Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen toiveet ulkonäöstä

Vierailija
05.03.2020 |

Seurustelen ihana miehen kanssa, mutta ystäväni ei tykkää kun hän tekee toiveita ulkonäköni suhteen. Minua ei itseäni haittaa, sillä miehellä on todella hyvä maku, seuraa muotia ja trendejä. Itse en oikein osaa sanoa vaatteista tai hiusmalleista juuta eikä jaata, niin kiva vain että joku auttaa.

Kaverit kuitenkin ovat sitä mieltä että mies kontrolloi ja yrittää muuttaa minua. Omasta mielestä vain muutun omasta toiveestani, en miehen! Tämä rassaa kaverisuhteitamme todella paljon.

Kanssasisaria? Miten selittää ystäville, ettei ntr ole kyse muusta kun muotitietoisesta poikaystävästä?!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mulla on kanssa muotitietoinen poikaystava, ja on ihan mielettoman ihanaa menna hanen kanssaan shoppailemaan, kun voi vaan tyyliin seista pukukopissa ja han tuo mulle vaatteita :D Ei tarvitse enaa pahkailla oman mukavuusalueen ulkopuolella miettien, sopiiko jonkuntyyppinen vaate mulle vai ei, kun voi vaan luottaa miehen muotitietouteen. (Han on viela milleniaali ja mina vanhempaa sukupolvea, eli tulee trendipaivitys samalla :D) 

Tehdaan toki samaa myos toisin pain, eli mies pukukopissa ja mina vien hanelle vaatteita. 

On muuten eka poikaystava, jonka kanssa shoppailu on oikeasti kivaa! 

Kontrollointi on sitten asia erikseen, siina vaiheessa tulee kieltaminen mukaan. Meidan suhteessa tuota ei esiinny. 

Onko teillä muita tekemistä kuin shoppailu? Itsellä ainakin jutut loppuisivat tuollaisen neidin kanssa nopeasti.

No eihan me nyt kayda shoppailemassa kuin ehka kerran kahdessa kuussa, eli toki on. :D

Sun mielesta "neiti", mun mielesta trenditietoinen ja komea mies, joka kaantaa naisten paita missa tahansa ollaankin. Eihan nyt se, etta pitaa edes vahan huolta ulkonaostaan, tarkoita etta on jotenkin vahemman mies. 

Niin - ellei sitten ole tottunut semmoiseen p*skanhajuiseen turjakkeeseen, joka kay kerran vuodessa parturissa ja uusien vaatteiden ostamisen kriteerina on etta vanhat kuluu puhki.

Olen itsekin huoliteltu ja tykkaan nayttaa naiselliselta, eli on kiva etta mieskin pitaa huolta ulkonaostaan. 

”eihän me nyt käydä kuin ehkä kerran kahdessa kuussa”

en nyt sanois, että kerran kahdessa kuussa on jotenkin erityisen vähän..

No, mulla on ystavia jotka kay joka viikko. Etta siina mielessa kerran kahdessa kuussa on meidan "piireissa" todella vahan. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi