanut aikaan" silllä tarkoitetaan rahaa.

Osaamisesta ei kukaan maksa mitään jos osaaajia on liikaa tai se ei tuota taloudellllista hyötyä.

Vierailija
8/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit opetella selkeää artikulointia esim lukemalla ääneen. Lausu selkeästi.

Vierailija
10/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaaankin imeä pillillä salmiakkikossua.

Vierailija
11/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Suomessahan voi viettää joutilasta elämää muiden piikkiin, joten turha stressata. Kuluu se aika siinäkin kun pohdiskelee omaa erinomaisuuttaan ja kuinka kukaan ei ymmärrä tällaista erikoista persoonaa :)

Vierailija
12/12 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta vois tulla hyvä konsultti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi